بازدید 42272

حمله مردم عراق به کنسولگری‌ها و سفارت خانه آمریکا در عراق

هزاران عراقی معترض مقابل سفارت واشنگتن تجمع و اعلام کردند می‌خواهند آنجا چادر بزنند. آن‌ها در شعار‌هایی حملات آمریکا به عراق را محکوم و به درب اصلی سفارت آمریکا حمله کردند. تظاهرکنندگان خواستار بستن سفارت و اخراج سفیر آمریکا هستند. تشییع کنندگان، پرچم‌های عراق و پرچم‌های حشد شعبی را مقابل سفارت آمریکا در دست داشتند.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 31 December 2019

شهروندان عراقی در شهر‌های مختلف در محکومیت بمباران پایگاه الحشد الشعبی عراق توسط آمریکا تظاهرات کردند و با شعار‌های ضدآمریکایی فریاد می‌زدند که «بغداد آزاد است، آزاد است، آمریکا برو بیرون، تمام دخالت‌های خارجی را در امور کشورمان رد می‌کنیم.»

به گزارش «تابناک»؛ پس از اینکه مراسم تشییع پیکر شهدای حشد شعبی ـ که یکشنبه شب در اثر حمله آمریکا به استان الانبار به شهادت رسیدند ـ به حمله به مقر سفارت آمریکا و تحصن تبدیل شد، نخست‌وزیری عراق از معترضان خواست سفارت را تخلیه کنند. همچنین در پی رویداد‌های سفارت آمریکا، وزیر کشور و وزیر دفاع در مقر سفارت آمریکا حاضر شدند. این اتفاقات در حالی است که سفیر آمریکا و کارمندان اصلی سفارت، عراق را ترک کرده‌اند.

به گزارش شبکه الجزیره، بعد از رسیدن نیرو‌های آمریکایی معترضان از داخل سفارت آمریکا در بغداد به اطراف سفارت عقب‌نشینی کردند.

نیرو‌های عراقی نیز گفتند، موفق شدند تظاهرکنندگان را از داخل سفارت بیرون کنند.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم نیز گفت، هیچ نیرویی به جز نیرو‌های سازمان در اطراف سفارت آمریکا نیستند، ماموریت ما تنها مبارزه با تروریسم است.

حمله مردم عراق به کنسولگری ها و سفارت خانه آمریکا در عراق

یک منبع امنیتی اعلام کرد، نجاح الشمری، وزیر دفاع وارد ساختمان سفارت آمریکا شد و حضور وزیر دفاع برای حفظ کنترل اوضاع و مهار اتفاقات مقابل سفارت آمریکا در بغداد است.

یاسین الیاسری، وزیر کشور عراق نیز تاکید کرد، تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع و متفرق کردن تحصن مقابل ساختمان سفارت آمریکا در جریان است.

شبکه الحره به نقل از وزیر کشور عراق آورد: من مقابل سفارت آمریکا در منطقه الخضرا (سبز) هستم. تلاش‌ها برای آرام کردن و کنترل اوضاع ادامه دارد.

تعدادی از تظاهرکنندگان امروز به اولین ایست بازرسی در سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند و بخش‌هایی از دیوار اصلی سفارت و برج‌های مراقبت سفارت را آتش زدند.

معترضان خشمگین که شهدای حشد شعبی را تشییع می‌کردند، بخش‌هایی از دیوار اصلی سفارت را آتش زدند. معترضان همچنین پرچم‌های آمریکا را مقابل این سفارتخانه به آتش کشیدند.

در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از ورود معترضان به منطقه الخضرا از طریق پل معلق به سمت سفارت آمریکا در بغداد منتشر شده است.

به گفته یک منبع امنیتی،‌ تجهیزات امنیتی نیروهای ویژه به سمت سفارت آمریکا گسیل شده است و نیروهای امنیتی درصدد متفرق کردن تظاهرکنندگان هستند.

حمله مردم عراق به کنسولگری ها و سفارت خانه آمریکا در عراق

منابع به شبکه آر تی گفتند، شمار زخمی‌های تیراندازی‌ها مقابل سفارت آمریکا در بغداد به بیست زخمی رسیده است.

این منبع افزود: نیروهای تیپ ۶۵ مقابل ساختمان سفارت مستقر هستند.

این منبع افزود، در اثر شلیک گاز اشک آور برخی تظاهرکنندگان دچار حالت خفگی شدند و چهارده خودروی آمبولانس نیز اقدام به انتقال مصدومان کردند.

گفته شده است، برج‌های مراقبت اطراف سفارت از نظامیان آمریکایی تخلیه شده‌اند.

همچنین منابع عراقی اعلام کردند که وزرای دفاع و کشور عراق به منظور بررسی اوضاع و درخواست از تظاهر کنندگان برای خروج از سفارت به این ساختمان رفته‌اند.

همزمان عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر مستعفی عراق از همه تحصن کنندگان خواست هرچه سریع‌تر سفارت آمریکا و اطراف آن را ترک کنند. تظاهرکنندگان خشمگین همچنین پرچم‌های عراق و حشد شعبی را بر دیوارهای این سفارت نصب کردند.

شبکه الجزیره هم از خروج معترضان از داخل ساختمان سفارت آمریکا خبر داد. سفارت آمریکا از دولت عراق خواست مداخله کرده و حفاظت از سفارت را افزایش دهد.

گردان‌های حزب‌الله عراق امروز از تحصن نامحدود مقابل سفارت آمریکا در بغداد تا زمان بسته شدن سفارت و اخراج سفیر خبر داد.

جعفر حسینی، سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق در کنفرانسی خبری گفت: هیچ قصدی برای یورش یا حمله به سفارت نداریم. فقط می‌خواهیم تحصنی نامحدود تا زمان بسته شدن سفارت آمریکا و اخراج سفیر داشته باشیم.

در همین راستا، یک منبع وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سفیر آمریکا به همراه کارمندان اصلی سفارت واشنگتن در عراق به دلایل امنیتی از بغداد خارج شدند.

‏صبح امروز مراسمی مردمی برای تشییع پیکر شهدای حشد شعبی برگزار شد. خزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق و هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر در مقابل سفارت آمریکا در میان تشییع کنندگان بودند.

به گفته این منابع، آغاز مراسم تشییع در تقاطع میدان الحریه تا تقاطع دانشگاه بغداد با حضور شخصیت‌های سیاسی، نظامی و امنیتی بود اما تشییع کنندگان به منطقه الخضرا (سبز) وارد شدند و به سفارت آمریکا رسیدند.

تشییع کنندگان در بغداد با حمل تابوت شهدا از مقابل سفارت آمریکا عبور کردند.

هزاران عراقی معترض مقابل سفارت واشنگتن تجمع و اعلام کردند می‌خواهند آنجا چادر بزنند. آنها در شعارهایی حملات آمریکا به عراق را محکوم و به درب اصلی سفارت آمریکا حمله کردند. تظاهرکنندگان خواستار بستن سفارت و اخراج سفیر آمریکا هستند. تشییع کنندگان پرچم‌های عراق و پرچم‌های حشد شعبی را مقابل سفارت آمریکا در دست داشتند.

گردان‌های حزب‌الله عراق پیشتر اعلام کرده بود، امروز پیکر شهدای حملات آمریکا به شهرستان القائم در مرزهای عراق و سوریه را در بغداد نزدیکی منطقه به شدت محافظت شده الخضرا؛ جایی که مقر سفارت آمریکا قرار دارد، با حضور مردم تشییع می‌کند؛ اقدامی که به نوعی نمایش قدرت این گروه خواهد بود.

گردان‌های حزب‌الله عراق گفته بود: راهکارهای ممکن و در دسترس برای پاسخگویی به حملات هوایی آمریکا را بررسی می‌کند. این گروه برای پاسخگویی منتظر دستور فرماندهان است.

این در حالی است که پارلمان عراق در برگزاری جلسه‌ای برای این بمباران ناکام ماند.

اعضای فراکسیون‌های شیعه نزدیک به حشد شعبی درصدد جمع‌آوری امضا برای بررسی درخواست اخراج نیروهای آمریکایی از عراق در جلسه پارلمان بودند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، پارلمان نتوانست در این باره تشکیل جلسه دهد.

همچنین سازمان حشد شعبی عراق در پیامی از اهالی شهرستان القائم به دلیل پشتیبانی و کمک در جریان حملات اخیر آمریکا قدردانی کرد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم القائم به دلیل کمک‌شان به نجات زخمی‌ها و خارج کردن شهدا از پایگاه‌های حشد که در معرض حملات آمریکا قرار گرفت، قدردانی می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است، مردم القائم پس از کمک به عملیات نجات، برای اهدای خون به زخمی‌ها به بیمارستان‌ها رفتند و علاوه بر آن برای ممانعت از نفوذ تروریست‌ها، کمبود نیرو را در پاسگاه‌های مرزی جبران کردند.

آمریکا در آخرین اقدام خصمانه خود پایگاه‌های نیروهای حشد شعبی عراق در شهرستان القائم در استان الانبار را هدف قرار داد که این تجاوز آمریکا ۲۵ شهید و ۵۱ زخمی بر جای گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۱۴۷
اعضای خشد شعبی بودن بعدشم سه ماه مدم عراق تظاهرات کردن هنوز نتونستن وارد منطقه سبز بعداد بشن اینا از همون اول به در سفارت امریکا رسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
کاملا تابلو بود که برادرهای نظامی بودن که از قبل برنامه ریخته بودن کسی نمیتونه وارد منطقه سبز بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حاجی دوره اخبار یک سویه تموم شده شما هنوز نمی خواهید باور کنید ، اولا مردم عراق الان دارن چهار ماهه انقلاب کردن و دولت عراق سقوط کرده ، دوما مردم عراق نیستن و شبه نظامی های حشد شعبی هستن ، سوما منطقه سبز عراق که منطقه حفاظت شده است مردم
وعادی نمی تونن برن اونجا ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
کامنتها و مثبت ومنفی ها را میگن از خارج هستن پرچم کشور ایران را هم میگه وی پی ان خریدن از خارج هستن! اون زمان که دو هفته اینترنت قطع بود و از خارج نمیتونستن وارد سایتهای داخل بشن اون همه کامنت چی بود پس؟ تا کی می خواهید خودتون را بزنید به اون راه؟ شش ماه یه سال؟ دو هفته؟
اخرش چی؟
عبدلی
| United States of America |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ههههههــــــــــــه از وسط میدان تحریر اعلام کردن مردم نیستن چون ماهاست بیرون بست نشستن چادر زدن خیلی زیباست نه ؟
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دولت مستکبر امریکا با اون همه هم پیمان و قدرت بین المللی و ستون پنجم از پس چهار نفر ژسه بدست عراقی برنمی آد.
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ترامپ رسما جمهوری اسلامی را متهم به طراحی حمله به سفارت آمریکا در بغداد کرده است اینکه این اتهام درست باشد یا نه اهمیتی ندارد چون به همان اندازه که جهان اتهام حمله القاَده به برج های دوقلو را پذیرفت این را هم باور می کند بنابراین آمریکا ممکن است به تلافی پالایشگاهها و سکوهای نفتی ایران را نابود کند در اینصورت هم صادرات صد هزار بشکه نفت کاملا متوقف می شود و هم تولید بنزین متوقف خواهد شد و باقی اش هم معلوم است اگر بنوسیم تابناک فتیله پیچش می کنه
ناشناس
| Canada |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینها با اقتدار پشت دیوار سفارت آتش روشن کردن و انتقام حملات هوایی آمریکا را گرفتن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
احسنت بر این بصیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
تابناک جون- مثبت منفی ها رو چرا دستکاری میکنی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چه اهمیتی داره که کی بودن؟ مهم اینه که آمریکا بفهمه دوران قلدری و دخالت نظامی کردن در امور بقیه کشورها تموم شده و دست نشونده هاش از منطقه باید برن بیرون
امريكا بمباران كرده سفارت اونا رو آتيش بزنيد نه اينكه سفارت مارو ...نادانها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مردم عراق بودند ؟ چطور چند میلیون نفر طی چند ماه هنوز به منطقه سبز بغداد نتوانستند تظاهرات کنند ؟ یعنی در عراق هم اقلیت مردم محسوب میشوند ؟
اینا مردم عراقن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
وقتی حمله کردن به نیروهای عراقی و ان ها را کشتند این واکنش طبیعی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
فکر کردی کیا هستن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
کاملا معلومه که اینها بستگان نیروهای حشدالشعبی هستند که خود را به نام مردم عراق جا زده اند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ناشناس15:44هنوز ملت عربستان، بحرین، کویت مصر مالزی و.... به حرکت درنیامده اند بیچاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حتما تو عراقی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
نمیدونم شاید بستگان شما باشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خوب اگه مردم عراق نبودن و يا اصولا مردم عراق براشون فرقي نداره حشد شعبي ها چه بلايي سرشون مياد ! واي بر مردم عراق كه اينقدر نسبت به خودشون هم بي چشم و رو هستن ( ما چه توقعي ميتونيم از اين قوم داشته باشيم ) اينا ( حشد شعبي ) تا پارسال و حتي در ماهها اخير با داعش درگير بودن و گرنه الان همه شهرهاي عراقي كه ، دهه ها ويران و جنگ زده است ، مثل موصل در هنگام ورود و اشغال داعٍش ميشد
حشد شعبي رو ايران حمايت ميكنه ، ايران در عراق نفوذ داره ؟! خوب وقتي عربستان و آمريكا و تركيه و .... نفوذ دارن چي ميشه گفت . آنچه مسلمه اونا جيب ما رو نزنن ( يا كنسولگري مان رو آتش نزنن كه زدن ) ما اونها رو تاراج نميكنيم مثل طرف هاي ديگه خارجي
ولي باور كنيد نمك نشناسي عراقي ها نسبت به ياري كنندگان شان و از آن بدتر نسبت به هم ، اين ملت رو سرفراز نميكنه و عراق بااين روند مستحق از اين بدتر و بيشتره
خدايا هيچ ملتي رو به اين درد مبتلا نكن
تو اخبارای قبلی مردم عراقو اعتشاشگر میخوندید
الان شدن معترض؟
وای از این اخبار کذب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اغتشاشگر نقاب میزنه مردم عادی از چیزی نمیترسن که نقاب بزنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینها مردم عراق نیستند حتی یک دونه پرچم عراق دستشون نیست. اینها همان ها هستند که مردم عراق را می کشتند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
احسنت بر این بصیرت .تبارک الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سفارت امریکا را به خطر انداختند شما ایرانی های غیور ازاده، غیر وابسته به کشور های خارجی!!! چرا ناراحت و کلافه شدید.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
پسرای خوب فامیلهای حشد شعبی هم عداقی هستن از مریخ نیومدن همون مردم عراقند دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
جناب ناشناس که حشد الشعبی رو قاتل مردم عراق معرفی میکنی، حتما داعش رو هم نیروهای مردمی و مدافع ملت عراق میدونی نه؟
دوستای منافقت چی؟ همونایی که توی آلبانی نشستن و صبح و شب تو گوششون میخونن همه مردم ایران طرفدار مجاهدینن و آماده ان که ما بریم ایران دو دستی کشور رو به ما تحویل بدن، حتما اونا رو هم مدافع مردم مظلوم ایران میدونید؟
جمع کنید بساط تون رو بابا
امریکا پرستان داخل ایران غمگین شدن و شمع روشن می کنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آمریکا گور خودشو داره میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینو خوب اومدی!
اما بسیاری ازینان از خارج ایرانند و با وی پی ان ایران میان.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
از خارج ایران؟! اینقدر ادم میتونه حقیقت رو کتمان کنه؟ اگر جایی پیدا کردی وی پی ان ایران میفروخت خارج منم خبر کن. وی پی ان بخری که از نت ایران استفاده کنی.. چقدر واقع گرا
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
وی پی ان ایران !!!!!!
بابا نابغه بابا انیشتن بابا استیو جابز!!!
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ناشناس با پرچم ایران
چقدر بعضی از ایرانی ها مینونن ساده لوح باشن
با وی پی ایران خودشونو ایرانی جا میزنن
سرور هاش تو ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برو از رابطت بپرس چرا بهت وی پی ان نمیدند ، حتما خبرهایی که برایشون میفرستی یا کمه یا خالی بندیش کمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
احسنت
مفهوم اساسی در قانون سوم نیوتن این است که نیروی تک در طبیعت وجود ندارد. هر نیرویی که در محلی سراغ گرفته شود، قطعا نیروی دیگری با همان اندازه و در جهت مخالف آن وجود دارد.به زبان آمیانه بزنی می خوری حتی اگر .....
اینا که تونستند خودشون رو به سفارت آمریکا برسونند مطمئنن مردم عراق نیستند.
کسی این اخبار کذب رو باور نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
نکنه فک و فامیلای تو هستن؟
مرگ بر سلطه گران بین المللی آمریکا اسرائیل انگلیس فرانسه آلمان عربستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
روسیه و چین دوستمونن؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عزیز جان
چهل ساله میگیم مرگ بر همه غیر از ما !!! ضمناً این کشورهایی که اسم بردی را نگو بچه ها و خانواده مسئولین زحمتکش جمهوری اسلامی دارن اونجا زندگی میکنند!
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دو سه روز تا نماز جمعه مونده هنوز از حالا تمرین می کنی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چقدر مثبت و منفی معناداری گرفتی حاجی
ارتش عراق باید منحل بشه و الحشد الشعبی تنها نیروی مسلح عراق باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برعکس گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خخخخخ
دیگه چی میخای؟ هلوشو بدم لیمو شو بدم؟
همه را میخای؟
م ا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
امر دیگه ای نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
جهت اطلاع جنابعالی، چند ماه پیش دولت عراق اعلام کرد که تمام گروه های نظامی (از جمله حشدالشعبی ) باید منحل و به ارتش ملی عراق ملحق شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
غزیزم اگه چیز دیگه هم دوست داری بگو
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
یکی یه حرف حق می زنه، بلافاصله حامیان استعمار شروع می کنند به دفاع از اربابانشان و شیطاین، آن هم با یک لحن مسخره
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
همین الان هم ارتش عراق کاره ای نیست و حشدالشعبی همه کاره است
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
نه بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
به من و شما چه مسائل داخلی یه کشور دیگه؟ اگر عراقی تشریف دارید بفرمایید
مردم عراق یا نیروهای نظامی کشور همسایه شرقی عراق؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
هر کی، به شما چه ربطی داره؟ اگر دلت برای ایران میسوخت از ایران نمیرفتی
شما برو همون اروپا عشق و حالت رو بکن لازم نکرده برای مردم این منطقه اشک تمساح بریزی
الان تابناک ناراحته.
حال آدم از آمریکا پرستان بد میشه... منافع آمریکا همیشه جلوی چشمشونه.... خدای من... اینها کین دیگه.... آمریکای جنایتکار بیست و هست نفر از مردم عراق را شهید کرده، بعد برخی چشمشون را بستن... از حمله به سفارت ایران به دستور آمریکا خوشحالی نشون میدن و از حمله مردم عراق به سفارت آمریکایی که جنایت کرده انتقاد... واقعا میمونه آدم.... آیا اینها از آلبانی هستن واقعاً؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
در همین آبان ماه کلی آدم کشته شد چرا برا اونها حرفی نمیزنی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
امریکای پرستی خوب نیست اما عرب پرستی هم خوب نیست . چون نژاد پرستی محسوب میشود . خوبیت در نگفتن دروغ . ریا و تزویر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آمریکا داره گور خودشو میکنه -
نگران منفی دهندگان هم نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حاجی تند نرو ،،، اگر مهاجمی به سفارت ایران اغتشاشگر و تروریست بودند، پس آنهایی که به سفارت حمله کردند هم اغتشاشگر بوده و باید مجازات شوند
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عابد محترم
نظرت درباره کشورهای روسیه و چین کمونیستی چیه؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آخه دشمن دشمنشون -دوستشون به حساب میاد
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینها نه وفهمن! نگران نباش. اینها همونایین که تقی به توقی بخوره دنبال جایی میگردن برای پنهان شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
موی گندیده همسایگانمان به صدتا ترامپ عرق خور قمارباز میارزه
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
جالبه ایران رو با امریکا مقایسه میکنن ظاهرا تو باغ نیستن !ایران اولین و مهمترین کشور حامی عراق در مبارزه با داعش بود وامریکا مولد داعش ،امریکا یک نیروی نظامی رسمی عراق که در خط مقدم جنگ با داعش بوده رو بارها بمباران کرد و تازه یکیشو به واسطه محاسبات نادرست مسئولیتش رو پذیرته خ
اخه مگه منطقه سبز عراق مردم عادی میتونه بره چه برسه به اینکه سفارت رو اتش بزنن
شهروندان عراقی در شهرهای مختلف، .... دست از تبلیغات قلابی بردارید، ساندیس را فراموش کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خودت فهمیدی چی نوشتی بامزه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
شما یک بار پاشو برو تظاهرات ببین ساندیس میدن دستت اگر گرفتی یه دونه هم برای من بگیر
یه گوشه نشستی فقط اخبار ماهواره نگاه میکنی فکر میکنی هر چی اون میگه درسته
یک سووال ، اوضاع داخلی عراق با اوضاع داخلی شیلی اگر در اونجا ایران دخالتی ندارد چه فرقی میکند؟ چرا مملکت خودمان ول کردیم داریم سنگ بقیه را میزنیم. اگر از اول نکرده بودند این همه گرفتاری مردم ایران که در سیاست گذاری مملکت کاره ای نیستند نداشته اند.چرا مردم عادی باید تاوان بلندپروازی سیاسی و اعتقادی مسئولان را بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اینجا همسایمون است و بخواهیم نخواهیم بر کشور ما تاثیر دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
امریکا از اون سر دنیا اومده عراق اونوقت ما نسبت به اوضاع همسایمون بی تفاوت باشیم؟ اگه به تو باشه که الان باید به البغدادی هلاک شده میگفتی اق دایی.
هرجاآمریکا سفارت دارد، کودتا و کشتاروآشوب واغتشاش هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
وهر کجا روسیه هست اونجا امنیت هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
نگو تورو خدا!
خیلی بدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
امنیت و رفاه و ارامش هم جایی است که جمهوری اسلامی هست
مردم عراق نبودند اغتشاش گران بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خدا رحمت کنه امواتت رو، حرف حق زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اتفاقا مردم عراق بودند نه اغتشاشگران،میبینی که مثل دزدا با نقاب نیومدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
هر کس که بودن خوب کردن
دمشون گرم
شما هم با کاسه لیسی کردن آمریکا ویزای آمریکا بهت نمیدن عزیزم
بیخود زور نزن آب قطعه
ملت ودولت عراق بایستی دراسرع وقت تمام پایگاههای آمریکائیها را جمع کنند ودیگر هرگز اجازه دخالت درامور عراق را به آنها ندهند همینطوردولتها وملتهای منطقه درضمن قاتلین شهدای حشدالشعبی ودیگرمردم بیگناه بایستی به سزای اعمالشان برسند و ازمحل امکانات آمریکائیها دیه آنها نیز پرداخت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
تو که همیشه دلرحم بودی. چرا اینبار خشن شدی؟
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
باشه دیگه فرمایشی ندارید؟
گروههای شبه نطامی در همه کشورهای جهان سوم نقش منفی و ضد دولتی دارند
چرا از این گروهها در کشورهای ثروتمند و درجه یک جهان مثل آمریکا ، استرالیا ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، چین و ....... وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عراق قربانی همین گروهها شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اتفاقا بزرگترین گروه شبه نظامی در داخل خاک آمریکا و متعلق به دولت آمریکاست
بعدش هم بالاخره عراق باید نسبت به حمله هوایی آمریکا به خاکش واکنش نشون بده نه این که یک گوشه وایسه و تماشا کنه
همین امثال عادل عبدالمهدی و برهم صالح خائن هستند که دارن اجازه میدن به دستور آمریکا و با پشتیبانی عربستان داعش دوباره در عراق پایگاه پیدا کنه
وقت تحقیر امریکاست وتلخ کردن کام اسراییل وروباه پیر تا خون شهدا گرم گرم انتقام داِ داغی از امریکایی ها بگیرید که گوش در مقابل گوش وبینی درمقابل بینی وچشم در مقابل چشم اصلی قرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دورانش گذشته آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
فکر نکنم جواب آمریکا رو بدین
روزی که به سفارت ایران حمله کردن اغتشاشگر و اوباش بودن امروز مردم عراق شدن
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ما از داعشی ها نجاتشون دادیم...
اغتشاشگر کیان حالا؟
اگر عراق خر تو خره و کنسولگری ما رو اتیش می زنند چرا سفارت امریکا رو آتیش نزنند. مرتیکه از اون ور دنیا پا شده اومده اینجا دم گوش ما میکه اینجا منافع امریکاست بعد به ایران که هم مرز با عراقه میگه تو کارعراق دخالت نکن. تو هزاران سرباز و پایگاه و تجهیزات علنا تو عراق داری این دخالت نیست داخل عراق رو بمباران می کنی این دخالت نیست. چندین پایگاهب زرگ داری دخالت نیست اون وقت ما از حشد الشعبی حمالیت کنیم میشه دخالت . طرفدارهای امریکا خجالت نمی کشند واقعا که حرفهای رادیو امریکا رو تکرار می کنند. یک کم عقل هم خوب چیزیه. اگر ما به حشد الشعبی کمک نمی کردیم که الان داعش تو ایران بود. داعشی که اتفاقا خود امریکا درستش کرد و همین مردک ترامپ در سخنرانی های انتخاباتی اش لو داد وقتی در مقابل کلیتون بود و داغ بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
داعش سوریه همون مردم عصبانی سوریه بودند- چرا فکر میکنی از یه کشور دیگه میان
ناشناس
| India |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اگه آمریکا هم نبود ما الآن به خاطر صدام نمی تونستیم به مرز نزدیک بشیم چه برسه به اینکه پاشیم بریم کربلا و نجف.
چه عشقی میکنه حسین شریعتمداری کیهان. خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چرا نكنه ؟ نشسته تو اتاقش با تكنولوژي ساخت امريكا حال مي كنه ميگه مرگ بر امريكا
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
و چقدر حرص میخوری تو
حسن روحانی دهم دی ۹۸: ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت تحریم درسالهای ۹۷-۹۸ به مردم ایران،؛ دست مسوولان درد نکنه واقعا، در تمام دنیا مسوولین اشتغال ایجاد می کنند و سرمایه میارن مملکتشون، مسئولین ما دقیقا برعکس کار میکنند و با دشمنی بیهوده و بی دلیل با آمریکا خسارات جبران ناپذیر تاریخی به ملت میزنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
جنابعالی هر وقت ایران بودی و جزو مردم ایران شدی بیا و در مورد منافع کشوری که ترکش کردی صحبت کن
ما دو سال تمام با آمریکا مذاکره کردیم و برجام به ثمر نشست آمریکا هم همون روز زد زیرش و نداشت ما استفاده کنیم از منافع اقتصادی برجام
حتی اگر ما دست از سر آمریکا برداریم مطمئن باش آمریکا دست از سر ما بر نمیداره
اگر اونها به راحتی وارد منطقه سبز شدند و آتیش بازی کردند زیاد خوشحال نباشید، مواد لازم برای آشی هستند که در حال پختن است، واکنش ترامپ رو بخوانید معلوم میشه ضرر کننده این حمله به سفارت کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ترامپ در مورد هواپیمای نظامی سرنگون شده اش توسط ایران هم از این حرفها خیلی زد، چی شد؟ ده دقیقه مونده به حمله به ایران مثل یک ترسوی به تمام معنا عقب نشینی کرد
انشاء الله مردم عراق آمریکا رو از عراق بیرون میکنند و میبینید که آمریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه
آمریکا پرستان چشمتان را باز کنید عمر شیطان سرآمده
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خجالت بکش از نوع حرف زدنت.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آمریکا پرست فقط به این چندسال زندگی دردنیا فکرمیکنه که بایدفقط وفقط با عشق وحال طی بشه
خبر کاملا وارونه نوشته شده است خلاصه اش اینه
عده ای از نیرو های لباس شخصی وابسته به حشد ی ها رفتند دم سفارت اما جرات نکردند وارد سفارت بشوند .بعد سریه بدو بدو وزیر دفاع وکلی نیرو ی نظامی ارتش عراق رفتند به عذر خواهی از چند تا نگهبان وباغبونی که موندن تو سفارت .اصلی ها رفتند مسافرت وددر.مردم که همون حشدی ها یند را با توپ وتشر کنار زدند تا نیرو های نپامی آمریکا هم رسیدند همه شون عقب رفتند.خلاصه اش اینه نه اونی که نوشتید تاه وزیر خارجه آمریکا گفته یه بار دیگه موشک بزنید دمارتون در اومده شما جرات وشهامت نداشتید صدام رو بزنید کنار ما نبودیم شما ها کجا بودید زندان تحقیر حزب بعث بدبختی اسارت وبیچارگی و...الان راحت می روید زیارت کربلا وحرم های شریف همه اش نتیجه خواست واراده ارتش آمریکاست نه مرجعیت شیعه نه این حشدی ها تا قبل از اون هیچ کاری نمی کردند.8 سال هم به ایران الکی حمله کردند توشون همین شیعیان بودند بنده در مناطق جنگی تو سنگراشون نهج البااغه وسحیفه دیدم.این مردم عراق لعن ونفرین حسین ویاران مظلومشو علی ومظلومیتشو تا ابد خواهد داشت ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
درود بر تو ای کهنه سرباز خاک پاک وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آمریکا پرستها به سفسطه افتادند
آمریکا از دست حشد الشعبی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
مردم یا اغتشاشگران ؟؟؟؟
تکلیف خودتونو معلوم کنید با این سیاست های یک بام و دو هوا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مردم. تو برو تکلیفتو با خودت روشن کن
تمام دخالت‌های خارجی را در امور کشورمان رد می‌کنیم.
خوبه که به این شعار مردم عراق توجه کنید
به کوری چشم منافقان - آمریکا گور خودشو داره میکنه با این اشتباه هایی که انجام میده

عراق رو اشغال کرده بعدش هم از اونجا حمله میکنه و شهروندان عراقی رو می کشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
پسر جان آخرین حمله به سفارت آمریکا را قدافی انجام دادند که منجر به سرنگونی قذافی شد
مردم عراق به سفارت ایران حمله کردن !!!
مردم عراق به سفارت آمریکا نیز حمله کردن !!!!
مردم عراق کلا چند چند هستند
ما هم که آره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اونایی که به کنسول گری ایران حمله کردن فتنه گر و عامل عربستان بودن اما اینایی که به صفارت آمریکا حمله کردن مردم عراق بودن !!!!!!!
یک مشت بی سواد اغتشاشگر حاشیه نشین، که مزدور کشورهای منطقه بودند این کارو کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آمریکا پرستها ناراحت شدند. ناراحت نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مرسي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ناراحتی سفارت اربابتو اتیش زدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خوش به حال شما علامه دهر
خوبه ترامپ دنبال بهانه است شماهم بهانه رادستش بدین تا همه را تارومار کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ترامپ هیچ غلطی نمکنه
من موندم چطور آنهایی که در عراق موسسات دولتی را آتش میزنند در خبر تابناک بعنوان (معترضین خشمگین ) شناخته میشوند اما جوانان گرسنه ایرانی که در اعتراض به گرانی بنزین عمل مشابهی انجام دادند (اغتشاشگر و خرابکار ) هستند؟؟؟؟ انصاف هم خوب چیزیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آدم گرسنه نا نداره راه بره چطور بره اغتشاش کنه؟
عربستان و آمریکا یه حرف مفتی در مورد ایران میزنن شما باور میکنید؟
بعدش هم آمریکا با اون همه دبدبه و کبکبه و افتصاد عظیم و ... به اندازه ما فقیر و مستضعف داره شاید حتی بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دوست عزیز آدم معترض با قمه و تفنگ نمیاد تو خیابون
مردم عراق ؟؟!! ناقلایی تابی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مردمن چون تو روز روشن بدون نقاب اومدن حرفشونو بزنن.
بلاخره به توصيه كيهان عمل كردند
انشاء الله امام حسين عليه السلام جواب آمريكا را خواهد داد چون در پياده روي اربين من به عينه مي ديدم برادران حشد الشعبي با چه علاقه اي به زواران امام حسين خدمت مي كردند
عراقیها وقتی به سفارت ایران حمله میکنن میشن عوامل استکبار و اغتشاشگر،وقتی به سفارت آمریکا حمله میکنن میشن مردم همیشه در صحنه!!!
امریکا منتظر بهانه بود
از این به بعد میزنه نابود میکنه
حمله به سفارت امریکا اشتباه استراتژیک حشدالشعبی بود
تابناک داره پروپاگاندا انجام میده تا دیر نشده به سمت مردم بیا ای تابناک
منطقه سبز بغداد که تحت حفاظت دولت وپلیسه عراقه مردم عتدی که براحتی نمیتونن به انجا وارد بشن.اینها همان حشد شعبی ها هستن
بە نظرم مردم عراق هر سال لازم بود در سالروز آزادی عراق از دست صدام سفارت آمریکا را گلباران می کردند نه اینکه پرچمش را آتش بزنند.اگر آمریکا نبود مخصوصا شیعیان الآنم توسط صدام سرکوب میشدن وامثال عامری ومالکی و ابمهندس آواره ایران بودن
چیزی که عوض داره گله نداره

آمریکا عراق رو برای ایران نا امن میکنه و میگه مردم عراق با ایرانیا مشکل دارن

حالا نوبت ما بود یه ضربه شصتی نشان دهیم.

این دفعه هم باید عربستان رو شلوغ کنیم تا فکر غلط اضافه نکنه.
چون به سفارت حمله می کنند احتمالا اصلیت ابرانی دارند
زودتر جنگ به ایران کشیده شود و تکلیف ما مشخص شه
ایلات متحده آمریکا با یک دلیل دروغ در مورد وجود تسلیحات شیمیایی به عراق حمله کرد اونجا را به تصرف خود در اورد، نتیجه این حرکت تا کنون بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ یک میلیون کشته و بدتر از ان تولد سالانه هزاران نوزاد ناقص الخلقه به سبب استفاده ارتش امریکا از مهمات غنی شده با رادیو اکتیو است. و حالا هم بمباران نیروهای نظامی عراق.
اینکه تا کنون عراقیها حرکتی علیه اشغالگران ایالات متحده انجام نداده اند جای تعجب است
حشد الشعبی با این کار میخواهد اعتراضات بجای مردم واقعی عراق را که چندین ماه هست ادامه داره و خواهان اداره کشورشان بدست سیاستمداران غیر وابسته هستند را به حاشیه ببرد ولی چون آمریکا ایران را عامل این حرکت میداند بعید نیست با بالاگرفتن شعله های این آتش ملت بیچاره ایران در آن بسوزد.
خوشم میاد رسانه های داخل دیگه نمیتونن اخبار یک سویه و دلخواه بعضی رو به مردم تحمیل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حالا شما که منبع خبریت صدای آمریکا و بی بی سی فارسیه خیلی از اوضاع دنیا اطلاع داری؟
همون رسانه هایی که جنابعالی بی طرف میدونی همه اش دارن شانتاژ میکنن و اخبار یکسویه پخش میکنن چرا به اونا جرئت نمیکنی حرف بزنی؟
نظر بعضیها دقیقا نظر کارشناسان وابسته شبکه های معاند سعودی،اسرائیلی هست!،یا اینا جز ارتش معروف سایبری سعودی هستن یا به قول معروف تو باغ نیستن وبه افکارشان قشنگ جهت داده شده!!
اشغال سفارت یعنی چی؟ چرا باید قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت اگر سفارت ایران اشغال بشه خوبه؟ تا کی شعار؟
آقا بالاخره مردم عراق کین؟ اونایی که سفارت ایرانو آتیش میزنن یا اونایی که سفارت آمریکارو آتیش میزنن
بله انها اغتشاشگر بودند و اینها اغتشاشگر نیستند بلکه معترضند اغتشاشگر یعنی شخص یا اشخاصی که علیه حق وحقیقت شورش می کند بله انها اغتشاش گر بودند واگر انصافا قضاوت کنیم این سپاه قدس بود که باکمک نیروهای حشد الشعبی عراق ادمکشهای کثیف داعش که دست پرورده امریکا وعربستان واسراییل واروپا بودند شکست دادند وبغداد را ازخطر سقوط به دست داعش نجات دادند پس ان ادمها که علیه ایران شورش کردند درحقیقت اوباش وفتنه گر بودند ویک جوان بی گناه را به دار کشیدند وعلیه حق قیام کردند اما اینها که ازشهدای حشد الشعبی تجلیل ودفاع میکنند وعلیه امپریالیسم کثیف امریکا که بی شرمانه درخاک عراق اقدام به کشتن انسانهای فداکار وشریفی همچون بسیج مردمی عراق نموده قیام کرده اند درحقیقت رزمندگان مدافع حق هستند وسخن حق یکی است حتی اگرمیلیاردها نفر از مردم از حق رویگردان شوند وتنها یک نفر حق بگوید سخن ان یک نفر درست و قبول است نه ان خیل جمعیت میلیاردی پس ای برادر عزیز اوضاع پیش امده عراق را صحیح تحلیل کن وبه حقیقت سخن بگو نه تحت تاثیر نا دانان حرفی بزن که خداوند از ان خشمگین شود. درود برحق طلبان حشد الشعبی
سایت گاردین می نویسد: «تظاهرات عراق آمریکا را ضعیفتر و دستخالی تر نشان می دهد.»
تابناک هیچ وقت نظرات مخالف دیدگاه خودشو نشر نمیده،خبرگزاری با رویکرد مکارانه ومنافقانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار