بازدید 10078
۴
گزارش بازی

پرسپولیس سوار بر سایپا به صدر جدول رسید

کد خبر: ۹۴۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 14 December 2019

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل سایپا در شهر قدس به یک‌قدمی صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید و با سپاهان 28 امتیازی برابری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز روز دوم از دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر ایران، تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه ۱۸ و احمد نوراللهی در دقیقه ۸۶ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. پرسپولیس با این برد ۲۸ امتیازی شد و به یک‌قدمی سپاهان در صدر جدول رده‌بندی رسید.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال الدین نیکخو، روزبه شاه‌علیدوست، سعید غلامعلی‌بیگی (۷۶ - امیرعلی صادقی)، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده (۶۳ - حسین کامیاب)، رضا جعفری (۵۶ - آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد نادری (۴۶ - محمد انصاری)، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن (۸۴ - محسن کنعانی‌زادگان)، مهدی ترابی، وحید امیری (۷۷ - فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با 2 گل به یک‌قدمی صدر جدول رسید

نیمه اول

دقیقه ۹: ارسال امیرحسین حسین‌زاده از جناح چپ پرسپولیس با ضربه سر سلیمانی همراه شد که رادو با یک شیرجه به موقع این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۸: ارسال شیری از جناح راست ضربه قیچی برگردان امیری را به دنبال داشت و در حالی که همه انتظار داشتند فلاح‌زاده به راحتی این ضربه را مهار کند توپ در آخرین لحظه به خاطر ناهمواری زمین کمی تغییر مسیر داد و از زیر دستان این دروازه‌بان وارد دروازه سایپا شد.

دقیقه ۳۸: سیدجلال توپ دفع شده از سوی خط دفاع سایپا را با یک شوت محکم از بالای دروازه این تیم به اوت زد.

دقیقه ۴۵: علی علیپور قدر پاس خوب مهدی شیری که از جناح راست و به دنبال نفوذ او از این جناح ارسال شده بود را ندانست و با بی‌دقتی به سایه توپ ضربه زد.

دقیقه ۵۸: پرسپولیس روی ضدحمله و فرار تند و تیز امیری صاحب موقعیت خوب گلزنی شد، اما علیپور باز هم با تعلل زیاد و بی‌دقتی این فرصت را از دست داد.

دقیقه ۷۷: ارسال سعید محمدفرد از جناح چپ پرسپولیس با ضربه سر محمدرضا سلیمانی همراه شد که رادوشویچ با یک عکس‌العمل زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۵: ارسال فرشاد احمدزاده از جناح راست با استپ به موقع نوراللهی در محوطه جریمه سایپا و ضربه به موقع او به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۸۷: مهیار جباری از تیم سایپا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تابی جون. سوار سایپا که نمیشه شد! سوار پراید و سایر لگنهای سایپا میشود شد! البته با بیمه عزراییل
یا به همه تیمها از بودجه بیت المال پول بدین یا دست تیمهای دولتی پرسپولیس و استقلال ر از بودجه عمومی قطع کنید تا ریشه فساد و بی عدالتی از فوتبال کنده بشه
صدر؟؟!!!!!!
فعلا سومه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار