بازدید 5363

نساجی بحرانی بدون ۶بازیکن خواهان لغو بازی با پرسپولیس

نساجی می‌گوید فسخ یکطرفه ۴ بازیکن قرمزپوشان نساجی با استناد به بند قراردادشان در حالی است که هنوز یکی از دیدار‌های نساجی در دور رفت باقی مانده و، چون نیم فصل تمام نشده، سازمان لیگ نباید با فسخ قرارداد بازیکنان این تیم موافقت می‌کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 22 December 2019

پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان نساجی طبق بند‌های قانونی، سبب جدایی ۴ بازیکن از جمع این تیم در آستانه مصاف با پرسپولیس شد و گویا به همین خاطر این باشگاه خواستار لغو بازی مقابل حریف تهرانی شده است چرا که با توجه به دو بازیکن امید این تیم که در اردوی قطر به سر می برند بازیکن لازم برای مثاف با سرخ ها را ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نساجی قائمشهر با مالکیت نامشخص و در مرحله واگذاری به خریدار جدید، پا به نقل و انتقالات لیگ برتر گذاشت و همان جا مشکلات مالی اش آغاز شد و حتی این تیم برای برگزاری اردو‌های آماده سازی هم با دردسر مواجه شد و در این بین زمزمه‌هایی مبنی بر پایان کار مدیران تیم هم وجود داشت. مالک جدید همان اول کار، زیر وعده ها زد و بدون پرداخت پول امتیاز باشگاه، خواستار در اختیارگرفتن تیم شد! معامله فروش بهم خورد و نساجی روی هوا معلق ماند.

نساجی بحرانی بدون ۶بازیکن خواهان لغو بازی با پرسپولیس

با تمام این‌ها نساجی با محمدرضا مهاجری وارد مسابقات شد، ولی تا همین چند هفته پیش و به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصول گذشته با حکم کمیته تعیین وضعیت، حق استفاده از بازیکنانی نظیر محمد قاضی را نداشت.

حالا و در شرایطی که نیم فصل اول رقابت‌ها تمام شده (نساجی یک بازی عقب افتاده برابر پرسپولیس دارد)، ۴ بازیکن این تیم اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد کرده اند. حسن جعفری مدافع راست فصل گذشته سپاهان و همینطور میلاد سرلک مدافع میانی قرمزپوشان قائمشهری، با هم به نساجی پیوستند، ولی پرداخت نشدن ۵۰ درصد از قراردادشان باعث شده که به صورت یکطرفه با این تیم فسخ کنند. همچنین رضا علیاری و علی اصغر عاشوری دو بازیکن دیگری هستند که مانند جعفری و میلاد سرلک اقدام به فسخ قرارداد و جدایی از نساجی کرده اند؛ موضوعی که شرایط این تیم شمالی را پیش از مصاف با پرسپولیس سخت کرده است.

طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ منتشر شد، تیم نساجی باید روز ششم دی ماه دیدار معوقه اش در هفته دوازدهم را برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کند. این موضوع البته با واکنش باشگاه نساجی مواجه شده و آن‌ها معتقدند دیدار تیم شان برابر پرسپولیس باید به دو دلیل در زمان دیگری برگزار شود.  فسخ یکطرفه ۴ بازیکن قرمزپوشان نساجی با استناد به بندی قراردادشان در حالی است که هنوز یکی از دیدار‌های نساجی در دور رفت باقی مانده و چون نیم فصل تمام نشده، سازمان لیگ نباید با فسخ قرارداد بازیکنان این تیم موافقت می‌کرد.

در سوی دیگر آن‌ها رضا دهقانی و علی شجاعی دو وینگر اصلی و ثابت تیم شان را در اردوی تیم امید می‌بینند و با این وصف ۶ بازیکن اصلی تیم از دسترس مهاجری خارج شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار