بازدید 10543
۳

چرا برانکو سرمربی استقلال نشد؟

کد خبر: ۹۴۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 24 December 2019

می‌خواستم برانکو را به استقلال بیاورم ولی از باشگاه رفتم! این تازه ترین جمله معروف فتح الله زاده در بازگشت به باشگاه آبی است.

به گزارش تابناک ورزشی، عضو جدید هیات مدیره استقلال که با برنامه شبکه اول صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که چطور برانکو در پرسپولیس موفق شد گفت: به خاطر اینکه پای برانکو ایستادند. وقتی می‌خواستند این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برکنار کنند، من یک مصاحبه‌ای کردم و در همان سال اول گفتم وقتی هوادار پرسپولیس او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواهد، برانکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنید. بعد از آن بود که این مربی اوج گرفت.

وی ادامه داد: الان هم ما از یکسری مسائل غافل نشویم، چون غفوری، دیاباته، حسینی و بقیه بازیکنان هم در این موفقیت نقش دارند. یکبار می‌خواستم برانکو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال بیاورم، ولی از این باشگاه جدا شدم. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بگویم پتانسیلی که در ایران وجود دارد در کشورهای دیگر نیست و دیدید که برانکو در عربستان موفق نشد و پاتوسی هم در تیمی که بازی می‌کند به شرایط خوبی نرسید. الان از آن اخباری که در مورد تیام منتشر می‌شد دیگر خبری نیست.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به اینکه حتی مدتی کارگری کرده است، گفت: من حتی کمک بنا هم بودم، بعضی شب‌ها با دست‌های پینه‌بسته به خانه می‌رفتم، اما با این وجود موتورگازی نخریدم. مدرک تحصیلی من از آکادمی ملی آذربایجان است که وزارت علوم نیز آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خوشبحالتون چهار نفر هستید که نوبتی میشید مدیر استقلال یا پرسپولیس
چه دیوونه هایی مسیول میشن
ماجرای نحوه برخورد با رفتار ودرخواست های غیرمنطقی استراماچونی وشرایط تحقیر امیزش نمونه بسیارخوبی برای بی نتیجه بودن داستان مذاکره با امریکا و خواهش وتمنا ازکشورهای دیگر برای پادرمیانی است !!!!! هریک قدم عقب نشینی ما برابر است باصدقدم پیشروی انها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل