بازدید 7220
سدالبرز در مرحله سرریزی

بارش‌های خوب طرح بارورسازی ابرها رامنتفی کرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سدالبرز یکی از دو سد بزرگ استان است که در حال حاضر در مرحله نزدیک به سرریز قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷ 24 December 2019

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سدالبرز یکی از دو سد بزرگ استان است که در حال حاضر در مرحله نزدیک به سرریز قرار دارد.

به گزارش «تابناک»، محمدابراهیم یخکشی امروز درباره اجرای طرح بارورسازی ابرها در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به شرایط منابع آبی و بارندگی ضرورتی برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی افزود: ضرورت اجرای طرح بارورسازی زمانی احساس می‌شود که بارندگی خوبی نداشته باشیم ولی در حال حاضر باتوجه به وضعیت بارندگی این بحث مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران اضافه کرد: امسال شرایط خوبی داریم باید ببینیم وضعیت برف زمستانی و بارندگی‌های بهاری به چه صورت خواهد شد و در صورت ضرورت در ارتباط با اجرای این طرح تصمیم‌گیری خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به هزینه بالای اجرای این طرح، تصریح کرد: باید شرایط آینده را ببینیم.

*سدالبرز؛ در مرحله سرریزی/ذخیره 100 میلیون مترمکعبی آب در سد شهیدرجایی ساری

یخکشی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه سدهای استان مازندران از وضعیت خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: سدالبرز یکی از دو سد بزرگ استان است که در حال حاضر در مرحله نزدیک به سرریز قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین سد شهید رجایی ساری نیز وضعیت خوبی دارد و ذخیره آبی در این سد به 100 میلیون مترمکعب برسد که امیدواریم با تداوم بارش‌ها بهار سال آینده نیز امسال سرریز کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: اگر زمستان برف نیاید و بهار پیش‌رو نیز ازنظر بارشی شرایط نرمالی نداشته باشیم در برخی از مناطق استان دچار مشکل خواهیم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل