بازدید 4287

ماجرای اخراج عبدالرحمان ستاره یاغی تیم ملی امارات

کد خبر: ۹۴۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 26 December 2019

مدیر تیم‌های ملی امارات به خاطر اتفاقات جام خلیج فارس و حذف این تیم عذرخواهی کرده است. او همچنین درباره غیبت عمر عبدالرحمان و شاهین عبدالرحمان در این مسابقات و اردوی تیم توضیح داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این مقام عربی درباره شاهین عبدالرحمان گفت: این بازیکن در اردو حاضر نشد و به ما گفت که برایش مشکلی پیش آمده است. ما توجیه او را قبول نکردیم و خواستیم که به اردو بیاید. اما در روز اول تمرینات حاضر نشد و تصمیم گرفتیم او را کنار بگذاریم. به کمیته تیم‌های ملی هم این مسئله را گزارش دادیم.

وی در مورد غیبت عمر عبدالرحمان نیز گفت: عموری ماجرای دیگری داشت. فدراسیون برای او بلیت گرفت که به بارسلون اسپانیا برود و تست‌های سلامتی اش را پشت سر بگذارد. ولی او خودش تصمیم گرفت که تاریخ برگشت را عوض کند و به مدیریت هم این را اطلاع نداد و سر خود عمل کرد. او یک روز دیرتر به تیم ملحق شد و مربی و کادر مدیریتی تصمیم گرفتند این بازیکن را کنار بگذارند.

مدیر تیم امارات ادامه داد: ما خواستیم که برت فن مارویک از این تصمیم خود برگردد، ولی این مربی هلندی قبول نکرد. به خصوص اینکه عموری مدتی تمرین نکرده بود و در اردو‌های قبلی تیم ملی هم عملکرد مثبتی نداشته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار