بازدید 126364

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه 24 آذر 98/ دلار ارزان تر شد

بازار ارز در دومین روز هفته، روند کاهشی شاخص ارزی را ادامه داد. به گونه ای که تحت تاثیر مدیریت بازارساز و افزایش عرضه، شاهد افت نرخ دلار در کانال 12 هزار تومانی هستیم. هرچند نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی امروز ثابت می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 15 December 2019

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 23 آذر 98/

تابناک اقتصادیبازار ارز در دومین روز هفته، روند کاهشی شاخص ارزی را ادامه داد. به گونه ای که تحت تاثیر مدیریت بازارساز و افزایش عرضه، شاهد افت نرخ دلار در کانال 12 هزار تومانی هستیم. هرچند نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی امروز ثابت می باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه بیست و چهارم آذرماه 98؛ بازار ارز با افت نرخ ها همراه شده است. بر این اساس؛ در حال حاضر در صرافی های مجاز، هر اسناس دلار آمریکا به نرخ 12550 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12650 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 50 تومان ارزان تر شده است.

همچنین هر یورو در این صرافی ها، به نرخ 13850 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13950 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز شنبه، 100 تومان ارزان تر شده است.

بر اساس جدیدترین اطلاعات (ساعت 15:00) هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 12450 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 12550 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که این رقم نسبت به روز قبل، 150 تومان کاهش را نشان می دهد.

نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز « یکشنبه بیست و چهارم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۵۵ هزار و ۹۹۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۷۰۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۷۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۷۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۵۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۵۰ ریال، روپیه هند ۵۹۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۲۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۵۷ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۸۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۷  ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۸۹۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۰۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۹۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۸۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۶ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۲۵ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۹۶۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۱۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۶۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۲۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۷۱۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۹ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

♦ برای اطلاع از جدیدترین قیمت دلار در بازار امروز تهران، به کانال «تابناک» در تلگرام بپیوندید

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی