بازدید 16496
۵
برای دومین روز متوالی،

مدارس تهران فردا تعطیل است +تکمیلی

در پی تشکیل نشست امروز کمیته اضطرار هوای تهران، محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر تمدید تصمیمات اتخاذ شده روز گذشته تاکید کرد و گفت: فردا، دوشنبه کلیه مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و مدارس استان تهران در تمام پایه‌های تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 15 December 2019
تابناک اجتماعی
فردا، دوشنبه ۲۵ آذر تمامی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند برای دومین روز متوالی تعطیل خواهند بود.
 
به گزارش «تابناک»، در پی تشکیل نشست امروز کمیته اضطرار هوای تهران، محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر تمدید تصمیمات اتخاذ شده روز گذشته تاکید کرد و گفت: فردا، دوشنبه کلیه مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و مدارس استان تهران در تمام پایه‌های تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: بر اساس تصمیم گرفته شده تمام مسابقات ورزشی در فضای باز اعم از مسابقات لیگ تعطیل و فعالیت‌های معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد. همچنین طرح زوج و فرد از منازل نیز اجرا خواهد شد و بنابر تصمیم کمیته یاد شده، دانشگاه‌ها تعطیل نخواهند بود.

البته در نشست امروز یک تصمیم متفاوت هم اتخاذ شد. تصمیمی که تقی زاده آن را این گونه توضیح داد: براساس تصمیم این کمیته و موافقت شهرداری تهران فردا بلیت مترو و اتوبوس نیم‌بها خواهد بود. همچنین از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست تا نسبت به دادن مرخصی به مادرانی که فرزندانشان در مهد‌های کودک هستند، مساعدت لازم را انجام دهند.

تکمیلی: دانشگاه‌های تهران هم فردا تعطیل است

 
به رغم آنکه ابتدا اعلام شده بود دانشگاه های تهران فردا دایر هستند، دقایقی پیش تقی زاده، معاون استاندار تهران از تغییر تصمیم در این باره خبر داد و به فارس گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها هوای شهر تهران تصمیم گرفته شده است که مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان تهران بجز شهر‌های فیروزکوه و دماوند (به استثنای رودهن) فردا روز دوشنبه تعطیل باشد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
بازار و اداره ها رو تعطیل کنید تا کسی بیرون نیاد
همین، سریعترین و بی هزینه ترین کاری که میتونن کنن، تعطیلی مدارس هست.
یکم کیفیت بنزینتون رو ببرین بالا.
اصلا دیگه مردم بوی بنزین تو پمپ بنزین ها یادشون رفته، معلوم نیست چه هنری به خرج دادین که بنزین بدون بو شده
ایکاش دولت وقتی هفته ای 2روز مدرسه رو به علت آلودگی هوا تعطیل میکنه کمی هم فکر کنه که علاوه بر مضرات این هوا برای همگان (نه فقط بچه ها) والدین شاغل باید بچه ها را کجا ببرند. چه کارمندی این همه مرخصی دارد. حداقل کاری که می توانست انجام بده این بود که یک روزش کارمندای خودش رو هم تعطیل می کرد!!!!
آقا جان چرا قطره چکانی تعطیل می کنید؟! مگه پیش بینی ساکن بودن هوا کار سختیه؟! اگه همین دیروز گفته بودید فردا و پس فردا تعطیل است ما با بچه هامون از تهران خارج میشدیم و میرفتیم یه جایی که بتونیم دو روز حداقل نفس بکشیم.
درس و مدرسه به چه دردی میخوره؟ حالا که همه دولتمردان و مجلسیان دکتر و مهندس هستند این اوضاع قاراشمیش را داریم ؛ اگر بیسواد بودند ؛ چی می شد؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر