بازدید 11543

فیلمبرداری «پایتخت ۶» دربازی پرسپولیس باحضور بهتاش در دروازه نساجی!

کد خبر: ۹۴۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 27 December 2019

بخش‌هایی از سریال نوروزی پایتخت ۶ پیش از آغاز بازی پرسپولیس و نساجی تصویربرداری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدار‌های باقی مانده از هفته دوازدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف نساجی رفت. حدود 40 هزار هوادار برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور یافتند که از ابتدای مسابقه رفته رفته بر تعداد هواداران افزوده می‌شد.

بهرام افشاری، بازیگر سریال پایتخت که قرار است در فصل جدید این مجموعه، در نقش دروازه بان نساجی قائمشهر ظاهر شود به همراه عوامل این سریال در ورزشگاه حضور یافت و برای دقایقی به ایفای نقش پرداخت. وی با عنوان «بهتاش فریبا» در این نقش بازی می‌کند که با بهتاش فریبا، ستاره سال‌های دور استقلال و مربی و سرپرست سابق این تیم تشابه اسمی دارد.

او با محافظ سر معروف پتر چک، دروازه‌بان اسبق تیم‌های آرسنال و چلسی در این نقش ظاهر شد و به همین خاطر با لقب پتر چک، از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و متقابلا برای آن‌ها چندین دسته گل پرتاب کرد.

تعدادی از هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی علیه فرهاد مجیدی گزینه نزدیک به نیمکت استقلال تهران شعار دادند. پیش از آغاز بازی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو بازیکن شمالی قرمزها به سمت نیمکت نساجی رفتند و با رضا مهاجری سرمربی این تیم خوش و بش کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر