بازدید 25581
سخنگوی وزارت خارجه خبر داد؛

امشب جلسه مهمی در مورد برجام تشکیل می‌شود/ در انتظار گام پنجم انتقامی؟!

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بعدازظهر امروز از تصمیم مهم برجامی تا ساعات آینده خبر داد؛ تصمیمی که متاثر از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکاست و می‌تواند سرنوشت برجام را مشخص کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 05 January 2020

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بعدازظهر امروز از تصمیم مهم برجامی تا ساعات آینده خبر داد؛ تصمیمی که متاثر از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکاست و می‌تواند سرنوشت برجام را مشخص کند.

به گزارش «تابناک»؛ سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امشب جلسه مهمی درخصوص گام پنجم برگزار می‌شود که می‌تواند تصمیمات را تحت الشعاع قرار دهد. این تصمیم خط مشی ایران در خصوص اجرای برجام و گامی که در پیش است، مشخص می‌کند.

سید عباس موسوی بعدازظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، سردار شهید اسلام، سردار محبوب دل‌ها، سردار مبارزه با تروریسم و اسوه ملت‌ها در مبارزه با خشونت، ترور و افراطی‌گری بود.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی قهرمان جهانی مبارزه با ترویسم، خشونت و افراط‌گرایی بود؛ هرچند رسانه‌های بیگانه می‌خواهند چهره دیگری از ایشان جلوه دهند، این تلاش‌ها، واقعیت‌ها را کمرنگ نمی‌کند.

امشب جلسه مهمی در مورد برجام تشکیل می شود/ در انتظار گام پنجم انتقامی!؟

سخنگوی وزارت امور خارجه از دولت و ملت عراق بابت تشییع پیکر شهدای مقاومت قدردانی کرد و شهادت ابومهدی المهندس و دیگر همکاران‌شان را در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: انتصاب سردار قاآنی را از سوی خود و وزارت خارجه تبریک می‌گویم و برای ایشان موفقیت و پیروزی بیش از پیش می‌گویم. وزارت امور خارجه همان طور که ارتباط زیادی با سردار سلیمانی و نیروی قدس داشته، با ایشان هم خواهد داشت و با همکاری یکدیگر، اهداف جمهوری اسلامی را پیش خواهیم برد.

موسوی با تشریح اقدامات وزارت امور خارجه بعد از ترور سردار سلیمانی اظهار داشت: با دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت ارتباط برقرار کردیم. دیروز وزیر امور خارجه با مقامات و شخیت‌های خارجی تماس‌هایی داشتند و تحولات پس از ترور سردار دل‌ها را بررسی، مواضع ایران را اعلام و تاکید کردند که این اقدام نابخردانه و حماقت‌آمیز و خبط بزرگی از سوی آمریکایی بود و مسئولیت کلیه عواقب، پیامدها و شرایط بعدی برعهده آمریکاست.

در انتظار گام پنجم انتقامی؟

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از برداشت گام چهارم دولت تدبیر و امید، باید منتظر بود در زمانی که آمریکا اقدام به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی کرده است، رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده برجام چه تصمیمی برای برداشت گام پنجم خواهند گرفت؟

رئیس جمهور صبح امروز به دختر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قول داد که همه انتقام خون این سردار را خواهند گرفت. این موضوع باعث شده گام پنجم نیز جنبه انتقامی از طرفین برجام داشته باشد، زیرا هیچ یک از این کشورها نه تنها این عمل تروریستی آمریکا را محکوم نکردند، بلکه برخی از سیاسیون آلمان و اتحادیه اروپا در مقام دفاع از ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه توسط آمریکا سخن گفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۸
ما باید بمب اتمی داشته باشیم ایاکسی تضمین میده افرادی مثل ترامپ با بمب هسته ای به ما حمله نکنن ماباید راه خودرو بریم با احترام به اروپا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اروپا هیچ احترامی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
رفتن به سمت بمب اتم یک سیاست استوار، هوشمندانه، تنش زدا، و اقتصادمحور و دوری از هیجان می خواهد
اخراج بازرسان آژانس و شروع راهبرد ابهام هسته ای و انشاالله ساخت سلاح اتمی باید در دستور کار قرار بگیره... این آمریکایی های دیوانه فقط زبان زور می فهمند. از چه میترسید ؟ تحریم بیشتر ؟ دیگه تحریمی بالاتر از این تحریمی که الان هستیم وجود ندارد.
چه تضمینی هست که ترامپ میدان نقش جهان در اصفهان را با بمب هسته ای نابود نکند؟!
چه تضمینی هست که ترامپ با بمب هسته ای به تبریز یا کرج یا مشهد یا اهواز یا تهران حمله نکند؟!
ما باید با خروج از ان پی تی و ساخت چند بمب هسته ای در مقابل آمریکا به بازدارندگیِ هسته ای برسیم و دشمنان را از نابود کردن مردم و فرهنگ ایران منصرف کنیم.
فتوای رهبری هم محترم است با این توضیح که یادمان باشد که خوردن گوشت مردار هم حرام است اما در وقت ضرورت مباح و حتی واجب می شود! هدف نابودیِ دشمن نیست بلکه منصرف کردن دشمن از نابودیِ ایران و تضمینِ نابودیِ متقابل برای دشمن است.
اگر سالهای گذشته نترسیده بودیم و جلوی زورگویی آمریکا میایستادیم اینطور نمیشد
اگر جنگ بشه و به تاسیسات نفت و گاز ایران حمله بشه تبعات اون برای مردم کمتر از یک جنگ اتمی نیست.شک نکنید حمله آمریکا به پالایشگاهها و پتروشیمی های کشور جان چند میلیون ایرانی رو به دلیل کمبود غذا سرما و بیماری خواهد گرفت.بنابراین یا با مذاکره مشکلات با آمریکا رو حل کنید که این بهتر هست یا خیلی سریع کشور رو به موشک های قاره پیما و ماهواره زن مسلح کنید.همین الان هم ایران نسبت به چیزی که باید باشد بسیار عقب هست.امکانات مالی و انسانی ایران کمتر از هند که نیست.
اگر برجام نبود این قمار باز و یانکی جرات جسارت پیدا نمیکرد. باید تمام فعالیتهای نظارتی برچیده و گامهای بلند هسته ای برداشته شود وگرنه این گرگ صفتها ما را راحت نمیگذارند اگر چه ما همه با جان و مال آماده دفاع از کشور و اسلام هستیم ولی باید گامهای بلند برداشته شود دیگه نباید فریب غربیها را خورد.
مرگ برامریکای جنایتکار مرگ بر اسرائیل و انگلیس و ال سعود و همه کفار

ان شاالله خون به ناحق ریخته شده سردارمان را از امریکار و ایادی آن خواهیم گرفت.
بزنید این نحس جام لعنتی را نابود کنید. کمترین حق ما داشتن سلاح هسته ای است. درود بر روان پاک سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا. تا مردم پشت شما هستند از هیچ کس نترسید
باید بمب ساخت
من خودم مخالف بودم، ولی باید ساخت چاره ای نیست، شهادت سردار، من خفته را بیدار کرد
فقط خروج سریع بازرسان هسته ای
ایران باید تغییر راهبرد بده و با خروج از برجام و NPT رسما ساخت بمب رو شروع کنه.
ما دشمنان قسم خورده ای داریم که فقط زبان زور میفهمن.
امیدوارم حماقتی نکنید و کارو به جایی نرسونید که آمریکا میخواد!
تبریک به مخالفان برجام. اگر استدلالهای چند ساله تان درست باشه با رفتن برجام باید کم کم وضع کشور بهتر بشه. اگر نشد . از موضعتان کوتاه بیایید
دگردیسی امپریالیسم جهانی به پایان رسید ، خون شهیدان ما ، خون شهید حججی ، شهید قاسم سلیمانی و ... پیامدهای همبستگی برای جهان اسلام و بخصوص جبهه مقاومت داشته ، به یقین امریکا و سایر مستکبرین از بلاد اسلامی رانده خواهند شد .
اونایی که بعد از استعفای جان بولتون دچار ذوق مرگی مفرط شده بودند و تو توهمات خودشون تحلیل های آبدوخیاری و دایی جان ناپلئونی میکردن و میگفتن رفتن جان بولتون نشانه پیروزی ایرانه الان قیافه هاشون دیدن داره!
راستی ، از "تیم بی" چه خبر؟! چند وقتیه که اسمشو نمیشنوم!!!
تمامی گام ها را یکجا بردارید تا در اسرع وقت ملت و مملکت و خودتون را به فنا بدید. یکی نیست بگه مثلا با این کام های شما چه ضرری ملت امریکا خواهد دید؟ هیچ چی فقط به ریش ما میخندن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر