بازدید 10286

تور خانوادگی پوششی برای حمل مواد مخدر

کد خبر: ۹۴۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 01 January 2020

 

قاچاقچیانی که در قالب تور خانوادگی مواد مخدر به مازندران حمل می کردند در تور ماموران انتظامی افتادند.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر از سوی یک باند قاچاق مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی، گفت: اعضای این باند که با ۲ خودروی سواری در قالب یک تور خانوادگی ۵ نفره اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور در استان‌های مازندران و گلستان می‌کردند، در یکی از محور‌های ورودی شهرستان ساری دستگیر شدند.

میرفیضی از کشف ۷۷ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودرو‌های این سوداگران مرگ خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، از کشف ۱۶۸ کیلو مواد مخدر و انهدام ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در یک هفته جاری خبر داد و گفت: از ابتدایامسال تاکنون ۳ تن و ۶۲۸ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این رقم در مقاسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سردارمیرفیضی با اشاره به شناسایی و انهدام ۴۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر طی ۹ ماهه گذشته در استان، گفت: ۱۱ هزار و ۳۶۸ متهم به موادمخدر در طی این مدت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور پیشگیری از شیوع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار و ۶۱۳ معتاد در این طرح‌ها جمع آوری و برای درمان در اختیار مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قرار گرفتند.

سردار میرفیضی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهم‌ترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار