بازدید 14142
۸

شهردار تهران شب یلدا را با چه کسانی گذراند؟

مراسم شب یلدا با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت، پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از مسیولان شهری در خانه سالمندان جنت منطقه ۱۷ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ 22 December 2019

شهردار تهران با بیان اینکه حضور در شب یلدا با سالمندان ماندگار بوده و در خاطراتمان ثبت خواهد شد گفت: شادی و دور هم بودن می تواند برای اجتماع موثر باشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، پیروز حناچی شامگاه شنبه ۳۰ آذر ماه در بازدید یلدایی خود از خانه سالمند جنت اظهار داشت: هم اینک در مجموعه بهشت امام رضا(سالمندان جنت) حضور یافته تا شب یلدا را با آنها سپری کنیم چراکه همان گونه همه اقشار اجتماع به نشاط و شادی نیازمند هستند این سالمندان به دور از خانواده خود به این دور همی نیازمند هستند.

وی ادامه داد: با حضور خود در این روز توانستیم خاطره خوشی را برای خود و این عزیزان ثبت کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم این نهاد مناسب سازی فضاهای شهری برای تردد و حضور سالمندان و جوانان معلولی که از این موضوع رنج می برند گفت: با رفع آن بتوان در عرصه اجتماعی افراد موثری باشند و این نقیصه نتواند از آنان را از حضور در اجتماع محروم کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
چه اهمیتی دارد؟
از کفش هاتون می شه می فهمید چقدر دغدغه دارید!!!!
آنها که می خواهند خودنمایی کنند لااقل کفش از پا در بیاورند آیا کسی در منازل این شخصیت ها جرات دارد با کفش ویا مشما در پا وارد شود این یک توهین به میزبان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
فرق کفش و دمپایی رو نمیدونی ؟
عوامفریبی تا کی؟ بخدا این برنامه ها دیگه خیلی کلیشه ای و تکراری شده ، بچه های دبستانی هم گول این نوع عوامفریبی را دیگه نمیخورند. بفکر رفاه واقعی مردم باشید. آقای شهردار..... مردم دارن از بی اکسیژنی در کلان شهر تهران میمیرند.
عكس پنجم !!!!!! آخه چجور هديه دادنه!؟؟؟؟؟؟؟ فله اي گرفته بغلش!!!! خوب كادو ميكردين به مردم احترام بذارين.... اون بنده خدا ببين چجوري داره نگاه ميكنه!!!!
مترو رو تكميل كنه حداقل
ژست بی روح شهردار منه کشته...چهرش خیلی برام آشناست...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار