بازدید 5486

جزییات لغو لحظه آخری قرارداد استقلال با دی بیاسی+سند

کد خبر: ۹۴۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 03 January 2020

پیش از انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تیم مذاکره کننده این باشگاه، توافقنامه‌ای را با یک مربی ایتالیایی دیگر امضا کرده بود تا دی‌بیاسی جانشین استراماچونی شود اما آبی‌ها در دقیقه ۹۰ حاضر به امضای قرارداد با این سرمربی نشدند.

به گزارش  تابناک ورزشی، پایان غائله استراماچونی و استقلال این باشگاه ایرانی برای امضای قرارداد با گزینه‌های مد نظر خود به سراغ مربیان مختلف از جمله دی‌بیاسی رفت.
در مذاکره نماینده‌های باشگاه استقلال با مدیربرنامه‌های این مربی، اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر حضور داشته اند و توافقنامه‌ای را با مدیربرنامه‌های مربی ایتالیایی به امضا رساندندو در حالیکه جریان مذاکره این مربی ایتالیایی و باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رفت و قرار بود با حقوق یک و نیم میلیون یورو تا سال ۲۰۲۱ استقلالی‌ها با او قرارداد امضا کنند اما ناگهان نمایندگان استقلال استفاده از مربی ایرانی را به منصوب کردن یک مربی خارجی دیگر به عنوان سرمربی اولویت قراردادند و از امضای قرارداد نهایی با دی‌بیاسی امتناع کردند.

رحمان رضایی و اسماعیل خلیل‌زاده به همراه وکیل دی‌بیاسی

جریان مذاکرات طرفین قرارداد به گونه‌ای خوب پیش رفته بود که توافقنامه اولیه و پیشنهادی باشگاه استقلال که شامل هشت صفحه می‌شد را وکیل دی‌بیاسی امضا کرده بود. حتی باشگاه استقلال بلیتی را برای تاریخ فردا (جمعه) برای این مربی ایتالیایی در نظر گرفته بود و تماس تصویری را نیز با دی‌بیاسی برقرار کرده بود. قرار بود قرارداد مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال ۱۸ ماهه باشد و بازیکنانی چون نیکلاس بنتنر و ماتیاس سیلوستره همراه با او به جمع آبی‌های پایتخت منتقل شوند. وکیل دی‌بیاسی که این اطلاعات را در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داده است بخشی از پاداش‌های این مربی در توافقنامه اولیه استقلال با دی‌بیاسی را نیز منتشر کرد که طبق آن قرارداد او با استقلال ۷۵۰ هزار دلار است.

همچنین سایر پاداش‌های در نظر گرفته شده برای این مربی به شرح زیر است:
۱۰۰  هزار دلار برای قهرمانی جام حذفی
۲۵۰ هزار دلار برای قهرمانی در لیگ برتر
۶۰۰ هزار دلار برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا
۴۰۰۰ دلار برای برد در هر بازی

کسر ۲۰۰۰ دلار برای شکست در هر بازی
۱۵ هزار دلار برای پیروزی در داربی
۲۵۰ هزار دلار برای سه دستیار

جزئیات توافق با دی‌بیاسی

با وجود این توافقات، انصراف دقیقه ۹۰ استقلالی‌ها باعث شد تا مربی ایتالیایی دیگری روی نیمکت استقلال ننشیند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود.
پیش از این، این مذاکره توسط خبرنگار ایتالیایی در توییتر رسانه‌ای شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر