بازدید 7272
طبق گزارش تفحص مجلس از دو باشگاه سرخابی؛

دوونیم میلیون دلار در پرسپولیس گم شده است

کد خبر: ۹۴۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 18 December 2019

متن کامل گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از عملکرد ۲ باشگاه «پرسپولیس» و «استقلال» منتشر شده است که حائز نکات تکان دهنده ای از سوء مدیریت و بی کفایتی در هر دو باشگاه است.

به گزارش تابناک ورزشی، به طور مثال در سرفصل منابع خارجی پرسپولیس که شامل در آمدهای فیفا، کنفدراسیون آسیا، ترانسفر بازیکنان می شود ؛ مطابق قوانین به دلیل راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه و حضور دو بازیکن تیم پرسپولیسی در تیم ملی، فیفا موظف به پرداخت ۱.۴۰۰.۰۰۰ دلار به این باشگاه بوده است که تا زمان گزارش هیات این مبلغ به باشگاه پرداخت نشده است و هنوز هیچ تلاشی برای نقد کردن این طلب انجام نشده است.

همچنین در کنفدراسیون آسیا (AFC) طی فصول ۲۰۱۶-۲۰۱۷ و ۲۰۱۷-۲۰۱۸ مطابق قوانین به دلیل حضور باشگاه پرسپولیس در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا در مجموع مبلغ ۳.۶۶۳.۵۰۰ دلار سهم باشگاه پرسپولیس بوده است که مبلغ ۱.۱۴۲.۰۰۰ دلار (معادل ۴۱.۴۹۸.۳۹۵.۰۰۰ ریال) به باشگاه پرداخت و به حساب‌های بانکی باشگاه واریز شده و مانده به مبلغ ۲.۵۲۱.۵۰۰ دلار باید به باشگاه پرداخت می‌شده است. برابر قراین موجود و استناد به مصاحبه مدیرعامل وقت باشگاه، این رقم به باشگاه پرداخت شده لکن اثرات آن در دفاتر مالی قابل مشاهده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل