بازدید 9372
۱

عصبانیت پسر نتانیاهو از توئیت کنسولگری انگلیس

کد خبر: ۹۴۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 29 December 2019

پسر ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از توئیت کنسولگری انگلیس و استفاده از عبارت «سرزمین‌های اشغالی» شدیدا عصبانی شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «یئیر نتانیاهو» پسر بزرگ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دیپلمات‌های انگلیسی را به اخراج از سرزمین‌های اشغالی تهدید کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، هفته گذشته کنسول‌گری انگلیس در حساب توئیتری خود نوشت، پرنس «چارلز» فرزند ملکه «الیزابت دوم»، اوایل سال آینده میلادی به «سرزمین‌های اشغالی فلسطین» سفر خواهد کرد.

یئیر نتانیاهو چند روز بعد ذیل این پیام توئیتری پاسخ داد‌: «به امید خدا شما‌ها به زودی از اسرائیل بیرون انداخته خواهید شد. تا آن زمان من هم به دیدار از سرزمین‌های اشغالی اسکاتلند و ولز فکر می‌کنم. شما کدام یک را پیشنهاد می‌کنید؟»

پسر ارشد نتانیاهو همچنین در پیام توئیتری جداگانه‌ای نوشت: «ایرلند شمالی توسط تمام دنیا به‌عنوان بخشی از بریتانیا شناخته می‌شود. تمام ساکنین جدید بریتانیایی در آنجا هستند. هیچ‌کس ادعا نمی‌کند که باید آن‌ها را جابه‌جا کرد. هیچ‌کس حق حاکمیت بریتانیا در آنجا را زیر سوال نمی‌برد و بگوید که این منطقه به جمهوری ایرلند تعلق دارد».

یکی از کاربران توئیتر در پاسخ به سخنان یئیر نوشته است: «آخرین باری که به ولز رفتم خبری از ایست‌وبازرسی‌های نظامی نبود، خدمات‌رسانی در آنجا قطع نشده بود و حمله هوایی هم در کار نبود».

پدر یئیر، نخست‌وزیر راست‌گرای رژیم صهیونیستی در کمپین انتخاباتی خود، الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را وعده داده است. وی همچنین به فساد و دریافت رشوه متهم شده است.

یئیر، فرزند ۲۸ ساله این سیاست‌مدار صهیونیست نیز به‌خاطر انتشار صدای ضبط‌شده‌اش در حالت مستی و اعتراف به هم‌دستی با پدرش در فساد اقتصادی تحت محاکمه قرار گرفت، اما تبرئه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار