بازدید 6535

یک شرط و یک فرد موانع سرمربیگری مجیدی در استقلال!

کد خبر: ۹۴۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 25 December 2019

فرهاد مجیدی اصلی‌ترین گزینه داخلی سرمربیگری استقلال، با نظر مثبت برخی اعضای هیات مدیره به نیمکت این تیم بسیار نزدیک شده است، اما مشخص نیست آیا پرونده استراماچونی بسته می شود یا خیر؟

به گزارش تابناک ورزشی، در صورت قطعی شدن جدایی استراماچونی از استقلال که شواهد برای ساعاتی گویای این مطلب است و ساعتی بعد امیدها برای بازگشت افزایش می یابد، اما نکته مسلم این است که این تیم بزرگ نمی‌تواند بدون سرمربی ادامه دهد. اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی مربی ایتالیایی آبی‌ها، فرهاد مجیدی است اما اسکوچیچ با نتایج خوبی که در آبادان گرفته و مربی کاربلدی نشان داده، شانس کمی ندارد. مجیدی تنها تجربه سرمربیگری اش به همان حضور کوتاه در هفته های پایانی فصل قبل خلاصه می شود ، همان دورانی که در انتهای فصل گذشته بطور مقطعی جانشین وینفرد شفر آلمانی شد.

از نظر برخی اعضای هیات مدیره فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال آنقدر نزدیک هست که فاصله او تا رسیدن به این عنوان تنها اعلام رسمی باشگاه مانده اما هنوز هوادار نیمچه امیدی به بازگشت استرا دارد ؛ بنابراین سرمربیگری مجیدی در صورت قطعیت یافتن قطع همکاری استراماچونی با این باشگاه است.

در صورت اعلام رسمی و قطعی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان برای جدایی از این تیم، محتمل‌ترین اتفاق اعلام نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی است. در این صورت احتمال این که یک مربی بدنساز و یک تمرین دهنده اسپانیایی در کادر فنی مجیدی حضور داشته باشند وجود دارد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که ماجرای استراماچونی و استقلال همچنان ادامه دارد و عصر چهارشنبه عنوان شد احتمال طرفین هفته آینده با یکدیگر دیدار خواهند کرد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر