بازدید 6525

جام حذفی: صعود پرسپولیس به نیمه نهایی زیر سنگباران

کد خبر: ۹۴۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 23 December 2019

جام حذفی: صعود پرسپولیس به نیمه نهایی زیر سنگبارانتیم فوتبال پرسپولیس با عبور از شهرداری ماهشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. علی علیپور در دقایق (60) و (72) گل‌های سرخپوشان را در این مسابقه به ثمر رساند.

در جریان بازی از سوی برخی تماشاگران سنگ و اشیایی به زمین پرتاب شد که به مصدومیت فرزاد بهرامی کمک داور دوم بازی از ناحیه سر منجر شد. بازی پس از این اتفاق دقایقی متوقف ماند و پس از دقایقی از سر گرفته و روح‌الله شریفی داور چهارم بازی جانشین فرزاد بهرامی کمک داور دوم مسابقه شد.

 

ترکیب شهرداری ماهشهر: علیرضا سلیمی، الیاس صالحی، میلاد رخشان عراقی، علی اکبر فرهنگ (83 عرفان بادی)، جهانگیر عسگری، اویس کردجهان، صادق بوصبیح، محسن ورزکار، سجاد عباسی(64 رضا خانی)، امیرحسین طاحونی و رسول رضایی پیشه.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری(46 مهدی شیری)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (46 مهدی ترابی)، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده(74محمد انصاری)، وحید امیری و علی علیپور.

نیمه اول

دقیقه 15: علیپور با ضربه سر توپ را روی خط محوطه جریمه شهرداری ماهشهر برای بشار رسن کاشت، اما ضربه این بازیکن با بی‌دقتی راهی اوت شد.

دقیقه 23: پاس در عرض امیری از جناح راست پرسپولیس به داخل محوطه جریمه شهرداری ماهشهر رسید و نعمتی با یک شوت محکم دروازه‌بان شهرداری را مجبور به واکنش کرد.

دقیقه 28: محمد نادری اولین اخطاری مسابقه لقب گرفت.

دقیقه 44: شوت سرکش نوراللهی در حالتی بسیار خطرناک به کنار دروازه شهرداری ماهشهر برخورد کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 50: شوت محکم نعمتی از روی خط محوطه جریمه شهرداری ماهشهر در دو ضرب توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد.

دقیقه 58: نفوذ ترابی از جناح راست و پاس روبه عقب او با ضربه نعمتی از درون محوطه جریمه شهرداری ماهشهر همراه بود که سلیمی با عکس العمل به موقع اجازه باز شدن دروازه‌ تیمش را نداد.

دقیقه 60: کرنر ارسالی از جناح راست توسط ترابی با ضربه سر علیپور به گل اول بازی تبدیل شد.

دقیقه 67: مهاجم شهرداری ماهشهر پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و بعد از عبور از رادوشویچ به زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطار پنالتی نداشت. داور در این صحنه به جهانگیر عسگری به خاطر اعتراض کارت زرد داد.

دقیقه 71: داور این بار به فرشاد احمدزاده کارت زرد نشان داد.

دقیقه 72: پاس در عرض رسن در محوطه جریمه شهرداری ماهشهر به امیری رسید و او به زیبایی با یک پاس رو به عقب توپ را برای علیپور کاشت تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 74: صادق بوصبیح با یک شوت زمینی توپ را به تیر عمودی دروازه پرسپولیس کوبید.

دقیقه 79: ترابی از روی خط شش قدم و در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه‌ شهرداری ماهشهر را باز کند و توپ توسط سلیمی برگشت داده شد.

دقیقه 86: علیپور یک موقعیت تک به تک را از دست داد.

دقیقه 89: پرتاب زیاد اشیا و سنگ از سوی تماشاگران به زمین و برخورد یکی از آنها به کمک داور باعث توقف بازی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار