بازدید 5793

پیام امیدبخش استراماچونی بعدازدیداربا سفیرایران دررم+عکس

کد خبر: ۹۴۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 19 December 2019

آندره‌آ استراماچونی با انتشار پیامی امید هواداران استقلال برای بازگشت به ایران را زنده نگه داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی که یکشنبه هفته گذشته قرارداد خود را با باشگاه استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه یک‌جانبه فسخ کرد و به ایتالیا بازگشت، در روزهای اخیر بارها از علاقه‌اش برای بازگشت به ایران برای ادامه همکاری‌‌اش با استقلال در صورت برطرف شدن مشکلات سخن گفت، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

پیام امیدبخش استراماچونی بعدازدیداربا سفیرایران دررم+عکس

در آخرین اقدام باشگاه استقلال روز سه‌شنبه چکی که قابلیت نقد شدن در بانک‌های ایتالیا داشت را در وجه استراماچونی صادر کرد، اما این سرمربی ایتالیایی از دریافت این چک طفره رفت، چرا که معتقد بود این نوع پرداخت می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود. روز گذشته (چهارشنبه) هم سایت ایتالیایی «توتو مرکاتو وب» اعلام کرد با مداخله یک بانک ایتالیایی موضوع پرداخت طلب استراماچونی می‌تواند به صورت قانونی انجام شود و انتظار می‌رود در روزهای آتی پیشرفتی در این امر حاصل شود.

آندره‌آ استراماچونی امروز با انتشار تصویری از ملاقات امروزش با سفیر ایران در ایتالیا در بخش «استوری» حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «تمام تلاش خود را بکنید، بقیه‌اش دست خداست»، او سپس با قراردادن هشتگ «برگرد استراما» و چهار قلب آبی زیر عکس خود، به نوعی امید هواداران استقلال برای بازگشت به ایران را زنده نگه داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل