بازدید 15409

زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات

کد خبر: ۹۴۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 16 December 2019

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیأت‌های اجرایی، ۲۷ آذر اعلام می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی در ۲۷ آذر خبر داد و گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا ۲۶ آذر ادامه دارد.

مرتضی محمدزاده اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را با استناد به نتایج استعلام‌های صورت گرفته از مراجع چهارگانه و بررسی‌های محلی، بررسی کنند و در ۲۷ آذر نتایج این بررسی‌ها را به هیأت نظارت استان و همچنین داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام خواهند کرد.

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است چهار روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص آمار داوطلبان تأیید یا رد صلاحیت‌شده در هیأت‌های اجرایی را نادرست خواند و گفت: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را بررسی کنند و قطعاً این هیأت‌ها از همه مهلت زمانی خود برای بررسی دقیق‌تر صلاحیت‌ها استفاده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان، صرفاً به هیأت نظارت و خود داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام خواهد شد و اخبار منتشر شده در خصوص آمار تأیید یا رد صلاحیت‌ها واقعیت ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر