بازدید 38928
پیام ویدئویی و استوری عجیب مرد ایتالیایی در آستانه بازی با شاهین و بعد از واریز پول؛

شوک استراماچونی: دیگر سرمربی استقلال نیستم!+تصاویر/ شاهکار وزیر ورزش و مدیر موقت؛ هم پیاز را خوردیم، هم شلاق را؟

آیا استراماچونی بعد از دریافت پول طلبش، استقلال را دور زده و زیر حرفش زده است؟ این مربی لحظاتی قبل در پیامی ویدئویی که از طریق صفحه همسرش منتشر شد، گفته است: باید با ناراحتی بگویم که هیچ چیزی در ۹ روز اخیر تغییر نکرده و شخصیت حرفه‌ای ام مخدوش شد. من رسما می‌گویم دیگر سرمربی استقلال نیستم. او به سندی هم که امروز درباره واریز وجه به حسابش منتشر شده است، اشاره کرد!
کد خبر: ۹۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 14 December 2019

در حالی که مدیران وزارت ورزش و باشگاه استقلال مدعی پرداخت پول استراماچونی هستند، سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر صراحتا از جدایی حرف زد و این بار پیامش را ویدئویی فرستاد تا باشگاه استقلال با بیانیه تکذیب نکند!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ آیا استراماچونی بعد از دریافت پولش، استقلال را دور زده و زیر حرفش زده است؟ اولین برداشت پس از جمله جدید مرد ایتالیایی این است، اما باید پرسید، آیا واقعا طبق ادعای خلیل زاده و وزارت ورزشی‌ها پولی به دست این مربی رسیده یا او از انتظار خسته شده است؟ این مربی لحظاتی قبل گفت: باید با ناراحتی بگویم که هیچ چیزی در ۹ روز اخیر تغییر نکرده و من دیگر سرمربی استقلال نیستم.

حالا باید دید سخنگوی وزارت ورزش و مجری سابق که علاقه زیادی به انتشار خبر «طلوع» دارد، باز هم به سبک شیرین خود درباره شرایط بغرنج فعلی اعلام نظر می کند یا خیر؟! به نظر می رسد او حالا باید پاسخگوی فالوئرهایش در فضای مجازی باشد که منتظر نخستین واکنش وی خواهند بود.

شوک استراماچونی: دیگر سرمربی استقلال نیستم! / شاهکار وزیرورزش و مدیرموقت؛ هم پیاز را خوردیم، هم شلاق را؟

چهره ام مخدوش شده! رسما می گویم دیگر نمی توانم تحمل کنم

آندره آستراماچونی که تا دیروز حرف از دلتنگی و لحظه شماری اش برای بازگشت به استقلال می‌زد، حالا در اینستاگرام همسرش گفته: باید به خاطر یکسری اخبار نادرست که در روز‌های اخیر در رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های ایرانی و ایتالیایی منتشر شده، شفاف‌سازی کنم. بعد از نزدیک به ۵ ماه کار در ایران ـ که بعد از آن مجبور شدم ایران را ترک کنم ـ هر روز سعی کردیم با مدیریت باشگاه راه‌کاری برای حل مشکل‌مان پیدا کنیم تا دوباره به نیمکت استقلال بازگردم و یک بار دیگر کنار بازیکنانم باشم تا خودمان و هواداران دوست‌داشتنی استقلال، یک بار دیگر از بازی‌های‌مان لذت ببریم.

وی ادامه داد: با وجود تمام تلاشی که از جانب من صورت گرفت، متاسفانه هیچ اقدام مناسبی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفت. با تمام احترامی که برای هواداران استقلال قائلم، باید با ناراحتی بگویم که هیچ چیزی در ۹ روز اخیر تغییر نکرده است. من دیگر سرمربی استقلال نیستم.

این در حالی است که استقلال امروز مدعی شده بود که ۱۶۰ هزار یورو به حسابی در شهر رم رسانده تا تحویل حساب استراماچونی شود! برای این پرداخت توضیحاتی حماسی نیز سر داده شد و از زحمات زیاد سفارت ترکیه تا شب بیداری سرپرست موقت گفته شد. در شرایطی که مدیران استقلال ادعا می‌کنند پول استراماچونی را واریز کرده اند، این مربی ایتالیایی دقایقی پیش در اینستاگرام همسر خود اعلام کرد با این شرایط نمی‌تواند مذاکره کند و این رسما پایان کارش خواهد بود!

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می شود او امروز پولش را دریافت کرده است هم گفت: حتی در رسانه ها سندی منتشر شد مبنی بر اینکه به من پرداختی شده که در واقع تاکنون من مبلغی دریافت نکردم و وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند اما من می خواهم رسما به هواداران بگویم که من واقعا دیگر نمی توانم با این وضعیت کنار بیایم که باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود.

استراماچونی برنگشته رفتنی شد؟

آندره استراماچونی در این پیام ویدئویی گفت: دیگر نمی‌توانم با این شرایط مذاکره کنم و رفتار باشگاه چهره حرفه‌ای من را مخدوش کرده است. او در مورد تلاش باشگاه استقلال در مورد بازگرداندن استراماچونی هم گفت: نمی دانم این افراد می خواستند مرا به استقلال برگردانند یا خیر! خسته شده ام. برای هواداران استقلال و تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

این فایل تصویری در حالی پخش شده است که مدیران خوش سفر استقلال همراه با نماینده آبی‌ها در خارج از کشور به سر می برند و قبلا اعلام کرده بودند که پول استراماچونی به حسابش واریز شده و او با بلیتی که تهیه شده، دوشنبه به ایران برمی‌گردد! حالا، اما سرمربی ایتالیایی استقلال، باشگاه را با شوک جدیدی روبرو کرده است؛ آن هم کمتر از یک ساعت تا شروع بازی با شاهین بوشهر...

آندره آ استراماچونی که حالا متوجه مشکلات امنیتی که خروجش از ایران برای وزارت ورزش و مدیران باشگاه ساخته است، شده، به طور کامل از ابزار رسانه های اجتماعی استفاده می‌کند و روی افکار هواداران نگران استقلال سوهان می کشد. وی به غیر از این فایل تصویری، در حساب اینستاگرام نوشته است؛

استراماچونی

استرا

استراما

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران استقلال به این اتفاق چه خواهد بود و آیا آن‌ها باز هم تلاش می‌کنند استراماچونی را راضی کنند یا نه؟ در این میان انتصاب فتح الله زاده به مدیرعاملی استقلال شاید ورق را برگرداند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۳
هوراااااااا دلم خنک شد فکر میکردم برمیگرده . ایشالا استقلال همه بازیاشو ببازه بره دسته 1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بحث استقلال پرسپولیس نیست بحث حیسیت ملی است که با مسئولین نالایق به باد می ره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
با همین مربی هم می باخت فقط فرقش اینه که الان بهانه پیدا کرد
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خدا شما را به راه راست هدایت کند
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
برو قرصاتو بخور
ناشناس
| Finland |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
واقعا در این شرایط تحریم چرا باید صد و پنجاه هزار یورو با درد و خونریزی به این فرد پرداخت کنیم؟ که چی؟ توپ بازی می خواهیم! واقعا درست نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
حیثیت ملی چند وقتی هست به باد رفته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نصف شب بارفتن به درخانه این اقا ومنت کشی والتماس کردن ابروی هرچی ایرانی رابردند
وای بر مردم وای بر سرمایه های هدر رفته مردم وای بر مدیران ما وای وای ... هنوز ماجرای ویلموتس تمام نشده این یکی سرما آورار شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بالاخره سر مردم به یه چیزی باید گرم باشه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
شک نکنید پشت این خداحافظی ها برنامه ای هست که از اون آمریکایی های لعنتی آب میخوره
سیاه شدن آبی های ساده لوح مبارک باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
نیمه شب سه ساعت توسرماپشت درخونه این اقا ایستادند ومنت کشی والتماس کردند نتیجه اش این شدکه پولشوگرفت وبه ساده لوحی بعضی خندید و رفت به همین سادگی !!!!
چقدر زرنگ بود . حسابش رو با استقلال تسويه كرد و اين تيم رو رها كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
چی داری میگی واسه خودت ؟ سرپرست استقلال کلی در بوق و کرنا کرد که صد و شصت هزار یورو پرداخت شدهحالا که استراماچونی میگه هیچ پولی پرداخت نشده دوباره خلیل زاده بلافاصله بعد از این اظهار نظر گفته ما که گفتیم دوشنبه میریزیم ؟ اقای تابناک! شما هم رعایت انصاف نکردی و طوری نوشتی انگار پولی واریز شده.
ببین اون دیگه کیه که به مسئولان ما رو دست زده.
اونم خوب بلد بود چطوری به پولش برسه بعد بزنه زیر کاسه کوزتون

بهش بگید الان دیگه لایق پست ریاست جمهوری یا نخست وزیری یا در همین حدود هست. کاندید بشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بسمه تعالی
حق داشت چون نباید بهش رکب میزدند، ادامه همکاری قابل قبول نیست.
ضدفوتبال
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مسئولین ورزش ککشون از این رودستها نمیگزه . پول یامفت بیت الماله حالا شده دوره دلارپاشی رو سر مربیهای خارجی . ویلموتس میاد 3 میلیون دلار میگیره با کلی شکست میذاره میره زن وکیلش درخواست غرامت 8 میلیون یورویی از ایران میکنه که اونم بعدا از بیت المال میدن . در چنین فوتبال لجن در فاضلابی باید زودتر گل گرفته بشه
ساده لوحی مسئولان ورزش ایران ؛ روح ملانصرالدین را شاد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
ملانصرالدین آدم زبلی بود. بگو روح ابوموسی اشعری
ما که نفهیمیدم . پول را داده اند یا نه؟ پس اون رسیدی که در فضای مجازی بود چی هست؟! کی راست میگه پس؟
در هر صورت ایشان اگر هم برگردند به نظر خیلی وجهه خوبی برای استقلال و ممکلت ندارد. دیگه هیچ خدایی را بنده نیست. فقط باعث تاسفه با این نحوه قرارداد بستن که طرف میره و ما هیچ کاری نمیتونیم بکنیم. با اون واحد حقوقی و قراردادهای مسخره! جمع کنید این کاسه کوزه رو
وای بر ثروت این مملکت که دست مدیران نالایق است
پاسخ ها
م ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
جناب نا شناس عزيز اين مديران نالايق نيستند كه اين كارها شكل ميگيره اين يك فرهنگ شده و بعيد تا 1000سال ديگه عوض بشه در تمام اركان اين كشور اين فرهنگ از بين بردن مال مردم شايع است حتي در مجموعه اپارتماني كه ميشنيد اين فرهنگ ولع از بين بردن و بي كفايتي بيداد ميكنه لذا بهتر بي جهت از مسئولين گله نكنيم...
هر کاری مدیر و فرد با تخصص خودش میخاد
پول کارگرها رو بدید
یا به همه تیمها از بودجه بیت المال پول بدین یا دست تیمهای دولتی پرسپولیس و استقلال ر از بودجه عمومی قطع کنید تا ریشه فساد و بی عدالتی از فوتبال کنده بشه
کل مملکت شده موکب زوار فیفا
میان میخورن میرن
اینم نتیجه منت کشی و التماس !!!
کامل منتشر نکردید
اون گفته امروز حتی سندی منتشر شده که من پول را دریافت کرده ام اما من تاکنون هیچ مبلغی دریافت نکرده ام.
من که حرف اونو بیشتر از مسولای فریب کار داخلی قبول دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
استراماچونی خیلی خیلی بیشتر از قراردادش خواسته . 160 هزار یورو از بیت المال من و شما ریختن تو حلقش عصبانی تر شده گفته اینکه پولی نیست انگار چیزی ندادن . راست هم میگه بنده خدا . تو جهان به کشوری شهره شدیم که با کله خارجیها بیان کنار زمین دو تا سوت الکی بزنن بعد با میلیونها دلار پول مردم گرسنه فلنگو ببندن
درسته با شارلاتان بازی رودست زده ولی حرکتش از نظر حرفه ای و بین المللی صحیح به نظر نمی رسه؛ ول کردن تیم در کوران مسابقات صرفا به بهانه پول در هیچ کجای دنیا حرفه ای نیست و بدتر از اون موج سواری روی احساسات مردم بدبخت و بحران زده.
البته فکر همه جاشو کرده و حتما به خوبی نقشه کشیده که در ادامه چطور افکار روزنامه ها و رسانه های ورزشی کشور خودش رو با تخریب ایران و مدیریت ایرانی قانع کنه و از اون سمت هم گوربابای طرفدارای ایرانی که تا دیروز الکی با احساسشون بازی می کرده.
البته از شاهکارهای مدیریت لمپنی تیم هم نباید گذشت.
هنوز قراردادهای بین المللی و قوانین اون رو بلد نیستیم و میریم مربی خارجی میاریم.اصلا ما مگه توی این دنیا هستیم.یه حصاری کشیدن دور ایران و مردم عادی نمیتونن توی دنیا چرخ بزنن ببینن با خودشون چندچند هستن.اینه مشکل اصلی ما.اون مربی مشکلی نداره
مردم به دروغ شنیدن عادت کرده اند. فریب مردم و بی اعتمادی نسبت به مسئولین تاوان بسیار سنگینی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دقیقا مسئولین شدن چوپان دروغگو
زلزله زده ها توی چادر و زیر برف دارن می لرزند بعد این ها پول ملت رو اینجور حیف و میل می کنن
چهار تا تیم که اینقدر هزینه کردن نداره تا کی میخواهید بابت این فوتبال بی در و پیکر و بی استعداد هزینه کنید؟ این همه خرج فوتبال کردید چند ده ساله یک مرحله هم در جام جهانی بالا نرفتیم.این همه پول مربی خارجی دادیم خروجیش چی بوده؟
ذات دزد این اروپاییها ...
خجالت بکش تابناک اینقدر استراماچونی استراماچونی نکن، ده روزه مچلمون کردی باین مردک.
تبریک به تاج
یک تست ساده وبی هزینه ..
سه چهار تا بازی بدون مربی برگزار کنید ببینید نتیجه چی میشه ..
اینهمه پول بی زبان به این کسانی که معلوم نیست چه بلدند چه می کنند می دهند ..
یک دهم آن را به یکی از همین نفرات موجود در مملکت بدهند و نتیجه را مقایسه کنند ...
مسئولین ما دروغ می گویند.
این بازی برای هرکه آب نداشت برای فتح ا.. زاده هم آب داشت و هم نون
مشکل از اینور هست یا اونور کاری ندارم.
همون روز که استراماچونی با یک حرکت غیر حرفه ای ایران رو ترک کرد باید قیدش رو میزدن
چه بد گول خوردیم
پول گرفت و زد زیرش
وقت آن نیست که وزیر و مدیران ورزشی، کنار گذاشته بشن. وقت آن نیست که دولتی که هیچ برنامه و انظباط و اشتیاقی برای حل بحرانی هایی که در همه زمینه ها کشور رو فلج کرده، نداره از قدرت کنار بره تا شاید امیدی برای نجات کشور بوجود بیاد.
حال همه رو بد کرد تو این مدت با ابن اخلاق گندش
خجالت‌آوره. پول طرفو نمی‌دید، توهین هم می‌کنید، بی‌آبروشم می‌کنید؟
یه کاری کنین دیگه هیچ خارجی‌ای جرات نکنه برای کار بیاد ایران.
درسته مربی تا حدودی موفقی بوده ولی هر کسی را که فاقد شناسنامه وهویت مشخصی هست که نباید مربی تمام های بزرگی مثل استقلال یا پرسپولیس کرد اینها بیش از جنبه ورزشی باشگاه هایی مردمی و فرهنگی هستند ولی متاسفانه مدیران به این بخش اصلا توجهی ندارند
مشت نمونه خروار است! وقتی مدیران یک باشگاه دولتی توان اداره مربی خود را ندارند، اون وقت انتظار هست که این نمونه از مدیران بتوانند مملکت را اداره کنند؟؟؟
تو ای مملکت پول ریخته رو زمین، فقط باید یک سری آدم سالم، صالح و کار بلد روی کار بیایند تا اینطوری پول مملکت حیف و میل نشود. من خواهش می کنم این آقایانی که شیفته خدمت و تشنه قدرت هستند بروند و جای خود را به یک سری آدم کار بلد بدهند.
چرا دروغ می نویسید؟ چرا نمی گویید استراماچونی گفته هیچ پولی دریافت نکرده، مسئولان فقط پولی را به بانک سپه ایتالیا منتقل کرده اند نه حساب استراماچونی
از ملا نصرالدین پرسیدند: قیمه با ( ق ) است یا ( غ ) ؟
ملا گفت: قیمه با گوشت و لپه است!
از زمانی که مربی موفقی مثل کیروش را به راحتی از دست دادیم
انتظار دیگری از وزارت ورزش نباید داشت متاسفانه
طرف ایتالیایه متوجه اید؟! ایتالیایی. تو اروپا رو دستشون کسی نیومده
اینهمه خفت کشیدن استقلالی ها برای ما ایرانی ها جای تاسف است. برای ملتی. که حاضر نشد برای حتی یک تلفن به. ترام عزت. خود را حفظ کند
ظاهرا عقد قراردادهای گلستان و ترکمنچای همچنان ادامه دارد...
چرا دست غارتگران بیت المال قطع نمی شود؟؟؟؟
برد استقلال به خاطر بازیکن هاش هست الان با اختلاف شاهین رو برد مگه مربی داشت؟
من که حرف اون رو بیشتر از مسئولین قبول دارم
بانک سپه شعبه رم احتمالا مقصد بعدی تحریم های امریکا خواهد بود
قرمزها فراریش دادند البته هدف دولت این بود افکار عمومی با این کار دور کند
60سال هست عرضه نداشتیم یاد بگیریم که چگونه یاد بدهیم گل بزنند... وای بحال بازیکنان و مدیران
تا این استقلال و پرسپولیس بودجه مملکت رو از بین نبرن دست بردار نیستن. واقعا چه ارزشی داره این همه پول صرف بشه برای بردن تیم هایی که نه طرفداری دارن و نه فوتبالی بازی می کنند. طرفدارای دو تیم چه ذوقی می کنند. یه سوال دارم از طرفدارای پرسپولیس یا استقلال. مثلا بردن تیم سایپا چه خوشحالی داره؟ تیمی که یک طرفدار هم نداره. آخه این چه لیگی هستش؟ آدم نمی دونه گریه کنه یا بخنده
آقا واسه دانش مربیان خارجی اونا رو میارن ایران، دمشونم گرم. چی میشه واسه صنایع ماهم مدیران با دانش خارجی بیارن، درصدی از درامد رو هم بهشون بدن ببینیم رنکینگ ما تو اقتصاد چندم آسیا میشه؟؟؟.
وضعیت اداره ایران دقیقا مثل این موضوعه!!! همه جا بی نظمی دروغ، خالی بندی و بدقولی و سرکار گذاشتن
مدیر برنامه مربی ها با لیدر های تیم ساخت و پاخت دارن.

مربی میگه دیگه نمی تونم.

لیدر هوادار رو میبره پشت در باشگاه.

هوادار به سرپرست: حیا کن , رها کن.

چاشنی اشک و آه و گریه

مسئول میگه احساسات مردم جریحه دار شده

ترس از سیاسی شدن قضیه و استفاده جریان های خارجی

وزارت خارجه و کنسول گری ها وارد می شن

در این اوضاع نا بسامان تحریم و بی پولی از جیب مردم پول در می آید و به حساب مربی ریخته می شود

مربی خداحافظی میکند

مردم همچنان ناراضی هوادار همچنان یک چشم اشک یک چشم خون




زیبا نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
یک عده از احساسات مردم برای درامد زایی استفاده می کنن.مربی ها فهمیدن که باید روی موج احساسات مردم سوار بشن تا بتونن بالا دستی ها رو تحت تاثیر قرار بدن و ابزاری برای فشار آوردن به اونها داشته باشن که بتونن پولشون رو وصول کنن.البته بعضی بازیکن های نامدار و کاپیتان های بعضی تیم ها هم این کار رو انجام میدن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
فشار رسانه ها رو فراموش کردی
به این فکر کنید چرا یک خارجی با ایرانیها اینطوری رفتار میکنه چرا با عربها و ترکها اینطوری رفتار نمی‌کنند؟
یه سفره ای پهن شده بزارید اینم بیاد بخوره دیگه نمیشه که فقط مردم عادی بخورن
این دولتی ها به ملت که میرسن خوب کِـنِــس و خسیس هستن یک ریال می خوای پول بابت تولید تسهیلات بگیری پیر میکننت آخر هم نمیدن

اما واسه یه عده(مثل همین مربی های خارجی) همچین از جیب ملت بذل و بخشش می کنن که آدم فکر میکنه دسترسی به کوه طلا دارن
چرا مسئولین باشگاهها باید با شرف وعزت مردم ایران بازی کنند؟در حالیکه بعلت تحریمهای ناجوانمردانه پول داروی مریضان سرطانی وجود ندارد چرا باید مربی خارجی داشته باشیم؟ودو هفته است روی آنتنهای خبری جهان شرف وعزت ما را بازیچه خود نمایند؟آیا این ما نبودیم که ۸ سال دفاع مقدس دست خالی جلوی مستکبران ایستادیم؟چرا اکنون باید التماس مربی خارجی کنیم؟آیا امکان آموزش مربیان ایرانی در خارج وسپس استفاده از آنها در ایران بجای مربی خارجی وجود ندارد؟چرا بازرسبها ورود نمی کنند؟
آیا در تمام موضوعات مملکتی خارجی مدیریت میکند؟ آیا استاد دانشگاه خارجی باشد بهتر است یا مربی فوتبال؟ اصلا فوتبال دولتی چه دردی از مردم دوا میکند؟
باید دید مردم به حرف مربی ایتالیایی بیشتر اعتماد دارن یا مسوولین داخلی! البته به هر حال، چه استراماچونی پول گرفته باشد و چه نگرفته باشد، مسوولین داخلی باید پاسخگو باشند!
دمت....گرم ......ایی ول....پولها روجمع کردیییییییی و....بایی بایی.....
یا به همه تیمها از بودجه بیت المال پول بدین یا دست تیمهای دولتی پرسپولیس و استقلال ر از بودجه عمومی قطع کنید تا ریشه فساد و بی عدالتی از فوتبال کنده بشه
باید کمپینی راه بیوفته برای محاکمه ریس فدراسیون و وزیر که پول مردم رو به ......دادن.
به علت تعطیلی شنبه و یکشنبه در ایتالیا دوشنبه صبح پول به حساب میرسه . به نظر میرسه ایشون خیالش راحت شده پول زده شده
زده زیرش
هر بازی استقلال ۱۰۰ هزار نفر می رفتن ورزشگاه کلی هم سود می کردین از نگه داشتن استراماچونی
از همون اول گفتم توی ایران فقط ویچ جوابه , این چوونی مونی ها رو نیارید ایران ; گوش نکردید هی گفتید ماچونی ماچونی
چه استراماچونی برگرده چه برنگرده، مدیران استقلال از سفر اروپاییشان لذت خواهند برد و البته از سفرهای بعدی برای مذاکره با مربی احتمالی جدید و سفر بعدی برای بستن قرارداد و سفرهای بعدی برای حضور در جلسات مختلف مربوط به شکایت احتمالی استراماچونی.
کلا هر چی بشه و هر جور بشه مدیران می توانند از سفرهای اروپایی لذت وافی و کافی ببرند.
دراین ممکلت معنای همچی وازجمله عدالت فهمیدیم آقایون مربی های خارجی هم دندونای ماروشمردن بارندی میان قراردادهای آنچنانی میبندن بعد آقایون دنبالش میفتندتوروخداپاشوبیابعدکارگرهفت تپه برای چندرغازبایدماههاصبرکنه آخربره بازداشت مطالبات فرهنگیان هپکو وغیراین بندگان خدا که جزشهروندان این مملکت به حساب نمیان که فقط هرکی ازاونطرف بیادمهم خدایا خودت به داداین ملت مظلوم برس
بابا بیخیال این مفتخورا بشین تو راخدا! مملکت تو آتیش گرونی و تورم داره میسوزه، دغدغه ما شده یک مربی خارجی یک تیم فوتبال باشگاهی! اصلا این دو تا تیم رو جمع کنن کلی به نفع مردم و بیت المال میشه!هیچ خروجی خاصی هم ندارن،
مثلا در این شرایط حالا مثلا بهترین مربی هم بیاد که چی بشه ؟ چرا از مربی های داخلی استفاده نمی کنین این کارها باعث شد که ما هم تو دنیا تحقیر بشیم و هم مربی خوبی هم جذب نکنیم. به خدا یه روزی این مدیران نالایق به دلیل حیف و میل کردن بیت المال باید جواب پس بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
جواب پس دادني تو كار نيست خيالت جمع....
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مربی داخلی خوب داریم ولی قدرت ندارن جلوی مافیای داخلی فوتبال
ایران بایستن ولی مربی خارجی دیگه نمیتونن بهش زور بگن اینست برادر انتخاب مربی خارجی دلیلش
خداحافظی آخر اسراماچونی با استقلال
رقص با گریه....
هر چی تماشاگران استقلال بعد از صدر نشینی موقت بیشتر چزانده می شدند اینور ما پرسپولیسیها خوشحال و خنده رو با اشاره به وضعیت مبهم استقلال آینده ناخوش آیندی را برای این تیم نوید می دادیم.
اما شادی ما رقص با گریه بود.
گریه سو مدیریت حاکم بر فوتبال کشور که قبلا بابت همین سو مدیریت، ما پرسپولیسیها چوبش را خورده بودیم و موفق ترین مربی سالهای اخیر ایران را از دست داده بودیم.
دیروز ما قربانی شدیم و امروز استقلال قربانی نامدیران شد. نامدیرانی که از وزارت ورزش گرفته تا هیئت مدیره این دو باشگاه بزرگ در بدنه ورزش مملکت رسوخ کرده اند و هر روز خسارت جدیدی به ورزش کشور وارد می کنند.
خداحافظی تلخ استراماچونی مربی با شخصیت و با سواد ایتالیایی، ادامه همان مسیری است که قبلا با سو مدیریت با برانکو و قرارداد ترکمانچای ویلتموس و... رفته اند.
ما اگر هم بنا بر رقابت های موجود کری با استقلالی ها بخوانیم این رقص گریه است. نیش آن قبلا بر تن ما خورده و قطعا در آینده هم فوتبال کشور نیش اینگونه سو مدیریتها را خواهد خورد.
من به فوتبال ایران اصلا وابدا اعتقادی ندارم چون کدوم تیم باشگاهیمون توی بیست سال اخیرقهرمان اسیاشده وایضا تیم ملی هم فقط زورش به گوام مالدیو و...میرسه نه جام ملتهارو تونسته ببره نه ازگروه خودش توجام جهانی صعودکرده اماواقع بین باشیم این یاروایتالیایه که چندروزه بحثش هست چندماه مربیگری کرده ویه پولی هم بابتش گرفته که بنظرم نوش جانش چون ازاین پولهاکه به مردم ایران چیزی نرسیده
متاسفانه باند پرسپولیسی که چند ساله وزارت ورزش رو گرفته از هر راهی برای ضربه به استقلال استفاده می کنه از جامهای پستی و قوانین من درآوردی تا این وضعیت استرا
برو خودت را مداوا كن
به نظرم آدم باشخصیت و درستی بود چون نخواست با حقه بازها و دروغ گوها کار کنه.مسلما یک انسان درست و سالم نخواهد توانست در ایران کارکند
کاش برای مدیریت کشور هم رییس جمهور خارجی استخدام کنند و براش برنامه بدند و بگند امسال می خواییم تورم 2درصد بیاد پایین و هدف گذاری 10 ساله مان هم تورم تک رقمی و ....
ترجمه صحيح Top Management مديريت ارشد است نه مديريت فوق العاده.
توی متن انگلیسی نوشته مذاکره با top managment یعنی مدیریت سطح بالای استقلال ولی در ترجمه فارسی نوشته شده مدیرذیت فوق العاده استقلال؟؟؟؟
این مردک خیلی هم از خداش باشه که این همه پول گیرش آمد و تبدیل به یک مربی معروف و سرشناس شد . این آقا قبل از اینکه به ایران بیاد تو خود ایتالیا هم هیچ کس نمی شناختش ولی الان حداقل 100 میلیون آدم اسمش رو شنیدند و از یک آدم معمولی بیکار به یکباره و بواسطه بزرگی اسم استقلال و ایران تبدیل به یک مربی خوب شد بنظر من تازه ی چیزی هم باید بده که اینقدر معروفیت پیدا کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان