بازدید 5258

پایان اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله!

کد خبر: ۹۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 16 December 2019

با دستورات مقام قضایی و تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی جیرفت قاتل فراری به دام افتاد.

به گزارش خراسان، درپی گزارش یک فقره قتل درمهرماه امسال، بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت اعزام شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی براثرشلیک گلوله به شدت زخمی شده وبه علت شدت جراحات وارد شده درصحنه جنایت جان باخته وعامل قتل ازصحنه حادثه گریخته است.

درادامه با تحقیقات میدانی و بررسی های بعدی کارشناسان پلیس آگاهی، هویت ضارب شناسایی شد ودستگیری متهم دردستورکار پلیس قرارگرفت.این گزارش حاکی است،دربررسی های بیشترمشخص شد قاتل پس ازوقوع قتل بلافاصله به خارج ازشهرستان متواری شده است که دراین زمینه ماموران بارصد اطلاعاتی و بهره گیری ازشیوه‌های پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را دریکی ازشهرستان های استان کرمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی،عامل این جنایت هولناک را درمخفیگاهش دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت:قاتل دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی ، در تحقیقات و بازجویی پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد. سرهنگ محمدرضایی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد این فرد قبلا چندین مرحله به علت اتهاماتی از قبیل قتل عمد، ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی روانه زندان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل