بازدید 4102

هوآوی قطعات خود را در اروپا می‌سازد

رئیس شرکت هوآوی اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا باعث شد که این شرکت ساخت قطعات مورد نیاز را به جای آمریکا در اروپا ادامه دهد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 19 December 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، لیانگ هوآ رئیس شرکت هوآوی اعلام کرد: شرکت بزرگ فناوری چین "هوآوی" در نظر دارد کارخانه ساخت قطعات خود را در اروپا ایجاد کند.

شرکت هوآوی امسال پس از آنکه آمریکا مطرح کرد تولید این شرکت خطرات امنیتی دارد در لیست سیاه دولت آمریکا قرار گرفت.

لیانگ به خبرگزاری AFP اعلام کرد: "ما در نظر داریم که سایت تولید قطعات خود را در آینده‌ای نزدیک در اروپا تاسیس کنیم. ما مطالعاتی را برای بازگشایی کارخانه‌ای به این منظور در اروپا انجام می‌دهیم و البته انتخاب نهایی این کشور بستگی به نتیجه مطالعات ما دارند".

رئیس شرکت هوآی اعلام کرد این اتفاقات خیلی سریع خواهد افتاد.

وی همچنین گفت:در حوزه تکنولوژی 5G این شرکت دیگر وابسته به واردات چیپست و دیگر قطعات از شرکت‌های آمریکایی نیست.

بر اساس این گزارش هوآوی و 68 شعبه مختلف آن در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که دولت ترامپ مطرح کرد هوآوی ابزاری برای فناوری‌های هوشمند چین خواهد بود که البته پکن و خود شرکت هوآوی این اتهامات آمریکا را رد کردند.

تحریم‌های آمریکا به این دلیل انجام شده که به گفته آنها شرکت هوآوی قصد داشته مجوزهایی برای خرید قطعات شرکت‌های آمریکایی برای تولید محصولات خود استفاده کند. هوآوی از آن زمان مدیریت کرده تا ساخت تجهیزات خود را بدون استفاده از قطعات آمریکا دنبال کند و با قطعات منابع دیگر جایگزین کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا برخی از محدودیت‌ها که برای شرکت هوآوی اعمال کرده برداشته یا تسهیل کرده است و اجازه داده تا شبکه‌های موجود خود را به روز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل