بازدید 24118

فایل اکسل بودجه 99 برای اولین بار منتشر شد

برای اولین بار در تاریخ بودجه نویسی جمهوری اسلامی ایران، سایت نبض بورس به طور اختصاصی اقدام به ارائه و انتشار فایل اکسل بودجه می کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 11 December 2019

فایل اکسل بودجه 99 برای اولین بار منتشر شد

یکشنبه هفته جاری، دکتر حسن روحانی با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه سال 1399 کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل سایت نبض بورس؛ آنچه در این سال ها، همواره مورد تاکید اصحاب رسانه و فعالان اقتصادی و آحاد جامعه بوده است، شفافیت در ارائه محتوای بودجه می باشد. امری که در نخستین گام، سهولت در جستجوی منابع و هزینه های بودجه می باشد. این در حالی است که سالیان سال است که سازمان برنامه و بودجه، تنها به انتشار فایل pdf لایحه بودجه اکتفا کرده است و هرگز پاسخگوی رسانه ها مبنی بر ارائه فایل اکسل لایحه و پیوست های بودجه نبوده است.

حال برای اولین بار در تاریخ بودجه نویسی جمهوری اسلامی ایران، سایت نبض بورس به طور اختصاصی اقدام به ارائه و انتشار فایل اکسل بودجه می کند. بر اساس این گزارش، در گام نخست فایل اکسل اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی برحسب برنامه، خروجی و بهای تمام شده (دستگاه‌های مشمول بند (پ) ماده (۷) قانون برنامه ششم- بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد) در سایت نبض بورس منتشر می شود.

برای دریافت فایل اکسل (پیوست شماره دو) درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی به روی لینک زیر کلیک کنید

درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی

برای دریافت فایل اکسل اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی به روی لینک های زیر کلیک کنید

(قسمت اول): اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی برحسب برنامه، خروجی و بهای تمام شده (دستگاه‌های مشمول بند (پ) ماده (۷) قانون برنامه ششم- بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد)

(قسمت دوم): اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی برحسب برنامه، خروجی و بهای تمام شده (دستگاه‌های مشمول بند (پ) ماده (۷) قانون برنامه ششم- بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد)

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل