بازدید 7439

اختتامیه سومین دوره یادواره شهدای عرصه دارویی کشور

مسابقات ورزشی سومین دوره یادواره فرهنگی ورزشی شهدای عرصه دارویی کشور که به میزبانی شرکت داروسازی جابربن حیان و در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی امام خمینی گمرک برگزار شده بود روز گذشته خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 22 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت داروسازی جابربن حیان، این یادواره که هرسال به منظور گرامی داشت یاد شهدا و ایثارگران عرصه دارویی کشور و تجلیل از خانواده ایشان برگزار میشود، در کنار مسابقات ورزشی شامل بخش‌های نظیر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم آنان نیز میشود.

برگزارکننده و میزبان سومین دوره این یادواره، هلدینگ شفادارو و شرکت داروسازی جابربن حیان بودند و در بخش ورزشی مسابقاتی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس رویمیز، دارت و طنابکشی و در دو بخش خواهران و برادران و با حضور تیم‌هایی از شرکت‌های کیمیدارو، دانا، اسوه، جابربن حیان، راما فارمین و شرکت پخش رازی و سه تیم دانشجویی از دانشکده داروسازی دانشگاه بقیه الله و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی برگزار شد.

روز شنبه پس از مسابقه فینال دو رشته والیبال و فوتسال، با حضور دکتر مصطفی صفاری مدیرعامل داروسازی جابربن حیان، دکتر رضا توکلان معاونت طرح و توسعه شفادارو و دیگران مدیران و فعالان عرصه دارویی کشور، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌ها برگزیده برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در بخش مردان تیم داروسازی دانای تبریز در رشته فوتسال و تیس روی‌میز، تیم داروسازی جابربن حیان در رشته والیبال و طناب‌کشی و تیم پخش رازی در رشته دارت و در بخش بانوان تیم داروسازی جابربن حیان در دو رشته دارت و تنیس‌روی میز به مقام نخست دست یافتند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر