بازدید 2859

جراحت ۵ فلسطینی در هشتاد و چهارمین تظاهرات بازگشت در مرز غزه

هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد که در جریان این تظاهرات پنج تن زخمی شدند.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 14 December 2019

هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد که در جریان این تظاهرات پنج تن زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز ملت فلسطین در هشتاد و چهارمین جمعه راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای غزه کردند که طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین پنج فلسطینی زخمی شدند.

تظاهرات روز جمعه با شعار "فلسطین ما را متحد می‌سازد و قدس پایتخت ماست" و با مشارکت هزاران فلسطینی برگزار شد.

هشتاد و چهارمین جمعه تظاهرات بازگشت این بار در اردوگاه‌های بازگشت در سه منطقه رفح، البریج و غزه برگزار شد.

هیئت عالی مسئول برگزاری تظاهرات بازگشت و شکست محاصره طی بیانیه‌ای خواستار مشارکت پررنگ فلسطینیان در تظاهرات روز جمعه شده بود.

تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت پس از یک وقفه سه هفته‌ای جمعه هفته گذشته ازسرگرفته شد.

این تظاهرات از ۳۰ مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۳۳۰ تن طی آن به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال صدها تن از آنان وخیم است.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین با حمله به راهپیمایی هفتگی فلسطینی‌ها در "کفر قدوم" علیه شهرک سازی‌های این رژیم و شلیک گلوله به سمت آنها ده‌ها تن از فلسطینی‌ها و خارجی‌هایی که به منظور همبستگی با آنها در این راهپیمایی شرکت کرده بودند را مجروح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی