بازدید 6410
گزارش بازی

صدرنشینی سپاهان با هت‌تریک کی‌روش مقابل شاهین10نفره

محمد محبی در دقیقه ۲۱، کی‌روش استنلی در دقایق ۳۰، ۴۳ و ۷۶ و محمد کریمی در دقیقه ۸۶، گل‌های شاگردان قلعه‌نویی را به ثمر رساندند تا سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، به صدر جدول صعود کند.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 19 December 2019

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی پرگل مقابل شاهین شهرداری بوشهر، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و جای پرسپولیس را در این رده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر از ساعت ۱۶:۲۵ امروز (پنجشنبه)، در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، به مصاف هم رفتند که سپاهان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.

محمد محبی در دقیقه ۲۱، کی‌روش استنلی در دقایق ۳۰، ۴۳ و ۷۶ و محمد کریمی در دقیقه ۸۶، گل‌های شاگردان قلعه‌نویی را به ثمر رساندند تا سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، به صدر جدول صعود کند.

پرسپولیس حدود یک ساعت پیش با پیروزی مقابل پارس جنوبی صدرنشین شده بود که با این تفاسیر، زردپوشان به صدر جدول رسیدند. شاهین هم با شش امتیاز در انتهای جدول باقی ماند. مرتضی منصوریان داور این مسابقه، دو بازیکن شاهین را جریمه کرد. لوکا گادرانی در دقیقه ۱۸ با کارت قرمز و حسین مالکی در دقیقه ۴۵ با کارت زرد منصوریان مواجه شدند.

شرح گل

سپاهان ۱ - شاهین صفر (دقیقه ۲۲: محمد محبی): ارسال محمدرضا حسینی از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر محمد محبی وارد دروازه شاهین شد.

سپاهان ۲ - شاهین صفر (دقیقه ۳۰: کی‌روش استنلی): ارسال بلند حسینی محمدرضا حسینی از جناح راست به بعد از تیرک دوم با ضربه سر سعید آقایی به کی‌روش استنلی رسید تا او با شوت سرضرب پای چپ گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان ۳ - شاهین صفر (دقیقه ۴۳: کی‌روش استنلی): سانتر بی‌نقص سجاد شهباززاده از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی کی‌روش استنلی به تور دروازه شاهین بوسه زد.

سپاهان ۴ - شاهین صفر (دقیقه ۷۶: کی‌روش استنلی): سانتر زیبای محمدرضا حسینی از روی کرنر را کی‌روش استنلی با پرواز بلند باز هم با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا موفق به ثبت هت‌تریک در این بازی شود.

سپاهان ۵ - شاهین صفر (دقیقه ۸۶: سید محمد کریمی): شوت فنی استثنایی و تماشایی محمد کریمی از قوس وسط زمین با عبور از روی دستان کویلیتایا که از دروازه بیرون آمده بود، تبدیل به گل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر