بازدید 5829
۲

برخورد با ۲۴۵ آموزشگاه رانندگی متخلف در کشور

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد با تخلفات ۲۴۵ آموزشگاه رانندگی در سراسر کشور و تعطیلی آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 28 December 2019

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد با تخلفات ۲۴۵ آموزشگاه رانندگی در سراسر کشور و تعطیلی آن‌ها خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ احمد کرمی اسد در گفتگو با ایسنا درباره نظارت بر آموزشگاه‌های رانندگی گفت: برابر آمار‌های ما در کشور بیش از ۲۱۰۰ آموزشگاه رانندگی فعال است که اکثر آن‌ها آموزشگاه پایه سوم است. ما بر تمام این آموزشگاه‌ها نظارت داریم و به شکل محسوس و نامحسوس اقدامات آنان و نحوه آموزش و امتحانات را رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور به صورت رندوم از شرکت کنندگان در این کلاس‌ها آزمون می‌گیرند، گفت: علاوه بر آن بر شرایط آموزشگاه‌ها نیز نظارت داریم، اینکه فضای آموزش تئوری مناسب باشد، فضای مناسب برای پارک خودرو‌های آموزشگاه باشد و ....

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از آموزشگاه‌های رانندگی دچار زوال شرایط می‌شوند، گفت: برخی از آموزشگاه‌ها هم متخلف هستند که که با هردوی این‌ها برخورد شده و اجازه فعالیت به آن‌ها داده نخواهد شد.

وی در مورد زوال شرایط در آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مثلا اگر شرایط آموزشگاه تغییر کرده باشد، خودروهایش فاقد ایمنی باشد و ... جزو زوال شرایط محسوب می‌شود.

کرمی اسد در مورد آموزشگاه‌های متخلفی که با آن برخورد شده نیز به ایسنا گفت: از ابتدای امسال تا پایان ماه قبل، ۲۴۵ آموزشگاه رانندگی در سراسر کشور به دلیل تخلفات مختلف تعطیل شدند که از این تعداد ۷۰ مورد آن در تهران بود.

وی با بیان اینکه برخی از این آموزشگاه‌ها دوباره فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: ما به دلیل ارتکاب تخلف، ارائه خدمات به این آمورشگاه‌ها را قطع کردیم و غیرمجاز شناخته شدند، اما این فرصت را داشتند که اشکالات خود را رفع کنند و در بازبینی‌های بعدی فرصت دوباره فعالیت را پیدا کنند، به همین دلیل نیز تعدادی از این آموزشگاه‌ها اشکالات خود را رفع کرده و دوباره فعالیتشان را آغاز کردند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خاتمه درباره آموزشگاه‌های غیرمجاز نیز گفت: آموزشگاه رانندگی غیرمجاز نداریم، چرا که هنگام صدور گواهینامه ما تنها برای آموزشگاه‌هایی گواهینامه صادر خواهیم کرد که دارای مجوز باشند و از این رو چنین امری ممکن نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گواهینامه الکی زیاد صادر میشه.........
چرا آموزشگاههای موتورسیکت رو افزایش نمیدین؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان