بازدید 8443
هواشناسی اعلام کرد

بارندگی از پنجشنبه هوا را بهتر می‌کند

کد خبر: ۹۴۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 23 December 2019

سازمان هواشناسی اعلام کرده آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، اما از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور انتظار می‌رود شرایط بهبود پیدا کند.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، معصومه احمدی کارشناس هواشناسی اعلام کرد: پایداری جوی و به دنبال آن افزایش غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، اما از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور انتظار می‌رود بهبود شرایط را شاهد باشیم.

احمدی افزود: بارندگی‌ها ابتدا در غرب و شمال غرب کشور از چهارشنبه شب و طی روز پنج شنبه آغاز می‌شود و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش‌ها به شکل برف خواهد بود. سپس به تدریج به ترتیب به مناطق مرکزی‌تر از جمله سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران قزوین و البرز هم می‌رسد، هرچند هسته اصلی بارش‌ها در غرب کشور است، اما بارندگی با شدت کمتر در مناطق مرکزی‌تر از جمله تهران هم اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: از نظر شدت بارش اخطار و هشدار برای غرب کشور صادر شده است، اما در پایتخت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و جمعه انتظار می‌رود که البته خیلی هم شدید نیست، اما شرایط را بهبود می‌بخشد.

احمدی تاکید کرد: شرایط دمایی طی روز‌های پیش رو افزایشی است تا با ورود سامانه بارشی به خصوص در سواحل شمالی کشور روند معکوس شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان