بازدید 160931
گزارش تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی؛

سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد/ سردار سلیمانی برای همیشه خوزستان را ترک کرد+عکس

پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در اولین ساعات صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد. پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱ 05 January 2020

 پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی آمریکا، صبح امروز به شکل هوایی وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش «تابناک»؛ صدها تن از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

حشد الشعبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.ای به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود.

انتقال پیکر سردار سلیمانی از اهواز به مشهد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۶

هواپیمای حامل پیکر پاک سردار شهید سلیمانی پس از تشییع با شکوه در اهواز، به سوی شهر مشهد پرواز کرد.

خودروی حامل پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا، به سمت فرودگاه اهواز حرکت کرد و مشتاقان آن‌ را بدرقه کردند.

پیکر سردار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه اهواز در حال حرکت است
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۷

خودروی حامل پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا، در حال حرکت به سمت فرودگاه اهواز است و مشتاقان در حال بدرقه شهدا هستند.

پیکر مطهر شهدا با شعارهای "می‌کشم آنکه برادرم کُشت، سردار سرفراز خوش آمدی به اهواز، این گل پرپر ز کجا آمده؟/از سفر کرب و بلا آمده، سردار با صلابت شهادتت مبارک" تشییع‌کنندگان، وارد مصلای اهواز شد.

خودروی حامل شهدا به دلیل ازدحام جمعیت، با کندی در حال حرکت است.

تصاویر تشییع پیکر «حاج قاسم و ابومهدی» در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۸
سردار دل‌ها بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان را رقم زد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰

امروز حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که به گواه مردم شرکت کننده، بزرگترین تجمع مردمی تاریخ خوزستان رقم خورد.

شدت تراکم جمعیت به گونه‌ای بود که مراسم با دو ساعت تأخیر و در ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مسئولان برگزار کننده مراسم مجبور شدند خودروی حامل پیکر مطهر شهدا را نه از ابتدای مراسم که در مسیر نزدیک به مصلا وارد جمعیت کنند، ولی باز هم خودروی حامل پیکر شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی امکان حرکت ندارند و بارها در میان جمعیت عاشقان متوقف شد. عشایر عرب خوزستان حضوری باشکوه در مراسم دارند و اهتزاز بیرق‌های خاص هر عشیره در خوزستان با رنگ‌های متفاوت جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده است.

مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسی حرف می‌زند و چه کسی عمل می‌کند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۹

وداع سردار مهربانی در اهواز اما بسیار متفاوت‌تر از دیگر تجمعات بود، قدیمی‌ترها از رشادت‌های او در هشت سال دفاع مقدس صحبت می‌کنند و جوان‌ترها از خاطراتشان با سردار در حادثه سیل اخیر می‌گویند.

برخی اما او را نمادی برای وجود حس امنیت در کشور می‌نامند و عنوان می‌کنند: دشمنان با آشوب‌ها خواستار سلب امنیت در جامعه بودند که نتوانستند اما برای بسیاری از مردم این کشور حاج قاسم سلیمانی نماد وجود آرامش و امنیت در جامعه بود.

یکی از بانوان اهوازی در این خصوص می‌گوید: در نحوه انتقام از دشمنان تابع رهبری خواهیم بود و از مسئولان می‌خواهیم الگوی خود را این سردار بزرگوار قرار دهند.

وی می‌افزاید: مردم به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسی حرف می‌زند و چه کسی عمل می‌کند.

یکی دیگر از بانوان اهوازی عنوان کرد: مسئولان همه ایرانی و جزئی از این مردم هستند و ما از آنها انتظار داریم که انتقام خون شهدا را بگیرند.

مردم خوزستان: خون سردار سلیمانی را وسیله سازش قرار ندهید
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳

حضور مردم خوزستان همانگونه که پیش بینی می‌شد در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است.

علی حزباوی یکی از جوانان کفن پوش جمعیت می‌گوید: من و تعدادی از دوستانم از نیمه‌های شب به این محل آمده‌ایم تا اعلام کنیم سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش از یاد ما نمی‌روند. ما به راه آنها پایبند هستیم و ذره‌ای از آن کوتاه نمی آئیم.

وی افزود: بعد از ترور خبیثانه سردار سلیمانی، کشورهای غربی به تکاپو افتاده‌اند تا راه سازش را نشان ایران بدهند و ما را از انتقام خون سردار سلیمانی منصرف کنند در حالی که مردم خوزستان و ایران به این مسئله راضی نیستند.

رضا توفیقی دیگر جوان حاضر در مراسم نیز گفت: به دولتمردان اخطار می‌دهیم که خون پاک سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را وسیله سازش با دشمنان به خصوص آمریکا قرار ندهند چرا که ما فقط به فکر انتقام سخت از آمریکا هستیم.

وی با اشاره به حضور برخی هیئت‌های خارجی در تهران برای میانجیگری افزود: خون شهدای مقاومت نباید پایمال شود و باید مقدمه‌ای برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه باشد و این مسئله همان هدف سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی بود.

تشییع پیکر به سمت مصلای مهدیه امام خمینی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰

پیکر شهدا هم اکنون در حال تشییع به سمت سلمان فارسی و سپس مصلای مهدیه امام خمینی اهواز است.

پیکر سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا هم‌اکنون وارد جمعیت شد. مردم در محدوده حسینیه ثارالله اهواز در حال تشییع پیکر سردار سلیمانی هستند.

جمعیت با شعار الله اکبر از مولوی به سمت سلمان فارسی در حرکت است.

تمامی خیابان‌های منتهی به سلمان فارسی مملو از جمعیت است.

جمعیت مشتاقان سردار در مراسم تشییع به حدی است که حرکت را سخت کرده است.

مراسم ویژه تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : 17367
آغاز مراسم ویژه تشییع "سردار دل‌ها" در اهواز
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۷

مراسم ویژه تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در اهواز آغاز شد.

در پی درخواست مردم خوزستان برای میزبانی از پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی و همراهان شهیدش از ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه، ۱۵ دی‌ماه در میدان مولوی اهواز با نوحه‌سرایی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، امروز ادارات، مدارس و دانشگاه‌های سراسر خوزستان برای حضور پرشور و با شکوه در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، تعطیل هستند و به همین دلیل اکنون شاهد حضور بیشمار مردم خوزستان در این مراسم هستیم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل ها"، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.

تصاویری از لحظه ورود پیکر مطهر سردار سپهبد شهید به وطن
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۸
«المهندس» با «حاج‌قاسم» به ایران آمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۲

الحشد الشعبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیکر شهید ابومهدی المهندس به همراه پیکر شهید سپهبد سلیمانی برای انجام آزمایش‌ دی.ان.اِی به ایران منتقل شده و پس از انجام آزمایش‌ها برای خاکسپاری در گورستان وادی‌السلام نجف به عراق بازگردانده می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۱۰
به وطن خوش اومدی سردار خوشا به سعادتت دلمون برات تنگ میشه به آرزوت رسیدی دست ما رو هم بگیر و برامون دعا کن
سردار بزرگ وطن شهادتت مبارک
یعنی ابومهدی المهندس هم توی ایران تشییع میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عراقی ها به احترام سردار آمده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بلی ایشان تابعیت ایران دارد و مادرش شاه زنان عمرانی و به احتمال زیاد در کنار خانواده اش دفن میشه
حاجی سلام، سردار سلام
امروز خوشحالی سگان و کفتاران نشان از فقدان شیری را می دهد اما ای حرامی ها بدانید این بیشه هنوز هم پر از شیر است و هم شیرهایی مانند محمدم را در گهواره دارد. اکنون ما فرزندان ایل بزرگ و غیورسلیمانی با خونت عهد و پیمان می بندیم که خونخواهت باشیم و برای تحقق این مهم از مسئولان مربوطه می خواهیم زمینه را برای انتقام مان فرآهم آورند تا انتقامی مقابله به مثل را درهر نقطه دنیا که لازم باشد انجام دهیم و به نامردان دنیا بفهمانیم، ما فرزندان و برادران حاج قاسم مانند او دنبال شهادتیم و قطعا همین مسیرمان خواهد بود. حال ای برادران بلوج، کرد، ترک، ترکمن، آذری، لرو عرب با هر عقیده، هر دین و هر زبانی که هستید یاریمان کنید انتقاممان را بگیریم و هم یاری کنید با حضور در مراسم تشییع پیکر مبارک حاج قاسم در تهران حماسه ای تاریخی بیافرینیم و محبوبیت نماد غرور ملی و ایرانی مان را به جهانیان گوشزد کنیم و به پست فطرتان تاریخ بگویم خواب آرام به چشم تان نخواهیم گذاشت و "شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم".
لطفا انتشار دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
با انتقام به جایی نمی رسیم. باید با تعقل ضربه کاری به آمریکا و کاخ سیاه بزنیم.
کسی میدونه این ۵۲ نقطه ای که ترامپ میگه کجاها هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بهش نشون میدیم از کجا باید بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اره ۵۲ تا املاکی تو تهرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خود خود ترامپ برام اس زده
سرسره پارک سرکوچه تون
جعبه نوشابه بقالی اسمال آقا
لنگه کفش کشتن سوسک خاله خانم
زنبیل خرید سقرا خانم
صندلهای لا انگشتی دایی پرویز
لباس (مامان دوز) خان عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
جدی نگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
از کجا بدونیم که نقاط مورد نظر کدام ها هستند؟
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
یکیشون خونه خالس
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مسئله را جدی بگیرید

زیر سازهای نظامی و صنعتی می باشند!
به وطن خوش آمدی سردار
با سلام و درود به سردار بزرگ ایران.
ایران فقط و فقط بر تقویت نیروهایش و اخراج آمریکا از عراق متمرکز شود و بس. هیچ کاری خواهشا انجام ندهید زیرا کشور در معرض خطر قرار می گیرد. آمریکای پلید و اسراییل و عربستان دنبال جنگ با ایران هستند و عقل حکم می کند که ما خود را در مسیر جنگ قرار ندهیم. فرصت انتقام زیاد است و می توان در ده سال دیگر هم انتقام گرفت اما به
گونه ای که مشخص نشود کار ایران است. آمریکای پلید دنبال نابود کردن کشور ماست و همه ایرانیان باید با دوری کردن از احساسات، هشیار باشند تا شاید خطر این خونخوار پلید آمریکایی دور شد.
با وجود تهدیدات طرفین ، اعزام سربازان و ناوهای آمریکایی و عزم جدی ایران برای انتقام ، هرگز جنگی رخ نخواهد داد و انتقام گرفته خواهد شد.
ایران کیلومترها خارج از مرزهایش جنگیده و پایگاه های اجتماعی و جنگی و حتی دولت های منطقه را نیابتی در اختیار دارد،سردار سلیمانی در این کشور ها جنگیده و علاوه بر ابعاد نظامی پایگاه اجتماعی دارد. ایران مدتهاست امنیت را کیلومترها خارج از مرزهایش دنبال کرده و هیچ خطری مرزهای ایران را تهدید نمی کند. بد کسی را زدند و تاوان آن سنگین خواهد بود.
آسمان ایران و عراق تفاوت زیادی دارد هرچند هر دویشان یکرنگند.
لطفا عکس های مشاجره اون سرباز رو با مردم حذف کن
الان روزي هست كه ميشه حق را از باطل تشخيص داد
همه باید با لباس رزم در در مراسم تششیع شرکت کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
از سنگاپور ؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عربستان و امارات هم که به ترامپ رشوه دادند تا سردار را ترورکند نباید بدون مجازات رها شوند
خوش آمدی سردار بزرگ قلبها.
خوش آمدی فرزند برومند ایران.
خوش آمدی، بزرگ زاد و بزرگ زی
خاک میهن، پذیرای توست.
سرتاسر ایران لباس رزم بپوشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
به آقازاده ها بگید لطفا"
به خاک پاک وطن خوش آمدی سردار . برای ما هم دعا کن تا به آن درجه ی رفیعی که رسیدی ، برسیم .
برای دفاع از ایران لباس رزم بپوشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
این کیه که هی با آی پی های کشورهای مختلف می خواد لباس رزم بپوشه. با آی پی ایران بیا.
خوش آمدی به آغوش مام میهن.
خوش آمدی ای بزرگ. ای فروتن. و ای قهرمان دوران.
قهرمانی از تو نشان دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چیزی نیست فیلتر شکنش بازه :)))
سردار خار چشم دشمنان داخلی و خارجی بود
باید تمام پایگاههای آمریکا در منطقه و ناو هواپیمابر آن در خلیج فارس هدف حمله ویرانگر رزمندگان اسلام قرار گیرد
باعرض تسلیت به مناسبت شهادت این بزرگ مرد ویارانش
بنده پیشنهادمیکنم به پاس رشادتهای آن شهید والامقام شهرداری تهران نام خیابان دماوند رابه شهید سپهبد سلیمانی تغییرنام دهد زیرا
1.خیابان دماوند منشعب از میدان امام حسین است که شهیدازمریدان بااخلاص حضرت بود
2.میدان امام حسین مرکز خیابان انقلاب ودرامتداد خیابان آزادی از سمت غرب وازجنوب خ 17شهریور است که همگی نامها همخوانی دارد
3.ازمحورهای مواصلاتی پرتردد ومرکزی تهران است وجزو مناطق خیلی برخوردار واعیان نشین نیست
4.نام دماوند مدعی ندارد که تغییر آن موجب دلخوری ویا اعتراض باشد به هرحال رفیعترین قله ایران بنام دماوند است وکفایت میکندوبعیداست منتقدگروهی داشته باشد
توطئه مال اسراییل است و خرس را برقص اورده
امریکا و ایران را بجان هم میندازد تا رها یابد.
انتقام خیلی شیرین است ولی بزرگترین اشتباه واکنش نسنجیده در این زمان است.
هدف اصلی سردار سلیمانی نابودی اسراییل بوده و در این راه سالها زحمت کشیده خیلی باید مواظب بود که این هدف سردار از دست نرود ایجاد و تجهیز گروههای مقاومت بزرگترین کار سردار بوده و اسراییل بزرگترین ترس را بهمین دلیل از سلیمانی داشته است.
بیرون راندن امریکا از عراق و توسعه برنامه هسته ای الان بهترین چیز فوری است و از همه مهمتر کار علمی بسیار شدید برای ساختن کیتهایی است که روی موشکهای حزب الله سوار شود تا انها را بسیار دقیق کند و توسعه مقاومت است تا اسراییل در محاصره کامل قرار گیرد و چند سال دیگر راحت میتوان انرا محو نمود.
خداوند رحمتشان کند هر قطره خون شهید به مثابه سیلی ویرانگر بر دشمن می باشد . ایکاش آیت الله سیستانی برای جلوگیری از حمله وحشیانه آمریکا اعلام جهاد بدهد . این عمل سیاسی رفتار آمریکایها را اصلاح خواهد نمود
سردارانی با این عظمت و شکوه حیف شد .... دشمنان این مرز و بوم فقط آمریکا نیست آمریکا راس دشمنان است . خبیثان اورپا و اعراب ... منتظر ضعیف شدن ایان هستند ... لاشخورهای آماده برای جسد بیجان کشور عزیزمان ... اردوغان را نباید فراموش کنیم ... حمایتهای بیدریغ سیاسیون ایران در زمان کودتای ترکیه جوابش نبایستی سکوت باشد هرچند پر واضح است که او و دار و دسته اش در آبشخور آمریکا نشخوار می کنند و اگر وفقتش برسد سهم خواهی هم خواهد نمود ...
ایکاش می بودی سردار ایکاش نمی رفتی ایکاش نمی رفتی تا دشمن حریص نشود و نوچه هایشان جسور تر نمی شدند . ایکاش
صد حیف
صد دریغ
گویی از صحبت ما سخت به تنگ آمده بود
روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
خوش آمدی سردار دلها
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خوش آمدی سردار خوش آمدی سردار
روح این مرد بزرگ با پیامبران،شهدا و اولیاء الله محشور شود
شهادتت مبارک سردار
غم بسیار بزرگی برای ملت ایران است
سوالی برایم بوجود آمده که بسی جای تامل است!
چرا آمریکایی ها حاج قاسم را پس از چند سال مبارزه و حذف داعش از سوریه و عراق در این زمان و پایان جنگ به شهادت رساندند؟و چرا در این چند سال اقدامی نکردند؟ و چرا دقیقا در زمان آشوب های آبان ماه در ایران و دقیقا در این زمان
بسیار حساس در ایران ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
پرچم انگلیس،سوال این است چه کسی آمریکارو گستاخ کرد؟
وقتی اسرائیل مقاومت رو در سوریه میزد از سپاه خواستن واکنش نشون نده.
به یزدان که تا در جهان زنده ام...





به کین [سپهبد] دل آکنده ام....
پاسخ ها
شیر مادرد حلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
به به این شعر
خوش امدین...
چرا ایشان را در همان کربلا هم جوار حرم مطهر که آرزوی میلیون ها نفر شیعه است دفن نکردین؟
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چون خواستند به وصیت سردار عمل کنند و دل شما را بسوزانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سلام، وصيت خود سردار بود كه در كنار ياران شهيدش در گلزار شهداي كرمان به خاك سپرده شود.
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خودش وصیت کرد در کرمان کنار همرزمان شهیدش دفن کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سلام خودشون وصیت کردن در گلزار شهدای کرمان در کنار سایر شهدا دفن شوند حتی مکانش رو هم از قبل مشخص کردن
روح این مرد بزرگ با پیامبران،شهدا و اولیاء الله محشور شود
روح این مرد بزرگ با پیامبران،شهدا و اولیاء الله محشور شود
غم بسیار بزرگی برای ملت ایران است
سوالی برایم بوجود آمده که بسی جای تامل است!
چرا آمریکایی ها حاج قاسم را پس از چند سال مبارزه و حذف داعش از سوریه و عراق در این زمان به شهادت رساندند؟ و چرا دقیقا در زمان آشوب های آبان ماه در ایران و دقیقا در این زمان
بسیار حساس در ایران ؟
آیا دست هایی پشت پرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
تا حالا بهش فکر نکرده بودم و از این زاویه نگاش نکردم
عجیبه واقعا
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عجیبش اینه که خودت با پرچم انگلیس نظر میدی و حواست نیست زیر نظرت هم با همون پرچم نظر تایید میفرستی،احسنت ادامه بده
منتظر انتقام سخت هستیم
سردار خوش اومدی به خاک پاک وطن
چرا ایشان را به مشهد میبرید

خود شهید وصیت کرده در کرمان آن ه با یک سنگ قبر ساده به خاک سپرده شود
خدا ترامپ را لعنت کند
تنها چيزي كه آلام مردم را تسكين خواهد داد به هم پيوستن خوشه هاي خشم و نفرت مردم منطقه از آمريكا و بيرون انداختن همه يانكي ها از اين منطقه خواهد بود.
بزرگمردی رو از دست دادیم....نظام باید اسم ترامپ و پمپئو و وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا را در صدر لیست تروریستها قرار دهد و اینها را تحت تعقیب قرار دهد
شهید چمران، شهید صیادشیرازیوشهید سلیمانی نمونه های انسان کامل هستند.
ماتمامی ملت ایران آماده ایم ، تمام هستی و نیستی خود را در راه انتقام از ترامپ دیوانه وامریکای جنایتکار فداکنیم ودراین راه از هیچ چیز دریغ نخواهیم نمود از مسولین هم خواهانیم با ملت دراین راه همگامی کنند تا خون‌های پاک شهیدان به ثمر نشسته باشد‌ .تااسکبار جنایتکار وهمپیمانان مزدورانشان بخاری وذلت بیفتند.
دلتنگی همه ما بازماندگان جنگ و بویژه بنده حقیر به عنوان جانباز از جنس عقب افتادن بوده است در مقابل یاران شهید سفر کرده امان . یک جور هایی حس غریبی دارییم . انتظار وصل دارییم به هر بهانه ایی چه با مرگ طبیعی و چه ......اگر ترامپ دیوانه به بهانه 52 جاسوس می خواهد 52 منطقه حیاتی و فرهنگی کشور را بزند ... ما نیز باید بگوییم به بهانه میلیونها شهید و مجروح حاصل از حرکت خبیثانه اشان تمام منابع حیاتی داخلی و خارجی اشان را در تیر راس قرار دارییم ....
درست است که 70 درصد جسمم خسران دیده است اما هنوز 30 درصدش باقیست ... همین 30 درصدم را به راحتی تقدیم جان و مال هم وطن نان خود می کنم . جسم ناچیزم را در نزدیکترین نقطه تلاقی آن خبیثان قرار دهید
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
ان شا الله آزادي خواهان جهان انتقام خون پاکشان را از جنايتکاران پليد آمريکايي در جاي جاي کره زمين خواهند گرفت
از شهادت سردار بسیار متاسفم
هرچند ابراز احساسات ارزشمند است ولی راه درست آنست که منطقی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
منظطق ما انتقام خون پاک سردار بزرگ ایران است
صد حیف به سردار دلها،سردا ربی ریا ،سردار مخلص ،روحش قریت رحمت الهی.......................هموطنی از آذربایجانغربی
ضمن عرض تبریک به ملت غیور و شهید پرور وتبریک به خانواده های شهدا خوشا به حال خانواده ی این شهدا روح بلند انها در جوار رحمت الهی ارام گرفت و غمی جانکاه سراسر وجودمان را فرا گرفته وزبانمان قاصر از بازگوست خوش امدید به آغوش وطن ای سردار برایمان دعا کنید تا غافل از ارمانهای بلندتان نشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
شما چرا اینقدر افسوس میخوری یه سر برو سوریه و عراق به محض رسیدن به فیض عالی شهادت در جوار حرم مطهر اعمه و خاندان پاکش نایل میشی کار سختی نیست که این همه حسرت میخوری اراده کن دو روزه انجام میشه
آمريكا بداند نام " شهيد سپهبد قاسم سليماني " بيسار خطرناك تر است از نام " سردار سليماني "
پاسخ ها
سيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بترس آمريكا حتي بعد كشتنش
نازي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مدتها خواب و خوراك بهتون كوفت خواهد شد . هر لحظه بايد منتظر باشيد
بسيجي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خشم مردم را خواهيد ديد
عجیبه ، بدجوری قلبم گرفته ، دو شبه نتونستم بخوابم برای تویی که هرگز ندیده بودمت، اما انگار سال‌های سال در کنارم‌بودی روحت شاد راهت ادامه دار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
درود بر غیرت و شرفت هموطن عزیزم
شریک در غمت هستیم غمی به بلندای کوه دماوند
واقعا حضور مردم در تشییع پیکر سردار و همرزمان شهیدش امروز در اهواز بینظیر و بیسابقه بود
از دست دادن این شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش برای ملتهای ایران عراق بسیار سنگین بود. اگر در کنار انتقام با عاملان حادثه این امر باعث وحدت بین اقشار مختلف ملت و همچنین کشورهای دوست منطقه گردد، التیام بخش آن خواهد بود.
انتقام سخت یک کلام
ترامپ امروز سرمست از غرور و تکبر و قدرت دنیوی دستور ترور شخصی را می دهد که میلیونها انسان از زن و مرد ، پیر و جوان ، دوستدار و عاشق او هستند و از شنیدن خبر شهادت او غمگین و آشفته و دلشکسته می شوند .
انسانهایی که دلشان خون است و جز خداوند حامی ندارند تا انتقام این خون ریخته شده را بگیرد .
مرگ برای همه است و ظالم و مظلوم . مومن و کافر ، تسلیم این مشیت الهی هستیم .
مهم اینست که عزیز از دنیا می رویم یا خوار و ذلیل .
اما بر اساس تجربه تاریخ شنیده و دیده ایم که ظلم پایدار نمی ماند و انسان به عنوان اشرف مخلوقات خداوند و بعنوان خلیفه خدا در روی زمین ، یکی را همچون یزید و هیتلر و .... به زباله دان می اندازد و یکی دیگر را همچون دانشمندان ، بزرگان ادیان و .... بزرگ و عزیز می دارد و در حیات و پس از مرگ تقدیر و ستایش می کند و از او به نیکی یاد میکند.
چه امروز زورمان برسد و چه نرسد اما می دانیم و یقین داریم :
العاقبه للمتقین
خونت هدر نخواهد رفت سردار. مطمئن باش.
ااااااانتقام
خانواده المهندس ساکن ایران هستند و برای آزمایش باید جسدش ایران باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ضمنا ایشان پدرش ایرانی النسب و مادرش ایرانی متولد ایران و تابعیت ایرانی دارد
هولناکترین انتقام از آمریکا حضور مردم در مراسم وداع با سردار سلیمتنی است
همه در سرتاسر ایران یکدل و یکصدا نوای غم سر داده اند . نسان به چه مرتبه ای می تواند برسد. خوشا به سعادتت سرباز قاسم..... سرباز از مقدس ترین کلمات است که با حاج قاسم ها معنا می بابد.
سر تا به پایت بوسه ای قهرمان، افتخار نسل مایی، راهت را ادامه خواهیم داد و قدر زحماتت را خواهیم دانست. در جهانی دیگر به تو ملحق خواهیم شد و در کنار سالار شهیدان تو را خواهیم یافت. باشد که دست ما را بگیری همانطور که در دنیا محافظ ما بودی، در آن دنیا هم ...
به نظرم ایران در گرفتن انتقام باید بسیار پخته و حساب شده عمل کند اینکه به یک پایگاه آمریکایی حمله ای کند و چند نظامی را بکشد یا کارهایی احساسی و هیجانی از این قبیل انجام دهد فایده ندارد بلکه باید ضمن حفظ حق انتقام برای خودش ؛ دشمن را در یک حالت بلاتکلیفی و ترس از انتقام نگه دارد تا بتواند در زمان و مکان مناسب ضربه ای در خور و شایسته وارد کند . توپ الان در زمین ایران است و باید بداند که کی و کجا توپ را پرتاب کند.
زمستان سردیست بدون سردار ... دلگرم تو بودیم
انتقام نبايد به معني كشتن يك فرد باشد بايد سربازان امريكاييدر هيچ يك از پايگاه هاي خود در جهان احساس امنين نكنند
سردار برای این مملکت ومنطقه سنگ تمام گذاشت ،از این امنیت همه بهره مند شدند ،سیاه وسفید،ترک و کرد و بلوج و ....غمگین هستیم.
سلام ودرود خدا به روح پاک سردارسلیمانی وهمراهان شهیدش .ای شیطان بزرگ مطمئن باش انتقام سختی در انتظار تو وجیره خوارانت هست.لعنت خدابرشما جنایتکاران
دلم سوخت
سردار دل ها . روحت شاد . یادت گرامی . سلام ما را به سید و سالار شهیدان برسان
«قاسم جان»

عشقت نه سرسر یست کز سر به در شود...
مهرت نه عارضیست که جای دگر کنم...

عشق تو در وجودمو مهر تو بر دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در کنم.....

تا رسیدن وقت انتقام، دلهای ما آرام و قرار ندارند..... امروز خونخواهیت، تنها مطالبه ما از دولتمردان است...
عبور نفت کش هابا پرچم امریکا در خلیج فارس ممنوع است
سرداربزرگ به وطن خوشامدی چه کنیم بدون تو بعدازاین.
درود خدا بر روح ملکوتی سردار رشید ایران...درود بر او که مرد عمل بود و در راه ابادانی و سربلندی وطن کوشید امیدوارم دسترنج و زحمات او که ایرانی آباد و آزاد می خواست بیهوده و با تصمیمات عجولانه تخریب نگردد
خوش به سعادتتان
آفرین به مردم قدر شناس ایران
برای انتقام هم عمدتا کار تبلیغی و فرهنگی انجام شود.لازمست از جنگ و درگیری دیگر خودداری شود.کار آمریکا را به خدا واگذار کنید.
سردار دلها . آتیش زدی به قلب های ما. ما و انقلاب از دعای خیرت محروم نکن ببخش مارو بحق حضرت زینب
چرا قابلیت لایک دادن رو برداشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
همه میدونیم چرا
فقط با ترور ترامپ دلمون آروم میگیره. بسم اله....
اتحاد مردم افتخار و سرافرازي ايران ...خداحافظ قهرمان ايراني
گدازه های آتشفشان ایران ؛ ترامپ و نوچه هایش را نابود می کند
ترامپ عوضی فکر نکن کار خیلی شاقی انجام دادی. این کار تو نشان دهنده ضعیف بودن و ناتوانی توست. دهنت سرویسه.
به نظر من اید خود شخص کثیف ترامپ ترور بشه.
سال هاست تحریم های ظالمانه آمریکا ما را جان به لب رسانده، زندگی فقط زنده ماندن نیست، چرا باید سکوت کنیم وقتی سردار امنیت خاورمیانه را به شهادت رسوندند. فرمانده کل قوا؛ ما آماده ایم، بسم الله.
مرگبر ترامپت، مرگبر صهيونيست غاصب،
خوش اومدی سردار پشت و پناه کرمانی ها خوش اومدی همشهری بمیرم برات ...کرمان نابود شد ازداغت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل