بازدید 17204
۸
بازتاب صحبت‌های فتح الله زاده در تلویزیون

شانس دوباره بازگشت استراماچونی درهیات‌مدیره‌استقلال

ما دوست داریم استراماچونی برگردد، اما باید توجه داشته باشیم اگر تا سه چهار روز دیگر تیم را نبندیم و فهرست تیم به AFC اعلام نشود، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهیم شد. تمرینات تیم نیز باید هرچه زودتر آغاز شود و ما زمان نداریم.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 27 December 2019

علی فتح‌الله‌زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه همچنان امیدوار به بازگشت استراماچونی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبر ورزشی شبکه سوم سیما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من از جمع دوستان جدا شدم و استعفا دادم، اما ظاهراً اعضای هیئت مدیره این استعفا را نپذیرفته‌اند. فعلاً کار ادامه دارد تا هیئت مدیره به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی در واکنش به انصراف فرهاد مجیدی از قبول هدایت تیم استقلال خاطر نشان کرد: ما در هیئت مدیره چند گزینه را مدنظر داشتیم که اگر آقای استراماچونی نیاید، از یک مربی داخلی استفاده کنیم. یکی از گزینه‌های باشگاه هم فرهاد مجیدی بود که امروز اعلام کرد، نمی‌آید. دوستان در هیئت مدیره به این جمع‌بندی رسیدند که اگر استراماچونی نیامد یکی مربی ایرانی عهده‌دار هدایت تیم شود.

امید تازه به بازگشت استراماچونی در هیات مدیره استقلال

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال همچنان به ادامه حضور استراماچونی فکر می‌کند، گفت: هیئت مدیره تمام تلاش خود را برای ادامه حضور استراماچونی می‌کند. با وجود تمام شایعات هیئت مدیره تلاش کرده است و می‌کند که سرمربی ایتالیایی تیم برگردد. در این زمینه تمام پیغام و پسغام‌ها نیز رصد می‌شوند.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: ما دوست داریم استراماچونی برگردد، اما باید توجه داشته باشیم اگر تا سه چهار روز دیگر تیم را نبندیم و فهرست تیم به AFC اعلام نشود، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهیم شد. تمرینات تیم نیز باید هرچه زودتر آغاز شود و ما زمان نداریم. متأسفانه تصمیم‌گیری سخت شده است و فرصت کافی در اختیار نداریم.

«آیا مسئولان باشگاه استقلال مذاکره‌ای با فرهاد مجیدی داشته‌اند؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز تصریح کرد: من تا سه چهار روز قبل در جریان بودم که با چند مربی ایرانی که یکی از آن‌ها فرهاد مجیدی بود، مذاکره شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بازگشت استراماچونی به منزله امتیاز دادن به یک حقه باز است. همان شفرد هم خوب بود البته از بین مربیان وطنی هم موارد خیلی خوبی داریم ... همچون قلعه نویی
بدبخت بیچاره هوادار.
برگرد دیگه
ما دوست داریم استراماچونی برگردد، اما باید توجه داشته باشیم اگر تا سه چهار روز دیگر تیم را نبندیم و فهرست تیم به AFC اعلام نشود، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهیم شد. تمرینات تیم نیز باید هرچه زودتر آغاز شود و ما زمان نداریم.!!!!
خفت و خاری تا به کی ؟ هیأت مدیره برای لاپوشانی خطاهای خود منافع و آبروی ملت را در نظر نمی گیرند و هنوز بدنبال مطامع خودشان هستند
التماس برای بازگشت استرا شروع شد اینبار باتیم جدید مذاکره کننده !!!
ايتاليايي دغل باز و طماع
ول کنید بابا،خجالت بکشید.ابروی کشور را بردید.
فازدوم التماس اغازشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر