بازدید 13014

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات تند قلعه نویی

کد خبر: ۹۴۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 21 December 2019

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به اظهارات امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک؛ امیر قلعه نویی دو شب پیش در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی ضمن گلایه از محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس از او خواست تا به وضعیت سکو‌های پرسپولیسی و شعار‌هایی که علیه خودش سرداده می‌شود رسیدگی کند. از این رو انصاری فرد پاسخ سرمربی سپاهان را داد.

انصاری فرد در این خصوص گفت: من زیاد نمی‌خواهم وارد این موضوعات شوم، اما از قلعه نویی انتظار دارم جواب توهین را با توهین ندهند. ایشان یک مصاحبه‌ای کردند و گفتند مخالفان ما فلان هستند و فلان. البته به هواداران پرسپولیس اشاره نکردند. شاید نظر او این بوده هواداران پرسپولیس از نطفه... (حرفش را قطع می‌کند) نمی‌خواهم این عبارت را اصلا تکرار کنم. جالب نیست این حرف بد را در برنامه زنده بزنم. از آقای قلعه نویی اصلا انتظار نداشتم از این ادبیات استفاده کند.

وی ادامه داد: من تایید نمی‌کنم مربی را مورد اهانت قرار بدهند، ولی به نظر من بزرگان فوتبال ما که مربی و مدیر هستند و همه از آن‌ها انتظار دارند از ادبیات و لحن خوبی استفاده کنند و خودشان باعث متشنج شدن فضای ورزشگاه نشوند. ما این انتظار را از آقای قلعه نویی داریم که انشاالله از این به بعد در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایشان رعایت کنند. می‌دانم مربیان خیلی تحت فشار هستند و مشکلات زیادی دارند.

انصاری فرد در پایان افزود: ما خودمان باید اداره کنیم. وقتی مربی و مدیر ادب و اخلاق را رعایت کند مسلما هواداران هم رعایت خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر