بازدید 6556
بازتاب

جهانبخش درسایت برایتون: می‌خواهم به ترکیب اصلی برگردم

الان یک سال و نیم از حضورم در برایتون می‌گذرد و همچنان نتوانسته‌ام تمام قابلیت و مهارت خود را نشان بدهم، اما مشتاقم و اطمینان دارم که این فصل خودم را دوباره به مانند گذشته ثابت خواهم کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 12 December 2019

براساس گفت و‌گوی علیرضا جهانبخش باسایت رسمی باشگاه برایتون وی مصمم به بازگشت پرقدرت به ترکیب اصلی است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی باشگاه برایتون با علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نیمکت نشین این باشگاه گفت‌و‌گویی را انجام داد و از شرایط و چگونگی اوضاع این بازیکن ایرانی مصاحبه‌ای را منتشر کرد. نکته اصلی این مطلب اشاره به تمرینات پر فشار و جدی و مصمم بودن وی برای بازگشت پر قدرت به ترکیب اصلی دارد. این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

بر اساس نوشته سایت، جهانبخش در نیمه دوم دیدار مقابل ولورهمپتون به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان و توانست خواسته‌های مربی، گراهام پاتر را در میدان پیاده کند. جهانبخش در این باره گفت: من واقعاً سخت کار کردم و سعی کردم به روشی که سرمربی می‌خواهد و تیم می‌خواهد بازی و عادت کنم. روش جدید مربی کاملاً متفاوت با آنچه در فصل گذشته انجام می‌دادیم، است و ما هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم.

جهانبخش درسایت برایتون: می‌خواهم به ترکیب اصلی برگردم

هافبک ایرانی اظهار داشت: سعی می‌کنم سخت تمرین کنم، این یک قاعده کلی است که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید خوب تمرین کنید و من در حال حاضر در شرایطی خوبی هستم و از هر فرصتی که مربی به من بدهد برای تیم بهترین نمایش را ارایه کنم.

جهانبخش در مورد شیوه و تفکرات سرمربی جدید عنوان کرد: پاتر انتظارات جدیدی را از بازیکنان دارد و بدیهی است که من سعی می‌کنم کاری را که مربی می‌خواهد به نحو احسن انجام دهم. من همیشه سختکوش بوده ام و این کار را ادامه خواهم داد تا در شرایطی که سرمربی لازم بداند برای تیم با تمام وجود بازی کنم.

وی ادامه داد: طبیعی است که هر بازیکن می‌خواهد در تمام مسابقات بازی کند، اما در حال حاضر با این وجود در اینجا بسیار خوشنود هستم. تیم خوب بازی می‌کند و من هر روز موضوعات جدیدی یاد می‌گیرم. سعی می‌کنم خودم را با روشی که مربی از من می‌خواهد تطبیق و سازگار کنم و برای بدست آوردن شانس بیشتر تلاش می‌کنم.

بازیکن ملی پوش ایران گفت: الان یک سال و نیم از حضورم در برایتون می‌گذرد و همچنان نتوانسته‌ام تمام قابلیت و مهارت خود را نشان بدهم، اما مشتاقم و اطمینان دارم که این فصل خودم را دوباره به مانند گذشته ثابت خواهم کرد.در طول سال اول چیز‌های زیادی در مورد لیگ برتر آموختم. من مطمئن هستم که این فصل برای من یک فصل کاملاً خوب خواهد بود چرا که موضوعات و مواردی که برای پیشرفت لازم است را آموخته‌ام و زمان آن فرا رسیده که جواب اعتماد باشگاه را بدهم. مربی از من ابراز رضایت کرد و من از این موضوع لذت می‌برم، بنابراین همانطور که چندین بار گفتم، برای بدست آوردن شانس بیشتر تلاش می‌کنم.

جهانبخش که تابستان گذشته از آلکمار با رکوردشکنی هزینه نقل و انتقلات باشگاه به برایتون پیوست، در فصل گذشته لیگ جزیره در ۲۴ بازی به میدان رفت و روز به روز بیشتر خود را با فوتبال انگلیس تطبیق داده و در حال پیشرفت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان