بازدید 5601
خبر

حریف پرسپولیس در آسیا ماریو مانژوکیچ را خرید

او در ۱۶۲ بازی با پیراهن یووه به میدان رفت و توانست ۴۴ گل هم به ثمر برساند و تجربه جدیدش الدحیل خواهد بود. رقم این انتقال نجومی هنوز کامل اعلام نشده
کد خبر: ۹۴۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 23 December 2019

الدحیل قطر با ماریو مانژوکیچ هافبک کروات یوونتوس به توافق نهایی رسید تا خرید بزرگ این تیم در زمستان لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، الدحیل قطر حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید و دو تیم در نخستین بازی خود در فصل جدید باید ۲۲ بهمن در قطر به مصاف هم بروند. الدحیل برای تقویت خود در نیم فصل دوم یک بازیکن بزرگ و سرشناس را جذب کرد و او کسی جز ماریو مانژوکیچ نیست که سابقه بازی کردن در تیم‌های بزرگی مثل بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد.

روزنامه الوطن خبر توافق نهایی مانژوکیچ را با الدحیل تایید و اعلام کرد که این بازیکن تست پزشکی باشگاه الدحیل را در مجموعه اسپایر با موفقیت پشت سر گذاشته تا این انتقال نهایی شود. مانژوکیچ بعد از آمدن ساری در فهرست فروش یوونتوس قرار گرفت و اصلا برای این تیم به میدان نرفته است.

او در ۱۶۲ بازی با پیراهن یووه به میدان رفت و توانست ۴۴ گل هم به ثمر برساند و تجربه جدیدش الدحیل خواهد بود. رقم این انتقال هنوز اعلام نشده، اما با توجه به پیشنهاد‌های بسیار خوبی که این بازیکن دارد بسیار بالا خواهد بود. الدحیل در فصل جاری لیگ ستارگان قطر با هدایت روی فاریا عملکرد خوبی از خود نشان داده و در صدر جدول رده بندی جای دارد.

حریف پرسپولیس در آسیا ماریو مانژوکیچ را خرید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر