بازدید 9273

رئیس‌جمهور برزیل غش کرد

منابع رسانه‌ای در برزیل خبر دادند، «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور بعد از غش کردن در منزلش به بیمارستان منتقل شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 24 December 2019

منابع رسانه‌ای در برزیل خبر دادند، «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور بعد از غش کردن در منزلش به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، خبرها از برزیل حاکی از بد شدن حال جسمی «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور و بستری شدن او در بیمارستان حکایت دارد.

بنا بر گزارش منابع محلی خبری در برزیل رئیس‌جمهور این کشور اواخر دوشنبه شب (به وقت محلی) در منزلش حالش بد شد و غش کرده است.

به گزارش «او گلاب» (O Globo)، بلافاصله بعد از غش کردن ژائیر بولسونارو او به بیمارستانی در برازیلیا منتقل و بستری شده است.

گفته می‌شود که «آگوستو هلنو» وزیر دفتر امنیتی برزیل برای نظارت بر شرایط جسمانی رئیس‌جمهور خود را به بیمارستان محل بستری شدن او رسانده و به خبرنگاران گفته است که «مساله خیلی مهمی نیست».

منابع بیمارستانی در برزیل خبر دادند، از جمجمه بولسونارو توموگرافی (تصویربرداری سه بعدی) رایانه‌ای گرفته شده اما نشانه‌ای از بیماری در مغز او دیده نشده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، «این اولین بار نیست که جان بولسونارو در خطر قرار می‌گیرد و در ماه نوامبر یک مرد به اتهام توطئه برای کشتن رئیس‌جمهور برزیل دستگیر شده بود».

بولسوناروی ۶۴ ساله از اول ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۱۳۹۷) به عنوان رئیس‌جمهور برزیل کار خود را آغاز کرده و ریاست جمهوری او هنوز یک سال نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار