بازدید 12013
گزارش بازی

سپاهانِ بدون باخت درآبادان، بدجور باخت| تراکتور باپنالتی کامبک زد

کد خبر: ۹۴۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ 28 December 2019

با شکست پرگل و دور از انتظار تیم مدعی سپاهان اصفهان مقابل نفت آبادان، پرسپولیس صدرنسین ، قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین بازی های عقب مانده نیم فصل اول لیگ نوزدهم امروز در دو شهر تهران و آبادان برگزار شد و حاصل آن نزدیک شدن تراکتور به صدر جدول و البته ثبت نخستین شکست شاگردان قلعه نویی در فصل جاری بود.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ تیم میزبان به پایان رسید تا سپاهان که تاکنون در فصل جاری لیگ برتر طعم باخت را نچشیده بود، بالاخره شکست را تجربه کند.

گل‌های این بازی را عیسی آل‌کثیر (۷) محمد قریشی (۵۲) ، محمد اهل شاخه (۷۲) و طالب ریکانی (۸۱) برای صنعت نفت و سجاد شهباززاده (۲۸) و محمدرضا حسینی (۴۱) برای سپاهان به ثمر رساندند.

صنعت نفت با پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل اول ۳۰ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول به کارش پایان داد. سپاهان نیز با این شکست نتوانست جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد و در رتبه دوم باقی ماند؛ بنابراین پرسپولیس با این نتیجه و ۳۴ امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد.

سپاهان بدون باخت درآبادان بدجور باخت،تراکتور باپنالتی کامبک زد

در دیگر دیدار معوق از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ١۵ تراکتور احیاشده بعد از رفتن دنیزلی، در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان بود اما با حمایت آذری زبانان در نهایت با برتری سه بر دو پیروز میدان شد.

نیمه نخست این دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند هرچند در دقیقه ٢٠ تراکتور توسط احسان حاج‌صفی به گل رسیدند، اما داور گل تراکتوری‌ها را به دلیل خطای هند، مردود اعلام کرد. در نیمه دوم این دیدار و در دقیقه ۵٢ ایمان سلیمی درون محوطه جریمه تراکتور روی فراز امامعلی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه جلال‌الدین علی‌محمدی از نقطه پنالتی پیکان را پیش انداخت. لحظاتی پس از این گل در دقیقه ۵٣ ساسان انصاری با فرار از تله آفساید با مهدی امینی تک به تک شد و گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار حرکت خوب اشکان دژاگه که از سمت راست انجام شد، با ارسال این بازیکن برای مسعود شجاعی درون محوطه جریمه پیکان همراه بود و شجاعی نیز با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه پیکان کرد.

در دقیقه ۷۸ این دیدار علی حمودی توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و در ادامه شهریار مغانلو گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه ۷۹ مسعود شجاعی با دخالت مدافع پیکان نقش بر زمین شد و داور برای تراکتور پنالتی اعلام کرد، اما اشکان دژاگه نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به اوت رفت.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۸۶ مدافعان پیکان درون محوطه جریمه تیمشان روی ساسان انصاری مرتکب خطا شدند و داور باز هم نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه مسعود شجاعی با استفاده از این فرصت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه تراکتور ٣٠ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. پیکان نیز با ١٣ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند. این دیدار در حضور حدود ۵ هزار هوادار تبریزی برگزار شد. هواداران تراکتور در دقایقی از بازی به خاطر قضاوت داور، علیه او شعار سر دادند.

مسعود شجاعی پس از گلی که به ثمر رساند به شدت توسط هواداران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اقای قلعه نویی ایا برد ابادانی ها و باخت شما مهندسی شده است؟
سپاهان هم تیمه اخه؟
کامبک؟!
اصفونی زبانان و آبدونی زبانان هم از تیم خودشان حمایت کردند.
سپاهان سپاهان که میگفتن این بود؟؟؟!!!!
آذری زبان یعنی چی؟ ما تورک زبان هستیم
باز هم دستهای پشت پرده قلعه نوئی رو متوقف کرد!!!!!!!
خواستم یه چیز تندی بنویسم ولی ننوشتم. ازکجا فهمیدی تماشگرا همه تبریزی بودن؟ تراکتور هوادارن غیر تبریزیش مطمئنا بیشتر ازتبریزی است
آبادان برزیلته با تشکر از صنعت نفت که پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کرد
این یک اخطار به مسئولان باشگاه سپاهان بود که موفقیت تیم به دو یا چند بازیکن وابسته شده و این بسیار خطرناک است تیمی که مسابقات اسیایی دارد باید بسیار قوی تر از این بسته شود
آذری زبان نداریم ترک زبان ،تابناک عزیز دقت کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی