بازدید 4617

انتصاب دبیر جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان

کد خبر: ۹۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 11 December 2019

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم طی احکام جداگانه ای دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور را منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در حکم هایی جداگانه اَنیس ناصری و اصغر عالی لقب را به عنوان دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور منصوب کرد.

در این احکام آورده است: فیلم و عکس، نقش مهمی در واکاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی ایفا نموده و می تواند در تولید نشاط و پویایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی مؤثر باشد و برگزاری رویدادهای هنری در فضای دانشگاهی فرصت مناسبی را به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای جوان فراهم می‌آورد.

وی در بخش دیگری از این حکم با اشاره به ضرورت هماهنگی دبیران با سایر ارکان جشنواره از جمله شورای سیاستگذاری خواستار ایجاد زمینه افزایش مشارکت دانشجویان و افراد مستعد در این عرصه شده است.

غفاری در این احکام همچنین بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها و پرهیز از هزینه های غیر ضروری تأکید نموده و ابراز امیدواری کرد: در تعامل با دستگاه های مرتبط و افراد صاحب نظر در زمینه تولید فیلم کوتاه و عکس جشنواره مطلوبی برگزار شود.

اَنیس ناصری دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه تهران و فعال در عرصه فیلم نامه نویسی و کارگردانی فیلم های کوتاه است.

وی در طول سال های اخیر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیما فیلم، شبکه آی فیلم و جام جم همکاری داشته است.

همچنین اصغر عالی لقب نیز هم اکنون مدیریت امور فرهنگی دانشگاه خلیج فارس را بر عهده داشته و برگزاری رویدادها و جشنواره های متعددی را در کارنامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر