بازدید 141110
ارزیابی جدید و جنگ طلبانه وزیر جنگ اسرائیل؛

اکنون زمان مناسبی برای حمله به ایران است!

به تازگی همزمان با اظهارات وزیر جنگ اسرائیل مبنی بر تبدیل کردن سوریه به ویتنام ایران، بار دیگر گمانه زنی‌ها در این رابطه تقویت شده است. در همین رابطه، روزنامه ایندیپندنت نوشت: از گفت‌وگو‌های بنت با مقامات امنیتی نقل شده که او گفته است، اوضاع فعلی ایران، یک فرصت طلایی برای اسرائیل فراهم کرده که دیگر تکرار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 19 December 2019

گمانه زنی در مورد جنگ بین ایران و اسرائیل همواره در میان محافل رسانه ای، رسمی و تحقیقاتی جهان مطرح بوده و هرازچندگاهی از آمادگی دو بازیگر برای رفتن به سمت جنگ سخن به میان می‌آید.

به گزارش «تابناک» در همین رابطه، اخیرا همزمان با اظهارات وزیر جنگ اسرائیل مبنی بر تبدیل سوریه به ویتنام ایران، بار دیگر گمانه زنی‌ها در این رابطه تقویت شده است.

در این زمینه، شبکه خبری «راشاتودی» در مطلبی به آمادگی ایران و اسرائیل برای جنگ پرداخته و نوشته است: در حالی که بیشتر رسانه‌های داخلی و بین المللی بر رسوایی و استیضاح ترامپ در آمریکا تمرکز دارند، علائم بسیاری مبنی بر وقوع یک درگیری بزرگ در خاورمیانه وجود دارد.

اخیرا فشار‌های زیادی علیه ایران به ویژه فشار‌های اقتصادی وارد شده است. به همین جهت تهران ممکن است به دنبال تمرکز توجهات به سمت دیگری باشد.

ایالات متحده اخیراً تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌های ایرانی از جمله بزرگترین شرکت هواپیمایی این کشور وضع و تهران را به انتقال کمک‌های کشنده به یمن متهم کرده است. به نظر می‌رسد این اقدام اقتصاد ایران را به وضعیت فروپاشی نزدیک تر می‌کند، زیرا احتمالاً این شرکت هواپیمایی از استفاده از فرودگاه‌ها در کشور‌هایی که از مواجهه با خشم دولت ترامپ ترس دارند، منع خواهد شد.

در حالی که ایالات متحده تا حدودی تمایلی به حمله مستقیم به ایران یا نیروهایش نشان نداده است، بازیگر دیگری در خاورمیانه وجود دارد که به نظر می‌رسد به طور فزاینده‌ای مایل به انجام این کار از طرف واشنگتن است: اسرائیل.

فقط ماه گذشته، اسرائیل بی سابقه اعلام کرده که ارتش این رژیم حمله بسیار شدیدی علیه نیرو‌های ایرانی و اهداف ارتش سوریه انجام داده است که در این روند دست کم ۲۱ نظامی و دو غیرنظامی کشته شده اند.

نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو همچنین ایران را به برنامه ریزی برای حمله به اسرائیل متهم کرد و قول داد، هر کاری که ممکن است، انجام دهد تا از وقوع این امر جلوگیری کند. البته نتانیاهو برای حفظ قدرت داخلی خود و رهایی از بند مجازات ممکن است به این مساله دامن بزند.

اکنون زمان مناسبی برای حمله به ایران است!

از سوی دیگر، مشاوران امنیت داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی چهارشنبه با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلف از جمله ایران رایزنی کردند.

«رابرت اُ براین»، مشاور امنیت ملی آمریکا، چهارشنبه در کاخ سفید با «بن شابات» همتای صهیونیست خود، دیدار کرد.

در بیانیه مشترکی که این دو مقام بعد از دیدار با یکدیگر صادر کرده‌اند آمده است: «دو طرف بر سر ادامه همکاری‌ها جهت مقابله با فعالیت‌ها و نفوذ مخرب ایران و همچنین پایش تبعات ناآرامی در داخل ایران رایزنی کردند.»

طبق این بیانیه، اُبراین و شابات درباره سوریه، عراق، لبنان و سایر مسائل منطقه هم بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر «هدف دوجانبه نزدیک‌تر کردن رابطه ایالات متحده-اسرائیل» توافق کرده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «پامپئو و شابات به تیم‌های متبوع خود دستور داده‌اند در ماه‌های پیش روی، تشکیل کارگروه‌های مشترک را برای بهبود روابط دوجانبه در عرصه‌های مختلف اعم از سایبری، اطلاعاتی امنیتی و امنیت مخابراتی، در جهت مقابله با تهدید‌های ایران و سایر بازیگران ادامه دهند.»

پایگاه خبری اکسیوس خاطرنشان کرد: اهمیت این دیدار و رایزنی‌های انجام شده از این لحاظ است که مقامات اسرائیلی می‌گویند به علت اغتشاشات در ایران و همچنین تظاهرات در عراق و لبنان، فرصتی برای اعمال فشار بیشتر بر دولت ایران و تضعیف نفوذ این کشور در منطقه ایجاد شده است.

فضای موجود و سفر‌های سریالی مقامات امنیتی و نظامی آمریکا به اسراییل بسیار شبیه به شرایط تابستان سال ۲۰۱۱ و افزایش سفر‌های مقامات پنتاگون در آن مقطع به اسراییل است.

در آن مقطع (تابستان ۲۰۱۱) آن طور که بعد‌ها افشا شد، اسرائیل قصد داشت به تنهایی به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند. در آن سال نخست وزیر "بنیامین نتانیاهو" و وزیر دفاع وقت او "ایهود باراک" طرفدار چنین حمله‌ای بودند و ژنرال‌های آمریکایی، یکی پس از دیگری به اسراییل رفتند تا مانع چنین امری شوند و موضع همتایان اسراییلی خود را که اتفاقا آن‌ها هم مخالف حمله به ایران بودند، در برابر تصمیم نتانیاهو و باراک، تقویت کنند و البته چنین هم شد.

با وجودی که به نظر می‌رسد، هم اکنون هیچ طرح حمله‌ای علیه ایران در دستور کار اسراییل نیست ـ چون ایران هنوز اصولی به توافق هسته‌ای (برجام) متعهد است و کاهش تعهدات اخیر این کشور از برجام هم هنوز از خط غیرقابل تحمل اسرائیل عبور نکرده است ـ اظهارات اخیر مقامات اسرائیلی در مورد ایران غیر منتظره و تهاجمی بوده است.

روز یکشنبه، نتانیاهو و وزیر دفاع او «نفتالی بنت» از مرز‌های سوریه و لبنان بازدید کردند. نتانیاهو در جریان این بازدید اعلام کرد که اسرائیل برای خنثی کردن قاچاق اسلحه از ایران به سوریه و مسدود کردن تلاش‌های تهران برای "تبدیل عراق و یمن به پایگاه‌های پرتاب موشک به اسراییل" تلاش خواهد کرد.

نفتالی بنت فردای آن روز هم در مراسم یادبود رسمی برای سربازانی که در جنگ سینا در سال ۱۹۵۶ کشته شدند، گفت: برای دشمنان ما روشن است که ما به هرگونه تلاش برای نابودی‌مان پاسخ خواهیم داد. پاسخ ما بسیار دقیق و بسیار دردناک خواهد بود. مخاطب این سخنان من تنها افرادی که از جبهه جنوب (غزه) زندگی اسراییلی‌ها را تهدید می‌کنند، نیست بلکه خطاب به جبهه شمال (حزب الله لبنان) هم هست.

نفتالی بنت، اخیرا در یک جلسه پشت در‌های بسته با مقامات امنیتی و نظامی گفته است: «فرصت استراتژیک» جدیدی در مقابل ایران فراهم شده که می‌تواند فشار نظامی اسرائیل علیه اهداف ایرانی در سوریه را بیشتر کند. از دیدگاه این مقام دست‌راستی و تندرو، ارتش اسرائیل باید فعالیت شدیدتری علیه ایران در سوریه انجام دهد تا هزینه‌های ایران را در سوریه به قدری بالا ببرد که این کشور خروج از سوریه را به صرفه‌تر ارزیابی کند.

تشدید فشار در سه جبهه

بنت با بیان اینکه رویکرد جدید اسرائیل، همگام با تحریم‌های آمریکا علیه ایران است، افزود: «اگر ما امروز اقدام نکنیم و از این روزنه فرصت استفاده نکنیم، در آینده دورتر، خطر، بزرگتر خواهد بود و آن‌ها (ایران) ما را به خاطر قابلیت نظامی که قرار است توسعه داده شود، فلج خواهند کرد، اقدام نظامی تهاجمی‌تر، در کنار تحریم‌های اقتصادی فزاینده آمریکا و فشار سیاسی، این‌ها مواردی هستند که می‌توانند ایران را از سوریه خارج کنند.»

به نوشته روزنامه اسرائیلی جروزالم پست، از دیدگاه وزیر دفاع اسرائیل، استراتژی فعلی اسرائیل که در سال‌های اخیر اجرا شده و در ارتش اسرائیل به نام «کارزار بین جنگ‌ها» معروف است، باید تغییر کند تا استقرار ایران در سوریه و سایر مناطق آسیب ببیند.

روزنامه ایندیپندنت عربی نیز در گزارشی مدعی شد، طرح بنت شامل تشدید فشار علیه ایران در سه جبهه است. بر اساس این طرح، اسرائیل باید فشار‌های پیوسته‌ای در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی علیه ایران اعمال کند. بنت بر این باور است که کاهش فعالیت‌های اسرائیل علیه ایران در ماه‌های اخیر اشتباه بود و این فعالیت‌ها باید تشدید شود.

این مقام اسرائیلی ادعا می‌کند که حضور نظامی ایران در سوریه ضعیف است و لذا تهدید بزرگی نیست؛ اما این سوال مطرح است که چرا با وجود این ادعا، بنت از ضرورت تشدید حملات نظامی به مواضع ایران در سوریه سخن می‌گوید، به ویژه که محافل اطلاعاتی و نظامی اسرائیل با طرح بنت مخالفند.

پاسخ این سوال را می‌توان از اظهارات بنت دریافت. در همین رابطه، روزنامه ایندیپندنت نوشت: «از گفت‌وگو‌های بنت با مقامات امنیتی، نقل شده که او گفته است اوضاع فعلی ایران، یک فرصت طلایی برای اسرائیل فراهم کرده که دیگر تکرار نخواهد شد.
وی گفت: اکنون اسرائیل زمان مناسبی برای اقدام علیه ایران دارد، چون نظام در تهران، اساسا درگیر اوضاع اقتصاد کشور و ناآرامی‌های هفته‌های اخیر است. از این روی، این فرصت ممکن است چند ماه دیگر از بین برود و لذا اسرائیل باید از این فرصت استفاده کرده و حملات به ایران را بیشتر کند.»

در واقع بنت فرصت را برای اقدام نظامی علیه ایران به منظور خارج کردن نیرو‌های آن از سوریه مناسب می‌بیند. این در حالی است که برخی محافل نظامی اسرائیل، که با طرح بنت مخالف هستند، بر این باورند که تنها راه خارج کردن ایران از سوریه، حصول توافق میان قدرت‌های بزرگ است.

هفته گذشته شخصی که در سال‌های اخیر در مورد "کارزار جنگ‌ها" تحقیق کرده است، تاکید نمود، احتمال وقوع جنگ بین اسراییل و ایران تا میزان ۸۰ به ۲۰ به اقدامات طرف اسراییلی بستگی دارد. به عبارت دیگر، این اسرائیل است که به میزان زیادی تعیین‌کننده آغاز یک درگیری نظامی احتمالی با ایران خواهد بود. این وضعیت، هشداری به همه نهاد‌های نظارتی اسراییل از جمله کمیته امور خارجه پارلمان اسراییل، دادستان کل و رسانه‌های اسراییلی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۱۵۶
نه ایران یه تیر سمت تو میندازه نه تو سمت ایران سیاست بازیه همش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
سال نو میلادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
درسته ولی اگر اونا ی تیر بزنن ما دو تا میزنیم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
ما که نمی تونیم سیل رو توی اهواز کنترل کنیم قدرت مقابله با زلزله نداریم الودگی هوا ما رو می کشه و زمینگیر می کنه می تونیم مقابله کنیم . زلزله دو ریشتری میاد تهران مردم تو خیابونا اونچنان راه هم رو می بندن که فقط می تونه اجساد رو بر روی هم انباشته کنه .... تمام ناتو و امریکا و ... عربستان و ... می ریزن و شخم می زنن ما رو . بعد هم همه خساردت رو از ما می گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
آخ جون دعوا
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
در این شکی نیست که اینا همش جنگ زرگری هست. اما خدا اون روز رو نیاره که اسرائیل به داخل خاک ایران حمله مستقیم و اشکاری انجام بده.بهتون قول می دم چنان منطقه در اتش بسوزه که تا سالهای سال عواقب اون گریبانگیر کشورهای غربی باشه. شاید من نوعی با سیاست های مسئولین کشور مخالف باشم و یا انتقاد داشته باشم اما هرگز از کنار تجاوز به خاک و سرزمین کشور نخواهیم گذشت.
مگه اینها دیوانه هستن بخوان حمله نظامی کنن !همین حمله اقتصادی نابودمون کرد و معلوم شد همه شعارها توخالی بوده.خودکفایی و مقاومت و تولید ملی و ....وضعیت به این داغونی حمله نظامی نمیخواد .الکی شلوغش میکنی .اینها به هدفشون که نابودی اقتصادی ایران نزدیکتر شدن .واسه چی هزینه کنن.تازه اگه حمله کنن مردم متحد میشن .پس اصلا حمله نمیکنن تا ما به مرگ تدریجی بمیریم.بدون یک ریال هزینه.
ماشالله همه دنیا هم پشت آمریکا و ایادیش هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
افرین حرف حساب زدی
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
ایضا امثال شما هم که دیگه مزید برعلت هستید دیگر هیچ نیازی به دشمن نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
جاب احمد امثال شمام مثال کبک و برف شامل حالتون میشه
در پاسخ ب احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
همین ایضا ها بدبختمون کرده .مثل مردم نمیتونی حرف بزنی ؟ .ایضا مردمی نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
تمام جنگهاوخونریزیاظلمهاریشه اش برمیگرده به این عنصر ناپاک تمام قدرت امریکازیرسلطه مالیه یهوده وحتی ریس جمهورامریکاروهم صهیونیستاتعین میکنن تمام قدرت جهان مادی زیرسایه این مایه فساده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بله
نباید واقعیات را پنهان کرد
هدف اونا نابود کردن اقتصاده تا مردم باهم درگیربشن.باید هوشیاربود
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
احمد عزیز امثال ما دشمن نیستیم. به خدا ما ایرانی هستیم اما دیگه از این همه موش و گربه بازی خسته شدیم. بابا بی وجدان بیش از 40 ساله که داریم این بازی تکراری رو انجام می دیم. دیگه خسته نشدین؟ تا کی قرار این وضغیت ادامه پیدا کنه؟ نکنه انتظار دارین یه 50 سال دیگه همین وضعیت رو داشته باشیم؟ اگه اینجوری فکر می کنید که سخت در اشتباه هستید.
آقای علم الهدی و عزیزان شورای نگهبان و خبرگان و بقیه شوراها و امامان جمعه و آقازاده هاشون آیا آموزش نظامی دیده اند؟ امیدوارم در این نبرد حق علیه باطل بتوانند که کشور رو حفظ کنند.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
مگه مملکت فقط مال اوناس شما خودتون رو غریبه می دونی جناب مثل اینکه ایرونی نیستید چه زود قهر کردید
نگران ننباش همون‌طور که 8سال ملت در جنگ سینه سپر کردند حالا هم ملت هستند
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
آقای ایرانی چرا تا امروز فقط شماها ایرانی بودید و ثروت ملی فقط برای رفاه شما هزینه شد و سهم مردم چیزی جز بدبختی و فقر نبود و معترضین از تریبون همین آقای علم الهدی باراذل و اوباش و مزدور لقب گرفتند اما الان که حرف از جنگ شد یهو همگی ایرانی شدیم و توقع داری بریم واسه شماها جونمون هم بدیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
خیالت راحت اگر اینا بر فرض محال بر ایران پیروز بشوند
امثال شما هم در ایران سالم نخواهی ماند،بی برو برگرد یه جوری گوش مالی میشی توسط همین اسرائیلی های کثیف،پس فکر نکن این دشمنان احمق فقط دشمن حزب الهی ها هستند دشمن تک تک هر کسی هستند که تو این کشور داره زندگی میکنه
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
به جناب ایرانی : شما و امثال شما ها بر طبل جنگ می کوبین و مبارز می طلبین پس شما اول تشریف ببرید . ضمنا داداش اون 8 سال جنگ مردم به حاکمیت اعتماد داشتند و اون رو از خودشون می دونستند.نه الان اختلاس و فساد و ناکارآمدی و جدا کردن مردم به دو دسته خودی و غیر خودی باب شده . شما خودی ها اینبار تنها هستین.من به شخصه جنگ هم بشه و آمریکا و اسراییل تا تهران هم بیان من نگاه میکنم.چون من غیر خودی بودم و خواهم بود.همش مال شما
metycpu
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
ناشناس ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
دنیا دیگه اونقدر احمق نیست جوونهاش و پولهاش رو در جنگ صرف کنه.
الان با ما وارد جنگ شدن و نتیجه‌ش رو هم داری می‌بینی!
حق علیه‌ باطل دوست داری الان دست بکار شو
مسئولان بیدار شوند . چهل سال خودشونو به خواب زده بودن ولی الان وقت این کار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
مسئولین بیدارهستن و یک لحظه رو برای جیب بری از مردم از دست نمی دهند.
مسولان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
ما بیدار شده ایم و البته سر اینکه کی بره سر کوچه. نون بربری بخره مشکل داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
اگه خائن های داخلی خنجر از پشت نزنند خبری نیست
جرات داری بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
بدون موشک اسرائیل هم افرادی کم سواد وجنگ طلب مانند شما ایران را نابود کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
اولین موشک هم بزن توی سرهمین بابا که جراتش خیلی زیاده و جنگ خیلی دوست داره


بعضیا انگار نمی دونن جنگ چیه.آثار جنگ رو نمی دونن کشته شدن غیر نظامی نمیدونن چیه معلول شدن بچه های بی گناه در اثر جنگ رو نمی دونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
اگه بزنن الان نابود میشیم برای همیشه
راحت میشیم ازاین همه گرونی و بدبختی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تو ایمان دارم گرین کارت امریکا داری چیزی بشه اونجای
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
باز هارت و هورت. ای بابا. ایرانی جماعت کی میخکاد دست از گنده بازی برداره.
اسرائیل از چی ناراحته؟نوکرش و محافظش روسیه در سوریه حواسش به ایران هست.
چراکسی به رجزخواتی های صهیونیست ها جواب نمیده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تو جواب بده
هیچ اتفاقی نمیفته. چند ساله تابناک داری تیتر میزنی امادگی حمله به ایران اما اتفاقی نمیفته. باور کنید اگر خارجی ها توانایی حمله به ایران رو داشتند بارها به ایران حمله کرده بودن اما این توانایی رو ندارن چون ما چیزی برای از دست دادن نداریم اما اونا خیلی چیزها برای از دست دادن دارند (اقتصاد-سرمایه گذاری خارجی- امنیت- توریست و ...) . یک سری به شهرهای جنوبی بزنید متوجه میشید بعد از 30 سال از پایان جنگ هنوز همان طور جنگ زده هستند. ما ترسی از جنگ نداریم چون 30 ساله تغییری نکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
توانایی که دارند فقط اونقدر ایران هراسی راه می اندازند تا حسابی اعراب را بدوشند و صلح اعراب و اسراییل محقق بشه بطور کامل و ما هم تا اونموقع فقر و فساد جانمان رو می گیره و راحت حمله می کنند ولی الان فقط شعاره
وقتی میگیم که رژیم کثیف اسرائیل باید از صفحه روزگار محو بشه
همینه دیگه:
یک غلطی میکنن و بعدشم دیگه نابودن ،،، حتی با تسلیحات اتمیشون ،،محو محو میشن
حالا چرا و کی پوست موز انداخته زیر پای این رژیم ستمگر نژاد پرست،،، هرکی هست ، دستش درد نکنه
غلط کردید... شاید برای ایران هم بهترین راه برای رسیدن به توافق برای رفع تحریم باشد... البته در هر توافق برای کسب منافع بیشتر، باید دست بالاتر را داشت... مذاکرات پس از فشار جنگی به اسرائیل و حملات کشنده در جبهه‌های شمال، جنوب و شرق به اسرائیل، آمریکا را وادار به درک حقیقت کند... ایران منافع خود را در جهان به خصوص غرب آسیا دارد... باید احترام بگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
آقا شما اینو به مسولان بگو که تو سوریه نخوان برای خودشون پایگاه درست کنن و اونم احساس نا امنی کنه و اینطور عکس العمل نشون بده خودتو جای اونا بذار فک کن الان اسرائیل میخواست تو سوریه پایگاه های مشوکی آماده شلیک به ایران بسازه ماهم اینطور عکس‌العمل نشون می‌دادیم الان میدونی چندین نفرات بی گناه به خاطره اینکه ایران پایگاه داره و بمببا آن شدن از طرف اسرائیل کشته شدن یکم فکر لطفا
مابایدقبل از هراقدام اسراییل پیشدستی کرده نیروگاه اتمی دیمونا راموشک باران کنیم بقیه کار را تششعات رادیواکتیو انجام میدهد !!!
پاسخ ها
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تو چقدر باهوش و باسوادی
ناشناس
| Bulgaria |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
داری شوخی میکنی ایران‌در ضعیفترین وضع هست بعدش چی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تکبیر

آغازگر جنگ نزد افکار عمومی گناهکاره و مسئول جنگه. نادان کسیه که جنگ رو شروع کنه. آغازگر جنگ پایان دهنده جنگ نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خب بعدش با اون همه تشعشع رادیو اکتیو چه جوری میخوای بری تو قدس نماز بخونی؟ نمیشه که
آشی که مسئولین پخته اند.
متاسفانه الان اوضاع طوری شده که عده ای آدم نادان که چشم به منجی خارجی دارند از شنیدن این خبر خوشحال می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
چرا باید خوشحال بشن منفعت هیچکس در جنگ نیست حتی امریکا... وگرنه خودش تا حالا صد بار جنگ راه انداخته بود
روزش رو دقیقا اعلام کنین که سر کار نریم
من و تقی و عبد اله با بچه محل هاشون که شلوار پلنگی می پوشن برای نابودی صهیونیستها کافی هستیم . مسئولان لطفا استراحت کنند فعلا.
هاهاها... این بازی کهنه شده... منافع اسرائیل و اعراب و وجود ایران با نظامی مثل الان است... این حرفها و انعکاسشون فقط در زمان انتخابات ایران است مثل همین حرفها رو ما و دیگران هم در زمان انتخابات اونها زدیم.
برو خودت رو رنگ بکن... حتی اگر بمب اتم هم بزنند وسط تهران باز میگم بازیه...
مردم دیگه خسته شدن
بسم الله . ما که آماده ایم و لحظه شماری می کنیم
به یاری خدا این غده سرطانی از پیکره جهان محو میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
پس تنهای من که نیستم چون دیگه امیدی تو مملکتم نمیبینم و خیلی ناراحتم من حتی اونای که کشورو ترک میکردن برای اقامت کشور دیگه سرزنش میکردم مگه آدم از مملکت خودش میذاره میره ولی الان خودمم به این فکر افتادم که برم
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
همین غده سرطانی اگه نبود خیلی از تکنولوژی ها مخصوصا در زمینه پزشکی که شما هم ازش استفاده میکنی نبود
مگه قرار نبود برجام اعتبارمون بالا ببره تو جهان

چرخ زندگی بچرخونه

و سایه جنک دور کنه

پس چی شد
پاسخ ها
غیرقابل نشر
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
آخه اگه چرخ زندگی ما میچرخید چرخ زندگی بعضی نور چشمیها نمیچرخید لذا زدند داغونش کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
اگه رور بعد از امضا برجام موشک پرونی نمیکردین و انقد تو کار کشورهایه دیگه دخالت نمیکردیم و فقط یک قلم پول اولی که۱۲۴ ملیارد دلاری که به مملکتمون دادن رو خرج اشتغال و رفاه مردم میکردین الان همه چی درست بود یا از خاک کشورمون به سوریه موشک نمیزدیم و تهدید بستن تنگه هرمز نمیکردیم ،الان از منافع برجام هم استفاده میکردیم دوست عزیز
البته این سخنان جنبه تحریکاتی و سوق دادن ایران به خرج دلار هایش برای خرید و سلاح های نظامی و افزایش بودجه نظامی است تا از بابت اقتصادی ضعیف تر شود . به هعیچ عنوان جنگی در منطقه اتفاق نمیافتد
؟؟؟
روحانی ؛ اصلاحات و رسانه های فریبکار
وضعیت اقتصادی کشور شبیه کشور جنگ زده کردن

دیگه چ نیاز به حمله نظامیه؟
دراینصورت بیاری خداوند اسراییل ناقص خواهد شد .
بیاید بزنید خلاصمون کنید بابا
از همه جا رانده و مانده شدیم
سياست نه جنگ نه صلح سناريويي براي ايران واسراييل براي ملتهب ماندن خاورميانه كه سود خوبي براي قدرتهاي بزرگ دارد
اگه حمله کنن تمام تحریم ها هم رفع خواهد شد چون تمام دنیا قدرت دفاعی ایران را خواهد دید و برای همیشه سرجاشون خواهند نشست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
حرف مفت که مالیات نداره ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
همین طرز تفکرات افرادی مانند تو وضعیت مملکت رو به این روز کشونده
بهتر خدا کنم زودتر اين اتفاق پيش بیاد انشالله بامید خدا حداقل دیگه بیکارنیستم
احمق جان ۴۰ سال پیش که ایران اوضاع داخلی خرابی داشت و نیروهای نظامی اشفته جلوی عراق ان زمان که برای خودش کسی بود ایستاد شما که پپه هم نیستید برای ایران امروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
البته عراقی که به اندازه یک استان ایران وسعت دارد.
هیچ علطی نمی تواند بکند
مسئولین عزیز که سالها با خوشی و خرمی زندگی کردند آماده جنگ باشند .دیگه رو مردم حساب نکنین مردم نا ندارن بجنگن
خیلی وقته مردم ایران ازبین رفتند ومثل مرده متحرک شدند جنگ برای چی همه افسرده همه عصبانی
اسرائیل همش حرفه،جنگو شروع کنید،منم با تمام وجود آرزوی جنگ وروشن شدن تکلیف بلاتکلفم هستم...به هیچ عنوان هم تو جنگ شرکت نمیکنم
بچه های لاریجانی، قالیباف، روحانی، علم الهدی، نماینده های مجلس میرن به مصافشون و باهاشون درگیر میشن
مال این حرفها نیستند. اینها تو جریان غزه و کرانه باختری و جولان سوریه و بخصوص حزب ... لبنان زاییدند. فقط در خواب شبانه میتونند به ایران حمله کنند.
این احمقانه است .اسراعیل در بعد وعرض سرزمینی کم قرار دارد وهیچ زمانی نمیتواند با ایران درگیر جنگ شود. چون نابودی ان هتمیست اگر میتوانست تا حالا این کارو میکرد اینا فقط رجز خانی بیش نیست .فقط میخواد مردم ایران روبترسونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
مردم عزیزم قرار نیست ما بجنگیم جنگی هم باشه آقازاده هاشون باید بترسن
اسرائیل مانند سگ از ایران میترسد آنها در هیچ شرایطی ودر هیچ زمانی جرات نمیکنند به ایران حمله کنند این را هم سران آمریکا میدانند وهم سران خبیث رژیم غاصب صهیونیستی . چون خمله آنها مساوی با نابودی کامل اسرائیل منجر میشود به این یاوه گوییها ایران سوریه را رها نمیکند
مرگ بر اسراییل جرات داره حمله کنه تا از جهان هستی محوش کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
حتما باید حمله کنه
بسم ا... همین الان برو محوش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
تو که تنهایی نمیتونی عزیزم

آقازاده ها هم باید بیان .

البته رو مردم خسته و گرسنه و بدبخت حساب نکنید .
سگ بزرگ آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نمیتواند بکند،
چه برسه به
توله سگ که اسراییل باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بی تربیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
فعلا که این آمریکا ، با یک امضا هر غلطی که خواسته رو کرده .
فشار اقتصادی رو تا جایی میتونن بیشتر میکنن و سعی میکنن توافقی امضا کنیم و امتیاز فراوانی برای عدم حمایت از مقاومت بدیم اسراییل مگه دیوونه هست به ایران حمله کنه تا مردم برعلیه اون متحد بشن
یک حمله خارجی مردم را کنار هم نگه می دارد؟
حضرت اقا فرمودند هیچ جنگ نظامی نخواهد شد این یعنی ختم کلام: ازطرفی همه میدونند اگر اسرایل یک موشک به سمت ایران شلیک کند یا فقط یکبار هواپیماهاش حریم هوایی ایران را بشکنند باورکنیم وباورکنید ایران منتظر چنین لحظه ای است وان یعنی شخم زدن کل اسراییل وزیرورو شدن ان به طوریکه در روی نقشه جغرافیایی پنجاه سال است که محوشده است پس مطمعن باشید چنین اتفاقی نمیافتد
پاسخ ها
88888888888
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
داداش اصلا نگران نباش با یدونه دور زدن هواپیمای اونا تو حریم ایران ایران هم خودشو به راحتی درگیر این
بازی نمیکنه که با یدونه هواپیما جنگو شروع نمیکنه همم شما اول مطلب روخوب بخون بعد حمله مستقیم به ایران نیستش که حمله به مواضع ایران تو سوریه اس تا ابران از اونجا خارج شه
الحمدالله که از قدرت نظامی کشورمون خیالمون راحته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
تاریخ ژاپن رو بخون به دردت می خوره
مخصوصا هشتاد سال پیش رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
2016
البته اسرائیل هم به همین قدرت نظامیش مینازه
واضح و روشن است که زمان محو اسراییل نزدیک است .
شاید امریکا برتری نظامی داشته باشد و اسراییل پشت سر آمریکا واق واق کند ولی ولی ایران توانایی چند تا تیر و ترقه در کردن دارد و همین چندتا تیروترقه ما باعث می شود رئیس جمهور آمریکا و نوکراش در منطقه چند شب خودشون را خیس کنند و تو خواب بلرزند. مرگ بر آمریکا ... ما با تمام توانمان از خاک کشورمان حفاظت می کنیم ... یک شهروند معمولی
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
چطور شد. ایرانیها فقط تیر و ترقه درمیکنند.
از هرنظرکه بگیری ایران از آمریکا و اسراییل هم از نظر نظامی قویتر و هم از نظر روانی جامعه البته تا ماه آبان.
ایران قادربجنگ طولانی و طاقت فرسا همچون ویتنام است و ابرقدرتها میتوانند در جنگهای برق آسا و موضعی خرابی ببار آورند. شما مطمئن باشد که اگر متخصصین آنریکا و اسراییل میدانستند که حتی ۳۰ درصد شانس پیروزی داشته باشند صدها بار بود که جنگ را شروع کرده بودند.
هردوی آنها دایما سینه سطبرمیکند تا ترس خود را مخفی دارند.
آنها مدتهاست که درمقابل خلقهای خود پشت بدیوار ایستاده اند و هردو از نظر اداره مملکتی به ایستگاه آخر!
من آرزو دارم که ترامپ همچنان درکاخ سفید باقی بماند و نتانیابو هم در اسراییل، زیرا هردو تمام کارت های خود را بازی کرده اند
کدام عقل سلیم لاطایلات این قوزبت اسرائیلی را قبول میکند ارتش اسرائیل با اعتراف خودشان با درگیری35 روزه با حزب الله در حال متلاشی شدن بود تمام شرایط حزب الله را قبول کرد همچون ارتشی که از سایه خودشان میترسند چگونه میتواند باایران جنگ کند. و هزاران موشک ایران را دریک دقیقه تحمل کند
قرص هاتو خودی عزیزم
نوید جان دلاور _پهلوان ما به تو افتخار می کنیم تو اعتبار ایرانی فقط زود بخواب تا دیگر روان پریش نشوی این رجز خوانی شاید از کم خوابیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
هنوز اندر خم یک کوچه ای پس همان بهتر که از کتاب اول شروع کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
عمو صالح حیف که ملت ایران با تو وامثال تو80 میلیون شده مگر در قدرت نظامی ایران شک داری؟ همان آمریکا واسرائیل با یال وکوپالشان تا حالا جرات نکردند به ایران حمله کنند چون میدانند مردان شجاعی در ایران هستندکه دماغ متجاوز را به خاک می مالند. اگر میبنی یک مقدار پرو شدند میدانند آدمهای بی عرضه ای مانند شما هم وجوددارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
ناشناس 2055

شاید آمریکا تا حالا حمله نظامی نکرده

ولی یک تنه اقتصاد کشور رو نابود کرده

لطفاً دیگر از این خزعبلات گویی دست بردارید .
مال این حرفها نیستین
اين احمقها ازجنگ ايران وعراق عبرت نگرفته اندايران دراوايل انقلاب عليرغم جنگ وتروردرمناطقي ازايران درجبهات جنگي باتمام قوادرمقابل نه تنهاعراق بلكه درخليج فارس ايستادتحركات تجاوز كارانه ايرانيها رادرهرعقيده ومسلكي درمقابل دشمن وحدت بخشيده ودمارازروزگاردشمن درخواهدآوردوباتوجه به وضعيت آرايشات موشكي ايران شك نكنيدنه تنهاحمله كننده بلكه حاميان اودرمنطقه هيچ آرامشي رانخواهندداشت وتمام پايگاههادرمنطقه نابودخواهدشدچون ديگر چيزي نداردكه ازدست بدهدصدام وامثالهم ازاين كارها انجام دادوجان سالم بدرنبرد
اسراییل مثل بمب منفجر میشود. جگ جهانی سوم از ایران آغاز میشود. این این جنگ 3 روز بیشتر طول نمیکشد. در این جنگ دشمنت را نمیبینی. سه چهارم مردم دنیا در این جنگ. کشته خواهند شد. این یک پیش بینی بود ..
یکی ب این بگه هرچی میکشیم از دست شماست زیاد ور بزنی عقده ی قرن رو سرتون خالی میکنیم
همه اش بازیه
در اسلام هیچکس شروع کننده جنگ نیست ولی کسی بخواد شروع کنه پایانش با ماست ،
مرگ بر اسرائیل
ما ضربه رو از خودی میخوایم تا دشمن در داخل کشور کسانی هستند از اسرائیل بدتر هستند
همین‌ایران‌بود‌که‌عراق‌وسوریه‌را‌ازدست‌داعش‌نجات‌داد‌اسراییل‌اندازه‌این‌حرفا‌نیست
مابریم بخوابیم صبح ساعت 5بریم سرکار
ای دیوانه ها سرزمین شیران اسرائیل رابه ابدیت می فرستن باور کنید به خدا.درسته دشمنان داخلی وخارجی داریم ولی یادتون نره اینها عاشورایی اند.یادمه نیرو میخواستن برایسوریه به عنوان مدافعان حرم تمام یه روستا اسم نوشتند ولی ظرفیت پر شده بود.
خب بچه های ابتکار و نماینده ها و... خودتونو گرم کنین ایندفه نوبت شماست برین جلو. نرین ما باباهاتونو میفرستیم بزور میفرستیم. ما از پشت سنگرها واسه شما دعا میکنیم و نون میپزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
البته از داخل کشور امریکا که دارند زندگی ، تحصیل وتجارت می کنند.
بزرگترین عاملی که باعث شده امریکا از حمله به ایران بترسد این است که اسراییل در تیررس موشک بلکه خمپاره های ایران و هواداران ایران است پس خیالتان راحت لابی صهیونیسم حتی نمیگذارد امریکا به ایران حمله کند چه رسد به اینکه خودش همچین غلطی کند . این رجزخوانی ها برای دلگرم کردم مردم مهاجر یهودی و تست افکار عمومی مخصوصا در ایران است و قطعا این کامنت ها را هم میخوانند پس از همین جا به صهیونیست ها میگویم آرزوی من رزمنده دفاع مقدس این است که انتقام همه ظلم های شصت سال گذشته تان را با نابودی رژیم جنایتکارتان بببینم
چه نظرات و تحليلهاى مستند و دقيقى ابراز مى شود ! ما هزاران موشك داريم و اسرائيل را با خاك يكسان مى كنيم !!! اسرائيلى ها چون حتى يك تفنگ هم ندارند از ترس به پناهگاهها مى روند و در انجا ميميرند !!!! امريكا ورشكسته شده و از قدرت ما ميترسه و دست به هيچ اقدامى نمى زند چون نه موشكى داره و نه ناوهاى جنگى كه بتونه از عرشه ان و از فاصله بيش از دوهزار كيلو مترى به ما اسيب بزنه ، و الحمدلله كه همه چيز هم در ايران خوبه و شده ايم كشور گل و بلبل
یهودی هههههههه
2055 آتیش گرفتی عزیزم ؟!
اسرائیل اگر جرات داشت تا کنون ایران را با خاک یکسای می کرد. اسرائیل نمیتونه به ایران حمله کنه مگر اینکه ترسوها و بزدلان درونیی و دشمن وطن و میهن اسلامی به او دعون کنند که بیا ایران را نابودش کن. اون موقع دیگه شاید دست و پا بزنند که به ایران ضربه زنند .

فعلا اسرائیل خوب می داند که حمله به ایران یعنی خودکشی دسته جمعی.
این یارو کودک کشه که نال اینصحبتها نیست به نظر من اینا جنگ فرسایشی با ما به راه انداختن اون مرتیکه اسرائیلی منتظره ما دهه شصتی ها پیر بشیم و عین لاشخور به ما حمله کنه به نظر من جرات داره الان بیاد جلو
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
خودت رو به دهه ۶۰ ها که نسل سوخته هستن نچسبون! برو به بیزنست برس!
هر لحظه آماده اعزام به جبههنابودی اسراییل هستم . شما باشی دنیا مال شما
اینها همش در راستای انصراف ایران برای اجرای گام چهارم بصورت موثر و قدرتمند است. همان سیاست بالا نگه داشتن چماق بالاسر تا تمکین کنیم و تو تحریم و محاصره بمیریم
علم الهدی و احمد خاتمی خط مقدم لطفا البته با بچه هاشون
پاسخ ها
888
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بیخیال حزب الله یه کاری کن مسول هاتون تو امور کار موفق باشن یکم اینا بازم اون کار های که میگن حداقل 70 درصدشو انجام میدن ولی مسول های ما تو بهترین امکانات و شرایط هیچ کاری نمیکنن و کارشون شعار دادن از انتخابات به انتخابات کلا الان تمرکز گذاشتن به خارج از مرز های ایران اشتباه هستش ما اگه بخوایم دنیا جلومون زانو بزنه باید از داخل شروع کنه به قوی شدن ایران اگه فکرش رو از اول تو این 40 سال میذاشت رو اقتصاد داخلی کل شرکت های دنیا جلوی شرکت های ایران زانو میزدن اول از داخل شروع باید شه چطور که اونا هم اول از داخل شروع کردن اگه از اول از داخل شروع میکردن جلوی اختلاس ها رو گرفته می‌شد الان این وضع نمیشد و اینم بگم داداش گلم اون اختلاس های که بانکی که انجام میشه همه اش از پول مردم شده نه از دولت حتی دقت کنی تو خارج بانک ها فقط با پول دولت تاسیس میشن و به خاطر همین که وام کم داده میشه به مردم و اختلاس نیستش توشون چون پول دولته و کسی جرات نگاه کردن به سمتش ن رو نداره ولی اینجا نه
پس به جای شعار دادن عیلیه اینو اون چه بهتر که علیه خودم در برابر مسولیت های که در جامعه شعار بدیم که انجام ندیدم خود مردم شل گرفتن مسولان ها رو که کم کاری کردن بازم میگم بهت اونا حرفی که میزنن حداقل 70 درصد انجام میدن کاش مسول های ما هم حداقل 40درصد انجام بدن 80 نخواستیم درست 4 ساله قراره یه پلی ساخته بشه و از ترافیک کم بشه ولی نشده حالا خودت مقایسه کن
یادتان باشد امریکا و اسراییل می خواستند ارزش ایرانی جماعت پایین باشد اراییل غلط میکند از دور هو هو میکند خباثت او ازهمان کودک کشی معلوم است حزب الله پیروز است استکبار نابود است
چه بخواهیم چه نخواهیم جنک بین ایران و اسراییل ملعون رخ نیده این پیشگویی همه کتب مقدسه . ودر این جنگ باوجودکشته های بسیار این ایرانه که باکمک کشورهای دیگه مثل یمن موفق به فتح خاک اسراییل میشه . اونها خودشونم اینو خوب میدونند و میخان دراینده دستکاری کنند . اما نمیتونند اراده الهی و متوقف کنند.
خدا پدرتو بیامرزه.بزن راحتمون کن
بنده متولد 1319 هستم ناآنجا من یاذم هست هیچگاه اسرئیل بجاییکه میخواد حمله کنه نمیگه من میخواهم حمله کنم نمام حمله های اسرائیل غافل گیرکننده پیش دستی بوده درجنگ شش روزه مصری داشتن نقشه جنگ میکشیدن که آمدن گفتن بابا چه نشستین بیتالمقدس وصحرای سینا وبلندی های جولان را اسرائیل گرفت پیش ازاین شورشها که درآبان ماه افتاد اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت درگیری های عراق ممکن هست بایران هم کشیده بشه ایران آنرا جدی نگرفت ودراین زمان بد بنزین را گران کردن البته اکنون ارام ولیخسارت جبران ناپذیری بکشور عزیزمان وارد شد پس عرض من این است اسرائیل را دست کم نگیریم چهار چشمی باید او را زیر نظر داشت
از کامنت ها میشود فهمید که حدود ده درصد از مردم ایران در توهمات بسر میبرند و خوشبختانه اکثر مردم با منفی زدن نظر خود را تا جایی که میشه و سانسور نمیشه اعلام کرده اند ! ولی بدبختانه تصمیم گیری درباره سرنوشت کشور به دست همین ده درصد است و اکثر مردم در بیست سال گذشته سعی کردند با انتخابات آنها را عقب برانند که نشد و نتیجه آن شد شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا !
من به شخصه اگه جنگ شه میگم هرکی نونشو خورد وتو مملکت کیف کرد بره بجنگه من تو خونم نشستم جنگ شه ازین زندگی نکبت و مردن تدریجی و تصمیمای یه هویی راحت شم نه کارمندم نه پولدارم نه اقازاده پ زنده ایم تا شاهد خوشگذرونی بقیه باشیم این کجاش زندگیه بزار بمیریم راحت شیم
هدف تیم نتانیابو از تهدید ایران در حال حاضر این است که عده ای از سران نظامی یا سیاسی را در ایران به واکنش تهاجمی برانگیزند و از آن برای مقاسد سیاسی خود در امور داخلی(نخست وزیری) اسرائیل استفاده کنند.
ایران صاحب داره اونم آقا امام زمانه دشمنان هیج غلطی نمی تونند بکنند.
از نابودی اسراییل با نفری یک سطل آب ؟ اکنون به اینجا رسیده ایم که اسراییل ایران را تهدید میکند ،و‌گاها در مناطقی که ایران نیرو دارد حمله میکند ،و ضربه میزند ؟،، علت این امر باید بررسی گردد ؟،،،
سلام به به جه شود منتظر هستیم فکر کردن ماهم گول بازی استیضاح ترامب می خوریم خیر ماهم بازی خودمانرا داریم همیشه امادهایم تا قیامت بربا شود هر لحظه قیامت هست
اسرائیل تنها حمله نمی کنه کنارش آمریکا عربستان امارات و کشور های غربی هم میان ...اما آیا متحدین ایران مثل گذشته پشت ایران رو خالی می کنن؟ آیا در شرایط بحرانی کشور ایران می تونه مقابل ارتش این کشور ها دووم بیاره؟
دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود
بعضیهاذاتشان بزدل وترسو هستند وفکر میکنند بااین وراجی ها تویدل مردم خالی می شود.اگر امریکا واروپا واسراییل وعربستان از قدرت ایران نمی ترسیدند مطمین باشید این دشمنان قسم خورده لحظه ای به ما مهلت نمی دادند این وراجی هایی که اسراییل سر هم کرده فقط در حد جنگ رسانه ای وروانی است وگرنه میدانند که اگر کوچکترین حرکتی علیه ایران انجام دهند اسراییل منهدم خواهد شد مضاف بر اینکه جودها ترسو وبزدل هم هستند اخرین میخ برتابوت امریکا درسوریه به وسیله ایران و روسیه وسوریه و جبهه مقاومت زده شد درحقیقت امریکا ومتحدانش از روی درماندگی این دزد ودروغها رادرموردحمله به ایران می بافند انها اول تخمی که در سوریه گذاشتند جوجه کنند بعد سراغ ایران بیایند .وگرنه خودشان که از ایران می ترسند پدر وجد و ابایشان هم از ایران می ترسند اگرنمی ترسیدند این فاسدها وجنود شیطان از ایران لحظه ای به ما مهلت نمی دادند .البتهخداوند هم که بالاترین قدرتهاست با ماست.ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم.به امید نابودی امریکا واذنابش.
انسان وقتی انسانهای ترسو و وارفته ای مثل این اقا که مرعوب و وحشت زده از قدرت پوشالی امریکا واسراییل وعربستان هستند شرم دارد که اسم این انسان به نام ایرانی هم ردیف ما باشد .
اینها را از کجا اوردی سرهم کردی اخر اگر اسراییل قدرت داشت چاره ای برای حزب الله پیروز میکرد اسرائیلی ها خیلی ترسو هستند واگر یک تیر کالیبر کوچک هم به طرف انها شللیک شود حتی مردهایشان هم جیغ می زنند این وعده الهی است که اسراییل در حال نابودی است .
اربابت هم درحد ایران نیست، که اگر بود روزی که پهباد میلیون دلاریش رو زدیم یه غلطی میکرد.
واقعا شما چه فکری میکنین که این حرفا رو میزنین یا هیچی از توانایی های ایران نمیدونین‌ یا میخواین مرگ خودتونو جلو بندازین اگر به اتکای کلاهک های هسته ای تون این حرفا رو میزنین باید بگم دچار اشتباه در محاسبه شدین اگر یکیش به سمت ایران شلیک بشه اولا که به ایران نمیرسه ثانیا اگر هم برسه اونوقت دیگه هیچ امیدی به نجاتتون نیست و شما توسط نیروهای هم پیمان ایران در منطقه نابود میشید حتی لازم نیست ما با شما درگیر بشیم. ایرانی ها انسان های با گذشتی هستن مطمئن باشید اگر بچه خوبی باشید ما راه دریا رو براتون باز میزاریم تا بتونین فرار کنین و به کشور خودتون (آمریکا) برگردید ولی اگر بخواین این راهو ادامه بدین هر روز یک قدم خودتون رو به نابودی نزدیک تر میکنین.
اسرائل؟
غلط می کنه
کشور آنقدر ثبات و اقتدار داره که فقط رجز خوانی می تونه بکنه
تا رهبری قرص و مجکم ایستاده اند و امور کشور را رصد می کنند اتفاقی برای این کشور نخواهد افتاد
اسرائل اندازه یک استان ما هم نیست
غلط می کند
هیچکس راضی بجنگ نیست آمریکا یا اسراییل جنگ راشروع کنند تمام کننده نخواهند بود چون اسراییل مساحت کوچکی داره اندازه خرمشهر با زدن مراکز اصلیش اتمی آب برق گاز اول فلج میشه اونهم میزنند کجارو پایتختو یا استانهارو ولی در حملات بعدی چند تا استان مارو زیر ساختشو میزنن ولی در حمله متقابل بخاطر کمبود وسعتشون وقدرت تخریبی بالای موشکی ما کوتاه برد کروز از سوریه که خیلی سخت قابل رهگیرین ومنهدم کردنشون سخته وموشکهای بالستیک سجیل وانواع شهابها دور برد باقابلیت حمله در روز با صدهزار موشک پرتابی وقدرت تخریبی بالا وبعلم زدن گنبد آهنین اونا دوتا یکیم موشک مارو بزنن که محال هست چون قبلا آزمایششو پس داده حالا گیریم نصفشم روهوا بزنن نصف دیگش چند روز کار اسراییل تموم خواهد شدپس هیچ عقل سالمی وتحلیلگر منطقی حمله اسراییل به ایرانو عقلانی نمیدونه حتی اسراییلیها وامریکاییها چون ایران آسیب میبینه در حد یکی دو استان ولی اسراییل از نقشه محو میشه چون وسعتی نداره پس همش علکی وکشکه دروغه
البته هشت سال جنگ پدرمون هیچوقت نبود خونه آخرم اثرات شیمیایی بدون جانبازی از دنیا رفت یعنی هیچکس نگفت خرت به چند منه از سفره انقلاب آب دوغشم به ما نرسید بزرگواران آقازاده مجلس تشخیص دولت انشالله برای جنگی حق علیه باطل خودتونو آماده میکنید اینسری شما میرید که همیشه تو پست ومقامو لابیو حقوقها نجومی خونه بالاشهر ماشین آخرین سیستم برای شما بزرگواران وخانواده گرامیتون بود وهمیشه درپست وصندلی انجام وظیفه تا پیرمردیتون شما نه پسته وصندلیه شمارو ول نمیکرد میگفت فقط تو میتونی انجام وظیفه کنی با حقوق کلان حق تو هستش از سفره انقلاب الانم انجام وظیفه بفرمایید درپست جدید وجهاد فی سبیل الله که واجب است آمادگی انجام وظیفه رو خودتون واقازادتون گرم بفرمایید وامادگی بدنی و ببرید بالا درصف اول داخلش پر پوله بفرما جبهه
وضعیت اسفناک محیط زیست و آلودگی هوا ودر کنارش محصولات تراریخته وبعد گرانی وتورم وبیکاری بعلاوه بی فرهنگی ها وچشم وهم چشمی ها ایرانیان وووو...خود بخود باعث نابودی ومرگ و عدم پیشرفت یه کشور میشه جنابان اسرائیلی و عربستانی وغیرو لازم نیست اینقدر به خودشان زحمت تابخواهند برسند همه چی تمام شده و رفته پی کارش...
سلام ایرانی جماعت از ظلم بیزاره وظلم ستیزه وجنگ خانمانسوزه وتجربه اونو داشتیم اماوهیچوقت هیچ کشوری باایران نخواهد جنگید حال که اسراییل وامریکا هرگز این حماقت را نخواهند کرد وبقولی میدانند شاید شروع کنندا باشند اما تمام کننده وتعیین کننده نیستند واین بند بازیهااز دیر باز بوده بیاییم بفکر ساختن خودمان با قطع مفاسد لقمه حرام داخلی باشیم که خون ملت را به شیشه کردن وخاکش را در جای جای کشور به توربه کشیدن سلام برصلح ومرگ برجنگ وجنگ طلب
خداکنه اسراییل خریت کنه
یک هزینه سنگین یکبار برای همیشه
اما ما دوباره سرپا می شیم
اما در عوض دیگه چیزی بنام اسرائیل وجود نخواهد داشت
حداقل منطقه تا ابد درصلح خواهد بود و فلسطینی ها به سرزمینهاشون برمی گردن
مشکلا ت زیاده، ولی عشق به وطن باعث میشه که اگه جنگ هم بشه، هممون بریم بجنگیم. مفت خورها و نامردا که حسابشون از ما جداست. چه کنیم که ایران رو دوست داریم. و چشممون رو روی همه مشکلات میبندیم. ایران جماعت هیچ وقت تسلیم نشده. و بعد از این هم نمیشه
اسرايل مثل اینکه هوس کرده اینبار مستقیما ادب بشه
مثل اینکه هنوز متوجه شده ایران ،یمن و عراق وسوریه نیست،
تو کشوریکه مشروب و الکل مثل نقل ونبات مصرف میشه معلومه که تصمیمات احمقانه هم گرفته میشه،
ضمنا ۴۰ساله که داره از استقلال ایران خودخوری میکنه حالا تصمیم داره قشنگ به مرض دق مبتلا بشه،
خجالت بکش از اینکه اینقدر تو کشورای سرک کشیدی و فضولی کردی وجنایت کردی،ما فکر نکنیم احمق تر از شماها روی کره زمین وجود داشته باشه،
با سلام .جنگ که توپ موشگ ووو.نیست ..امریکا و اسراییل ۳۳ ساله بع ما حمله کردن ..چه از طریق داعش چه با ترور ووو....چه با جنگ رسانه ای و اقتصادی هدفشون هم ما مردم هستیم. این رو هم بگم نیازی به جنگ نیست خود دولت خیلی و قته به مردم حمله کرده..وقتی شدیم مردم و مسولین اسراییل نیاز نیست حمله کنه..مسولین خودشون از مردم نمی دونن...
با دوتا پهباد رو سر ارامکو عربستان گرد وخاک کردند بازار نفت قلقلکش شد....حالا فکرشو بکن جنگ راه بیفته...ببین چه بلایی سر اقتصاد دنیا میاد
ایستاده بمیرهیهات منالذله
اسرائیل مانند چوپان درغگوی میگوید گرگ...وقتی دیگر مردم بحرفش بی اعتماد شدن آنوقت براستی حمله خواهد کرد پس حرفشان جدی گرفته شود اگرهم درغ باشد دشمن کوچک را نباید خوار شمرد مخصوصا در این برهه که بقول فرمایش حضرت امام خمینی وحدت کلمه..وحدت کلمه هم از بین مارفته وکشور با آن همه اختلاس ودزدی وحدت ندارد
إسرائيل غلط زيادي ميكند اگر رهبر اجازه دهد هرنفر بايك سطل اب از اسرائيل غاصب پذيرايي خواهيم كرد
واقعا که نمک نشناسن... کوروش بزرگ در اون موقع این قوم ناسپاس رو از دست بابلیها نجات داد حالا واسه ما شاخ شدن. آخه اگه ما ایرانیا نبودیم که هنوزم برده بودین شماها.
این عالیه اینجا توی ایران نابود می شید اینجور تروریست حساب نمی شبم ، میشه دفاع از خود .
کلا از شرایط کشور و از همه چیز راضی ام
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند انقدر تحریم کنن تا تحریم دونشون پاره بشه تحریمها واسه ما فرصته ما هم امریکا روتحریم میکنیم امربکا بره فکری بحال دلاربکنه که هرروزگرون میشه امربکا درحال افوله ما پیروزیم اینا صلاح ما هستند توسط مسئولین دربرابر اقدامات امریکا بجای اصلاح ساختار مملکت دربرابر تحریم
خب آخرش که چه این جنگ باید یک روز شروع بشه و به نفع یک طرف تموم بشه هرچند دیر یا زود اتفاق میفته .
روح حاکم بر اسرائیل غافلگیری است عملیات رعد آسا . برای همین مطمئنم حمله ای در کار نخواهد بود از قدیم گفته اند سگ بگیر پاس نمی کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل