بازدید 61729

آیا رئیس‌جمهور مجلس را تهدید به استعفا و خانه‌نشینی کرده است؟

گفت و شنود و موضع گیری‌ها در رسانه‌ها پیرامون استعفای رئیس جمهور در حال کمرنگ شدن بود که پنجشنبه هفته گذشته، جلسه کمسیون تلفیق با «محمد باقر نوبخت» پیرامون موضوع بودجه برگزار شد و در نهایت کلیات بودجه سال ۹۹ که با ۲۱ رای موافق و ۱۸ رای مخالف در کمیسیون تلفیق با رای ضعیفی به تصویب رسید. این جلسه حواشی داشت که مهمترین آن اظهارنظر یکی از اعضای کمیسیون تلفیق در مورد...
کد خبر: ۹۴۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 29 December 2019

روز گذشته خبری در فضای مجازی و محافل غیررسمی مبنی بر استعفای کتبی «حسن روحانی» از مقام ریاست جمهوری منتشر شد که البته به نظر می‌رسد، همچون اخباری و مسائلی که طی هفته‌های اخیر در این خصوص منتشر شده و می‌شود عاری از واقعیت بود؛ هر چند آنقدر این موضوع اخیرا در محافل سیاسی مطرح شده که اعتبار خود را از دست داده و خیلی محل اعتنا و واکنش قرار نمی‌گیرد.

به گزارش «تابناک»؛ دو هفته پیش بود که به دنبال فشار برخی سیاسیون مخالف «حسن روحانی» و دولتش در محافل سیاسی و رسانه‌ای، مبنی بر اینکه «بهتر است با وضعیت موجود کشور، رئیس دولت از مقام ریاست جمهوری استعفا بدهد و فضا را برای آمدن یک چهره توانمند مهیا کند»، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب به استقبال این موضوع رفت و تاکید کرد که اگر این جریان سیاسی آنقدر تمایل به استعفا دارد، بهتر است «حسن روحانی» استعفا کند و شرایط را برای برگزاری انتخابات زودهنگام فراهم سازد.

پیشنهاد برخی وزرا و معاون اول برای استعفای رئیس‌جمهور!

عبدی حتی فراتر از بیان تحلیل سیاسی رفت و خبر داد که شنیده برخی وزیران دولت تدبیر و امید در این خصوص در حال سبک و سنگین کردن هستند و البته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به حسن روحانی پیشنهاد کرده که در شرایط موجود کشور و فشار گروه‌های سیاسی مخالف دولت، بهتر است که رئیس دولت از مقام خود کناره گیری کرده و شرایط را برای انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس همزمان مهیا کند.

البته «علی ربیعی» سخنگوی دولت در ۲۵ آذر ماه ضمن رد هرگونه تصمیم و صحبتی برای کناره گیری رئیس جمهور و دولت، خبر‌هایی که در رسانه‌ها پیرامون پیشنهاد معاون اول رئیس‌جمهور به روحانی برای استعفا از مقامش منتشر شده بود را تکذیب کرد و یادآور شد: «تا به حال به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس‌جمهور و کناره‌گیری دولت تدبیر و امید مطرح نشده و این موضوع، طرفدار هم ندارد».

جلسه کمیسیون تلفیق و زنده کردن دوباره موضوع استعفای روحانی

گفت و شنود و موضع گیری‌ها در رسانه‌ها پیرامون استعفای رئیس جمهور در حال کمرنگ شدن بود که پنجشنبه هفته گذشته، جلسه کمیسیون تلفیق با محمد باقر نوبخت پیرامون موضوع بودجه برگزار شد و در نهایت کلیات بودجه سال ۹۹ که با ۲۱ رای موافق و ۱۸ رای مخالف در کمیسیون تلفیق با رای ضعیفی به تصویب رسید. این جلسه حواشی به همراه داشت که مهمترین آن اظهار نظر یکی از اعضای کمیسیون تلفیق در مورد آنچه در جلسه گذشته، بود.

آیا رئیس‌جمهور مجلس را تهدید به استعفاء و خانه‌نشینی کرده است؟

حجت السلام «نصرالله پژمانفر» نماینده مشهدی نزدیک به جبهه پایداری که عضوی از کمیسیون تلفیق مجلس است، در خصوص این جلسه محرمانه و تاکید دولتمردان به وعده‌های ژاپنی‌ها گفت: آقای نوبخت در این جلسه اعلام کرد، ژاپنی‌ها از ما دعوت کرده‌اند که شما پای میز مذاکره بیایید و حتی گفته اند ما می‌توانیم بالاتر از تحریم‌ها را برای شما برداریم.

آقای نوبخت می‌گفت: حالا اگر ۹۵ درصد این وعده دروغ باشد، احتمال ۵ درصد این تحریم‌ها را می‌شود برداشت. ۵ درصد هم نشد دو درصد یا یک درصد احتمال دارد تحریم از بین برود! ژاپن هم گفته است که در این خصوص مشارکت می‌کنیم!

یک نماینده مجلس: نوبخت گفت: روحانی تهدید به استعفا و خانه‌نشینی کرده!

این نماینده مجلس سپس از تهدید به استعفای دولت این گونه خبر داد و گفت: نوبخت به نمایندگان گفت: اگر آقای روحانی در نماز جمعه و خانه این حرف را نزند و در خانه بنشیند و یک کلیپ درست کند و بگوید: مردم! یک راه دیگری وجود داشت که نگذاشتند من این راه را بروم! آن موقع ببینید چه مشکلاتی پیش می‌آید!

پژمانفر در پاسخ به اینکه «آیا این حرف یعنی تهدید نمایندگان مجلس؟» گفت: بله دیگر. در واقع تهدید به استعفاست.

حجت الاسلام پژمانفر در پاسخ به این که آیا این صحبت‌ها بر رای نمایندگان تاثیرگذار بود گفت: بله. از اول هم این صحبت‌ها برای این بود که رای نماینده را تغییر دهد. به همین دلیل غیر نماینده‌ها را بیرون و جلسه را به نوعی محرمانه کردند!

محمدباقر نوبخت: هیچ تهدیدی نکردم، دروغ است

پس از این اظهار نظر پژمانفر، «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش درباره به «تهدید به استعفای» حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را تکذیب کرد. او در توییتی که روز جمعه ششم دی‌ماه منتشر کرده، این خبر را «فراتر از کذب»، «مضحک» و «تهدید تخیلی» توصیف نموده است.

نوبخت که توییتش را با هشتگ «بودجه ۹۹» منتشر کرده، گفته است، برخی نمایندگان مجلس می‌خواهند هدف رئیس‌جمهور آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران را محقق کنند اردیبهشت امسال ترامپ رسماً اعلام کرد می‌خواهد صادرات نفت ایران را به صفر برساند، البته او به این هدفش نرسیده و نخواهد رسید، اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها در داخل و متأسفانه از نمایندگان مجلس اصرار دارند که هدف ترامپ حتماً در سال آینده محقق خواهد شد!

گفتنی است، در لایحه بودجه ۹۹ دولت در حالی روی فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت حساب باز کرده است که اکنون رقمی به شدت کمتر از این مقدار به فروش می‌رود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در عین حال عنوان کرده، در همین راستا دروغی چون «تهدید به استعفای رئیس جمهور برای تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق»! را نیز منتشر کرده‌اند که فراتر از کذب و مضحک بودنش، اهانتی آشکار به همکاران خودشان در مجلس است. آیا نمایندگان محترم مجلس چنین راحت مرعوب تهدید‌های تخیلی می شوند؟!

دو نماینده نماینده نزدیک به دولت: می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند

علاوه بر نوبخت، دو نماینده نزدیک به دولت نیز اظهارات پژمان‌فر را تکذیب کرده‌اند. «محمدعلی وکیلی» عضو هیات رئیسه مجلس هم گفته هدف از انتشار این اخبار «حاشیه‌سازی» و مایوس کردن مردم است.

«قاسم میرزایی‌نکو» نماینده مجلس و عضو کمیسیون تلفیق مجلس هم گفته است در جلسه مورد اشاره، نوبخت «سخنی از استعفای رئیس‌جمهوری» نگفته است. او در عین حال تایید کرده که فشار‌هایی برای رد لایحه بودجه در مجلس وجود دارد و «بیش از ۱۰۰ پیامک» در حمایت از رد بودجه دریافت کرده است.

از قرار معلوم، هرچند افرادی از درون دولت نظیر سخنگو و معاون رئیس جمهور پیرامون مسائل مطرح درباره استعفای رئیس جمهور را بار‌ها تکذیب کرده اند، از قرار معلوم جریانی هم در بین اصلاح طلبان و هم در بین اصولگرایان وجود دارد که می‌خواهد این عبارت یعنی «استعفای حسن روحانی» یکی از گزینه‌های جدی و مطرح در شرایط فعلی کشور باشد. حتی برخی تلاش می‌کنند، آن را به مساله «خانه نشینی» که اولین بار «محمود احمدی نژاد» آن را باب کرد، ارتباط و جریان را به آن سمت سوق بدهند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۰۹
این مجلس و این دولت دو لبه قیچی هستند که مردم را تکه تکه و بدبخت کردند

مایه تاسف هستند دولت و مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
روحاني هيچكاره است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
روحانی اگر واقعا راست میگوید و به فکر مردم است
باید استعفا داده
و در مجلس علنا و صراحتا مشکلاتش را با مردم بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
وحانی هیچ کاره است؟ خخخخخه
چون صبح جمعه خبر دار شده!!!
خخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اقای روحانی اگر واقعا ونه درحد حرف وتهدید اینکار رابکنی تااخرعمرممنونت خواهیم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بیچاره مردم
حالا فک کنین اینها اینجور باهم درگیرن چطورمیخان مشکل کشوررو حل کنن
اگرتمهیدات رهبری نبودتا کنون معلوم نبود چه بر سر کشور آمده بود تاحالا.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
واقعیت اینست که نه مجلس ونه رییس جمهور کار میکنند این پست های حقوق نجومی و نمایشی از استعفاء بد تر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بابا روحانی یه اصولگرا بود که توسط اصلاح طلبها به مردم تحمیل شد ومطمئن باشید که ول کن واستعفا بده نیست و مقامات نمیذارن این شخص استعفا بده اینا همه حرفه من 100 درصد مطمئنم که روحانی تا 1400 می ماند و فقط ظاهر را حفظ می کند و به دوران فجیع ریاست جمهوری خود ادامه خواهد داد
چی بهتر از این که یه اصولگرا در ریاست جحمهوری بمونه با خرج اصلاح طلبها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
روحانی اگر در شعارهای انتخاباتی صداقت داشت انزمان که میگفت باید این کار را بکنیم و باید انکار را نکنیم ....... باید با سماجت و سفت و سخت روی مطالباتی که مردم رای داده بودند ایستادگی میکرد و از تهدیدها عقب نشینی نمیکرد . نهایتا اینکه استیضاح میشد و الان هم اگر صداقتی در رفتار و سخنانش هست انچه فکر میکند از مردم در انتخابات دریغ کرده و عمل نکرده اگر مانعی سر راهش هست و اجازه انجامش را ندادند میتواند استعفا کند . چون استعفا هم شجاعت میخواهد
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
یعنی با خبرگان و نخست وزیر نتیجه بهتری داریم!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
البته در کنار این دولت پنهان و حاکمیت چند گانه رو باید گذاشت که بی کفایتی به حد اعلا رسیده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
واقعا دليل اينكه بعضيا هنوز متوجه نيستن چيه؟؟؟ براي چي منفي ميزنيد؟؟؟؟ مگه غير از اينكه ميگه هست... خب راست ميگه دولت و مجلس مردم رو بدبخت كردن!! فازتون چيه؟؟؟ 4 تا مثل شما گند زدن به اين مملكت رفته
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اونهایی که می گویند روحانی هیچکاره است بگویند که چرا روحانی یک سایت اینترنتی راه نمی اندازد لااقل ثروت خودش و اطرافیانش در آنجا دیده شود . اینطوری هم خودش تبرئه می شه و هم بقیه مجبور می شوند اموالشون رو اعلام کنند ... این فقط یک نمونه از بی صداقتی ایشان است
ما رییس جمهور نخواهیم چکار باید بکنیم ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
رای نده
میمیری؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
برو سوریه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تو از کی ما شدی. هیچی برو کمی سواد یادبگیر تا بتونی درست حرف بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تابناک به فیلتر سکن نیاز نداره
این پرچم های غیر ایرانی از کجا خط میگیرند ؟
دوران شما تموم شده
مرگ بر منافق
مرگ بر دروغگو

دولت بنفش به کشور خیلی آسیب زده
دروغ گفته
اقتصاد را فلج کرده
...
...
.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
همین الان هم رییس جمهور نداریم همشون یک تیم فوتبال هستند یکی نقش قوه مجریه را بازی می کند یکی نقش قوه مقننه مربی هم بیرونه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شما درست می فرمائید. ما بطور کلی نیازی به رئیس جمهور، هیات دولت، نمایندگان مجلس، نمایندگان شورای شهر و دیگر تشکیلات فعلی نداریم زیرا در این مملکت یک دولت در سایه تمام امور را در اختیار دارد و این رای دادن و انتخابات فقط به نوعی سرگرم کردن مردم و شیره سر آنها مالیدن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
علی با سواد منفی و مثبت ها را ببین
جنگ زرگری که میگن همینه
اتفاقا کار خوبیه! یزارین اگه کسی ادعا داره تو این شرایط میتونه کاری برای مردم انجام بده بیاد!
راستگوتر از پژمانفر و کریمی قدوسی توی مجلس پیدا نکردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تو مجلس نمیدونم اما جاهای دیگه خیلی هست
همه جای دنیا مجلس رو تهدید به انحلال میکنن
اینجا رییس جمهور میگه اگر به حرفم گوش ندید میرم تو اتاقم درم میبندم
خب برو
شما برو تو اتاق در رو خودت ببند
برو که قرار چند وقت دیگه نامزدهای انتخابات مجلس هم برن توی اتاقشون در رو خودشون ببندن!
اره رو دادن دست خیاط قیچی رو دادن دست نجار که فقط خرابی بار بیارند
چه شد روحانی تا دیروز مذاکره در شرایط فعلی را نوعی دیوانگی می خواند حالا اصرار به به مذاکره میکند
آقا اگر ژاپن همچین پیشنهادی داده که باید بررسی شود و تضمینهای لازم گرفته و مذاکره شروع شود! برای چه باید این همه بدبختی و فلاکت به مردم تحمیل شود؟ عمر و زندگی مردم بازیچه دست عده ای شده که معلوم نیست می خواهند کشور را به کجا ببرند! کشور که ارث پدرتان نیست. این مردم حق زندگی و رفاه دارند . این همه ثروت در این مملکت است و آن وقت این هم بدبختی سر مردم آوار شده! شماها که وعده عدالت داده بودید الان بگویید بعد از چهل سال این عدالت است که در جامعه وجود دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
احسنت، واقعاً گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
داداش بدبختی و فلاکت امروز ناشی از عدم مدیریت هست نه تحریم شما الان با قدرتهای بزرگ اقتصادی دنیا کار کن آیا مصرف کننده محص شدن دردی درمان می کنه
ehsan
| - |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اگه اینا مردم براشون مهم بود نظر مردم رو هم ملاک قرار میدادن دست همشون تو یه کاسه اس مردم بیچاره دل به کیا خوش کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سر چی مذاکره شود شما بگو موشکی یعنی حاضری موشکت بدی برای پول نفت بعد چی اگر یه کشور وحشی حمله کرد با سنگ میخواهی بجنگی اگر دادی تحریم برنداشت میخواهی چیکار کنی یقیه کیه بگیری کی زورش به این ترامپ اصلا میرسه سازمان سرکاری ملل چه تظمینی میتونی بگیری مطئن باش اگر روحانی یک درصد مطمئن بود این کارا میکرد عاشق مذاکره است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
احسنت احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
درست ميگي... اما متاسفانه كو گوش شنوا؟؟؟ مسئولين خيلي راحت دروغ ميگن از كنارشم رد ميشن ميرن ككشون نميگزه... بعلاوه اينكه جديدا مصالح خيلي زياد شده و حق مردم گم شدهداخل اين مصالح!!!!!!!!!!!!!!..
روحانی باید بواسطه سیاستهائی که در پیش گرفته محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
حرف درستی هست البته نه فقط برا روحانی بلکه برا همه کسانی که مملکت را اینگونه به فقر و فلاکت انداخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
شاکری جون ؛ چشمات رو باز کن ، ولله روحانی هیچکارس برادر

آخه شماها چرا این قدر خنگید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
ناشناس ساعت16/00 باهوش... همه ميدونن مشكل كار كجاست..!! اينم ميدونن صرفا روحاني هيچكارس... آره بابا مردم ميدونن... انقداهم شما ميفرماييد خنگ نيستن...
اگر همین کارم بتونه انجام بده خوبه
بری دیگه برنگردی
ولی آقای روحانی هم به رای مردم احترام نگذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
ترسید که ببرند استخر فرح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
البته روسای جمهوری قبلی هم همینطور متاسفانه .
به نظرم روحانی تنها اصولگرایی بود که توانست یک تنه و دوباره اصلاحاتیها را بی اعتبار کند. لذا هر چند اصولگراها مدام با روحانی مخالفت میکنند ولی اینکار یک جنگ زرگری بیش نیست و حاضر به برکنای او نخواهند شد.
روحانی در روزهای انتخابات شعارهایی به مراتب تندتر از اصلاحاتیها داد ولی به هیچیک از آنها عمل نکرد.در عوض کارهایی را انجام داد که مردم کلا اصلاحاتیها را هم مانند اصولگراها کنار گذاشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
در واقع روش اسب تروا را اصولگرها اجرا کردن و ب خرج اصلاح طلب اومدن و اصولگرا اوردن سر کار و اصلاح طلبها را هم بی اعتبار کردن نامزدهاشونم کامل رد صالاحیت کردن! طرف اعتراض هم دیگه نمیتونه بکنه میگن دولت خودتون بود! برا مردم هم عبرت شد که دیگه به اصلاح طلب اعتماد منکنن اون دارو دسته عارف در مجلس که باز فجیع بودن نه خودش کاری کرد نه اون هایی که به اسم اطلاح طلب بالا اومدن یعنی خود اصلاح طلبها هم کاره ای نبودن حتی شورای شهری که به نظارت استصوابی نیاز نداشت هم کاملا شکست خورده است
دولت ودارودسته اش همش در حال برنامه ریزی برای فریب هستند مثلا در خصوص همین طرح ملی مسکن دقت کنید بساطی را درست.می کنند ومصاحبه می کنند که امتیاز این طرحداز طریق دلالان 150 میلیون خریداری می شود طرحی که هنوز ثبت نام ان کامل نشده هدف چیست طرحی در اخر ین سال دوره ریاست جمهوری مطرح می شود
تو رو جان مادرت استفعا بده بخدا سرایدار ساختمان ما توانایی مدیریتش بهتر از توست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خوش به حال شماها که سرایدار دارید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
چه خوش به حالی ما تو یه مجتمع ۶۰ واحدی مسکن مهر زندگی می کنیم که ۵ کیلومتر باید پیاده روی کنیم تا به حومه شهر برسیم
سلام مگر تو کشور ما رییس‌جمهور و مجلس کاره ای هستند.؟!
در آن جلسه نوبخت تنها نبوده واین نماینده تعدادی انسان عاقل ومسلمان بودند چرا نمی توانیم بفهمیم کی دروغ گفته کی راست/ بعد سخنی را از 100 سال قبل با قطعیت به مردم تحمیل می کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
منظورت 1400 سال پیش بود دیگه
یعنی میشه یه صبح جمعه از خواب پاشیم ببینیم دولت تزویر و ناامیدی استعفا داده???? ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خوب بعدش ؟

کی میخواد بیاد جاش ؟
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
چرا صبح جمعه، ، این عقیده های سبکت را با اعتقادات مردم شبیه نساز. این از فکر خالی امثال تو سرچشمه گرفته است..
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خطاب به بابک:اگه از غارت بیرون بیای میفهمی چی نوشتم من به اعتقادات مردم چی کار دارم
تهديد؟!!!!!!!!! بود ونبود دولت ومجلس مگرتاثيري دراموركشوردارد كه تهديد هم ميكنند!!!!! بهترين كاررادرحق اين ملت مي كنند اگرهم مجلس و هم دولت خانه نشين بشن. مردم همتون رودعامي كنند اگراين كارروبكنيد.
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
عقل کل می فهمی چی می گی؟ واقعا امثال تو را اگر سر کار بزاریم فاتحه همه خوانده است.
اصلا بود و نبود رییس جمهور و هیات اقتصادی شان اهمیتی دیگر ندارد آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب
نماینده مجلس (آقای پژمانفر)میاد یک حرف خیلی مهم میزند، ولی روز بعدش آقای نوبخت میاد تکذیب میکند، این وسط یکی از این دو آقایون دارند دروغ می‌گویند...
چرا مسولین مملکت ما می‌توانند به راحتی دروغ بگویند، یعنی هیچ راهی وجود ندارد که ثابت بکند چه کسی دروغ می‌گوید...
مگه دروغ جز گناهان بزرگ به حساب نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
برادر گرامی در این مملکت چیزی که رواج داره دروغه تا الان برای ادعاهای زیادی که هرروز توسط دولت تکذیب میشه در این چهل سال یکبار کمیته حقیقت یاب که به مردم گزارش واقعی را بدهد ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
وقتی همشون به شکل های مختلف ودائم در حال دروغ گفتن هستن مگه کاری هم میشه کرد؟
ملا نصرالدین به دهی وارد شد و گفت اگر به من پول و غذا ندهید همان بلایی را به
سرتان می آورم که به سر مردم ده بالا آوردم!
دهاتیها با ترس و لرز خواسته ملا را اجابت کرده و پرسیدند راستی چه بلایی سر مردم ده بالا آوردی؟
ملا گفت هیچی! چون آنها به من بی اعتنایی کردند ؛ منهم با آنها قهر کرده و رفتم!
این دولت اگر نباشه ضررش کمتراز بودنش هست
واقعيت اينست كه يك طرح وبرنامه عمومي براي ايران ، عراق ولبنان تدارك ديده بودند كه درعراق ولبنان تا اينجا بخوبي اجرا شده طراحان وموفق بوده اند ولي درايران اين طرح تا به اينجا ابتر ماند وناكام شدند . حالا عده اي دانسته ويا ندانسته دقيقا درصدد كامل كردن طرح ابتر آنان درايران هستند وعمدا يا سهوا درصدد كامل كردن پروژه سراسري آنها درايران هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
نمیدانم تئوری تو طئه که گوش شنوا برای خواست مردم ندارد توجیهی دیگه نداره پس توفع اصلاح مملکت نداشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
باز هم توهم توطئه....
تمام علما حکما اندیشمندان فلاسفه وحقوقدانان هر ادم عاقلی می گوید در مذاکره یا دعوا یا هر موضوع قابل تاملی اگر یک درصد امید است باید کار را برای ان یک درصد انجام داد بعد اقایان مسئول ما (عقلا وبعضی از مسئولین وتندروهای بی غم وبی عار) می گویند نه نه نه پس شما به فکر ملت نیستید به فکر حکومت کردن خودتان هستید ؟اگر ژاپن 10درصد هم تضمین داده نباید درنگ کرد وبرای نجات ملت ومملکت واین حکومتتان باید تلاش صد درصدی داشته باشید ؟نه اینکه با سماجت بفکر فقط منافع خودتان باشید .
خدا وکیلی هر دو قوه به صورت دست جمعی استعفا بدن صد روز ملت بخیره....
کسی که بود و نبودش تاثیری نداشته باشه ، تهدیدش هم اثری نداره .
خدا از دروغگویان بیزار است دولتی که بر اساس دروغ و حیله بنا شده چطور انتظار موفقیت دارید ازش
درود

خوشبختانه این اصولگرایان و مخصوصا جبهه پایداریها صداقت و راستگویی خود را به بهترین شکل نشان دادند .این همه دروغ و تهمت چه ارمغانی برایشان دارد ؟؟!!!اینان که مثلا تشنه خدمت به مردم هستند و لی در عمل عاشق قدرت و رانت و فسادند
مملکت را به آشوب کشیدند و مردم زیر فشار بیرونی له شدند ولی اینان همچنان به فکر منافع جناحی خویش و انتقام سیاسی هستند

بدرود
یعنی حتی نمی خواد یه دونه از حرکات احمدی نژاد واسه تقلید روی زمین بماند
روحانی رییس جمهور نیست همان نخست وزیر است که منتصب شده!!!!!
تمام روسای ما در خانه بمانند شاید کشور خودش بهتر از این اداره شود
شماها چقد ساده این اینا همش فیلم و نمایشه برای سر پوش گزاشتن روی ناکارامدیهاشونه و خوب تو نقششون هم فرو رفتن البته حکایت با دست پس میزنه با پا پیش میکشه هم اینجا میتونه مطرح بشه
افرادی بالاتر از ریس جمهور تصمیم گیری می کنند، آقای روحانی و بقیه دولتی هادر حد یک کارمند بوده و بیشتر تشریفاتی هستند.
پایداری مطابق گفته خود اقای مصباح که نفر اول ان است می تواند هر کاری را برای رسیدن به هدفش انجام دهد
چرا تهدید نکنه؟
آزادی عمل نداره ! دست و بال همه دولت ها بسته بوده خودتون هم خوب میدونید
واقعا بعضیا چرا فکر میکنن روحانی و دولت مقصر هستش ؟؟ مگه همه امور دست دولته که بخواییم بگیم همه مشکلات مال دولته!!!!
در این ماجرا یک نفر دروغ می گوید و وای بر ما که مسئول دروغگو بر ما حکومت می کند!!!
بنظرم بودن یا نبودن رییس جمهوری که کوچکترین اختیاری از خودش ندارد چندان به حال مردم فرقی نمیکند. شاید حتی نبودنش مفیدتر از بودنش باشد . بحث جناب روحانی هم نیست. محمد خاتمی اواخر دوران مسولیتش گفت رییس جمهور تدارکاتچی است حالا به صحت گفته های ایشان بیشتر پی میبریم هر چند خود محمد خاتمی هم کاندید شود دیگر رای نمیدهیم. ما مردم ناراحتیم. غمگینیم. مطالبات داریم. اعتراض داریم نمیتوانیم اعتراض کنیم. ما مردگان متحرکیم
خیلی جالبه هیچکدام زیر بار حرفی که میزنن نمیرن اینروزها،؟!
مشاورا اقتصادی نئولیبرال هم با خودت ببر
مثلا اگر خانه نشین شود، چه میشود؟! سیل خوزستان و اجرای سهمیه بندی بنزین و همه شق القمرهای دیگر را جه کسی پیگیری کند؟!!.... آنوقت جه کسی اقتصاد کشور را به این وضعیت و یا حتی بدتر از آن را با این برنامه! بودجه 99 و سیاستهای متناقض همراه با آمارهای دروغ و خام فروشیها و واردات بی رویه را سبب شود! یا نکند خبر ندارد و تازه فهمیده است!..... سخنرانیهای بی عمل بسیار مهم است!!! روحانی نباید استعفا بدهد نباید استیضاح شود نباید خانه نشین شود نباید از کار برکنار شود نباید انتخابات زودرس داشته باشیم. اینها همه توطئه دشمن است! کسانیکه میخواهند این مشکلات نباشد و افراد بهتری جایگزین شوند و بالعکس آقایان به اصلاح امور بپردازند، آیا اینها دشمن هستند؟! یا آمریکا و اروپائیان کدام را ترجیح میدهند؟....
نیازی به تهدید نیست باعث خوشحالی مردم میشوند . این هوچیگری بی نتیجه و احمقانه است! کسی که در معرض استیضاح یا برکناری و برخورد قضایی از دید مردم است؛آخرین پازل سناریوی لوث کردن و مانع تراشی برای جریان استعفا و استیضاح و برکناری و...، ناز و ادای خانه نشینی است! این مستمسک ناپسند نخ نما زمان احمدی نژاد امتحان خوبی نداد! چگونه به شکل احمقانه تری میخواهند آنرا تکرار کنند؟!!
ایشون یه تدارکاتچی خوب و سربرزیری است ومحاله بذارن بره به نظر من بهترین رئیس جمهور حرف گوش کن 40 سال اخیر بوده ...
ترا بخدا ،خواهشا، التماست میکنیم دست بردار! برو دیگه! إ..برو دیگه!
سلام اون روزی که قسم جلاله خورد که اگر مشکلات این کشور راه حل نداشت من خوذم را گاندید نمی کردم باید فکر امروز می کرد نه اینکه به خاطر چهار روز حکومت این همه خسارت به مملکت بزنه سر همین قضیه بنزین چقدر خسارت به کشور وارد شد چقدر خانوادها جوانانشون از دست دادند چقدر بچه ها یتیم شدند اگر قانون درمملکت حاکم باشد باید آقای روحانی بیاد وجواب بده
بعضی دوستان معنی بود ونبود دولت ومجلس را که بعضی دیگر عنوان کردن نمیدونن، منظور این هست که قدرت واقعی در این کشور دست کسای دیگه و جای دیگه است که آنها مانع میشوند دولت ومجلس بتوانند طرحهای مورد نظر خودشان را پیش ببرند نه اینکه اینها ذاتا توان انجام کار را ندارند.
آقای روحانی اگر استعفا دهند قطعا در ذهن ها ماندگارخواهند بود
خودشان هم میدانند که به اخر خط رسیدن وچاره جز بذیرش ندارن کشور را با سلام صلوات نمیتوان اداره کرد تا کی میخواهند مردم را فریب بدهن واز جیب مردم تناول بکنن
من نمی دانم چرا هر از چندگاهی عده ای مباحثی چون استعفای رئیس جمهور، رفراندم، آشتی ملی و امثال آنرا طرح می کنند. تابناک هم اینها را با تیتر پر برجسته نشر می دهد. اصل اینها برای روحیه و امید دادن به دشمن است. آقای روحانی هم مثل بقیه روسای جمهور 4 سالش را کار می کند بعد هم به رئیس جمهور دیگری که با آرای مردم انتخاب می شود تحویل می دهد. هر کسی که این حرفها را نشر می دهد بداند در زمین دشمن بازی می کند.
این مجلس و این دولت کشور رو نابود کردن، جالبه که هیچکس هم اهمیت نمیده ....
از نظر من و بسیاری از دوستان در این شرایط و ایجاد مشکلات پی در پی برای جامعه توسط روحانی و کلیدش که فقط ملت را به نفع یک تعداد سرمایه دار دو تابعیتی مانند خود یک نوع فرار رو به جلو است جهت مظلوم نمایی است
بهتره استعفا بده و بره توی اتاقش و به کارهای بدش دراین چند سال فکر کنه
کاش تمام مسولین ما قهر کنند برند خونه حداقل شر نرسونند
خدایا تمام بازنشسته ها مستمری بگيران کار افتاده های که واقعا با این حقوق ناچیز که هميشه شرمنده خانواده هاشون هستن و به سختی زندگی می کنن آنها رو تا عید 99 بکش از روی زمین بردار و بزار دولت خودش هرچي داره خودش بخوره با خانواده هاشون
خدایا بنده 19 ساله قطع نخاع هستم از ناحیه گردن با حقوق 1600 ديگه بریدم به شرفم قسم یک ساله بیرون از خانه نرفتم بیرون رفتن هزینه می خاد پول مخاد ماشین ميخواد
من حرفهامو مشکل ام رو به صدای آمریکا بی بی سی من و تو نمیگم اینجا تو سایت های ایران مینویسم که مسئولین بخونن که پای شرافت ما در میان ه
روحانی باید درباره نقش مخرب «دولت سایه» یا همان «دولت پنهان» در ایجاد نابسامانی های اقتصادی و اجتماعی چندین ساله و به انزوا و به بن بست کشاندن کشور افشاگری کند چیزی که پیشتر رئیس جمهور باید در مجلس مطرح می کرد ولی بنا به مصلحت نظام از بیان آن خوداری کرد.
اولا تابی جون تا الان داشتم 16 سئوال سید مسلم وکامنتهای ذیلش را میخواندم وخودم هم به سئوالات پاسخ دادم که از تابناک ندا آمد غیر قابل انتشار است کاش وقت صرف نمیکردم ولی دراینمورد یک جمله کوتاه بنویسم دراین مجلس به عدد انگشتان یک دست رجل سیاسی نیست و یک دونه یعنی فقط یدونه شیرمرد ازدست شورای نگهبان در رفته واونهم شاه زنان خانم سلحشوریه که صلاح نمیدونه دولت استیضاح بشه درضمن این کشور توان تنش مجدد رونداره همیشه نمیشه جمش کرد فقط میگم جیزززززززززززززززززززززززززه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
یه رجل است و اون هم خانم سلحشور ه که از همه مرد تره
اگر روحانی هیچ کاری انجام نده فقط استعفا بده مردم ازش راضی خواهند بود
فقط امیدوارم شرمنده خون شهدا نشوید عمل کنید رای مردم فقط ساده دلی است
خاله بازی ؛ چه وقت تموم میشه؟
اگر قرار بر استعفا بود باید 4سال قبل استعفا می کرد حالا که مملکت به گند کشیده شده فایده ای ندارد
لطفا در مورد استعفای رییس جمهور دیگه چیزی ننویس.
اعصاب مردم خورد نکن.
روحانی هیچوقت استعفا نخواهد داد.‌کسی که کار نمی کند و کشور را رها خوب چرا استعفا دهد .
کاری به این ندارم که تهدید کرده یا جدی گفته ولی اگه این کار رو بکنه و دارو دسته اش رو هم با خودش ببره بزرگترین لطفو در حق ملت ایران کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار