بازدید 4859

تاکید بر سرکشی به وضعیت آسیب‌دیدگان حوادث اخیر

استاندار تهران با اعلام تشکیل کارگروهی برای سرکشی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر، تاکید کرد: آن کسانی که در حوادث اخیر بی گناه کشته شدند، باید شهید قلمداد شوند.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 21 December 2019

استاندار تهران با اعلام تشکیل کارگروهی برای سرکشی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر، تاکید کرد: آن کسانی که در حوادث اخیر بی گناه کشته شدند، باید شهید قلمداد شوند.

به گزارش «تابناک»، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در باره سوالی مبنی بر اینکه با توجه به بخش نامه رییس جمهور به استانداران در خصوص رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حوادث اخیر ، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر تکلیف نسبت به رسیدگی به وضعیت کسانی که در جریان حوادث آبان ماه مسائلی برای آنها پیش آمده؛ افردای که بعضاً شاید هیچ قصد و نیتی نداشتند و در این جریانات خسارات مالی و جانی دیده اند ، باید یک کارگروه مشخص شده متشکل از استاندار ، معاون امنیتی ، رئیس دادگستری استان ، رئیس اطلاعات استان تشکیل شود که خسارات مالی و جانی این افراد را مورد بررسی قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: اگر در مناطقی مجروحی وجود دارد باید حتماً از این عزیزان سرکشی به عمل بیاید که مسائل درمان این افراد برطرف شود و اگر هم مسائلی برای آنها رخ داده است باید بتوانیم در آینده کارهایی را در مسیری که همین چارچوب مشخص کرده است، انجام دهیم.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: با حضور در مناطق آسیب دیده در حوادث اخیر ، ضمن سرکشی از مجروحان عزیز ، اگر به کسانی که لازم است دیه پرداخت بشود حتما این کار را انجام می دهیم ؛ آن کسانی که در حوادث اخیر بی گناه کشته شدند نیز باید شهید قلمداد شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه همه این موارد را در آن کارگروه باید با دقت ، ظرافت و کار میدانی توسط عوامل مورد بررسی قرار دهیم، تشکیل این کار گروه را منحصر به تهران ندانست و با تاکید بر تشکیل آن در همه استان‌ها ،گفت : امیدواریم که بتوانیم این کار را در اولویت خاص کاری خود قرار دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر