بازدید 7108
۱

رقابت شدید چهار دروازه بان برای عنوان بازیکن برتر لیگ

کد خبر: ۹۴۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 16 December 2019

هفته پایانی نیم‌فصل را باید هفته درخشش دروازه‌بان‌ها نامید. در هفته‌ای که حامد فلاح‌زاده به خاطر اشتباهش روی گل پرسپولیس خیلی مورد سرزنش قرار گرفت، سایر هم پستی‌های او درخشیدند. تا جایی که در نمرات متریکا که بر اساس عملکرد فنی هر بازیکن ارزیابی می‌شود، سه دروازه‌بان در این هفته بهترین بازیکن زمین شدند. 

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رحمتی بهترین بازیکن زمین در بازی شهرخودرو و نساجی بود. رحمتی برای ثبت کلین‌شیت هر شش شوت مهاجمان نساجی را مهار کرد که حداقل دو تا از آن‌ها با سوپرواکنش او گل نشدند. یکی را از زیر طاق بیرون کشید و دیگری هم از درون محوطه جریمه و در حالتی تک به تک زده شد که رحمتی با سرعتی عملی بالا آن را مهار کرد. مهدی رحمتی طبق آمار متریکا 2 خروج موفق و یک عملکرد دفاعی هم داشت.

شاهکار این هفته پیام نیازمند هم کمتر از رحمتی نبود. نیازمند هر 5 شوت بازیکنان پیکان را مهار کرد و 4 خروج موفق داشت. نیازمند هم در چند صحنه مهارهایی داشت که سکوهای ورزشگاه را به وجد آورده بود و در طول نود دقیقه بارها شاهد تشویق او بودیم.

در بازی بدون گل گل‌گهر و ذوب‌آهن هم دروازه‌بان تیم میزبان بهترین بازیکن زمین بود. میلاد فراهانی در حد رحمتی و نیازمند سوپرواکنشی نداشت اما با 5 مهار، مطمئن ظاهر شد. همچنین 4 خروج موفق و سه دفع خطر هم داشت. 

به جز این سه دروازه‌بان که بهترین بازیکن زمین بودند، سایر دروازه‌بان‌ها هم خوب بودند. رادوشوویچ در ادامه مهارهای فوق‌العاده‌اش در بازی با سایپا هم بعد از شیرجه‌ای که برای مهار ضربه سر سلیمانی زد، یک شادی داشت.

رشید مظاهری هم در دقیقه 94 با یک سوپرواکنش مثل همه دقایق قبل از آن اجازه مساوی کردن نتیجه بازی را به فولادی‌ها نداد تا تراکتور بعد از هفته‌ها رنگ برد را ببیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رشید مظاهری بهترینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار