بازدید 5854
۳
گزارش

انتصاب‌عجیب وزیر؛ حکم به کسی‌که استراماچونی با او مشکل‌دارد!

اگر عزم و اراده وزارت ورزش به بازگرداندن استراماچونی و متعاقب آن بازگشت آرامش به تیم استقلال است چرا فردی را که سرمربی ایتالیایی او را دروغگو خطاب کرده است را به سمت سرپرستی برگزیده و او را مأمور بازگرداندن استراماچونی کرده‌اند؟!
کد خبر: ۹۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 11 December 2019

در آستانه بازی استقلال و پیکان که سه امتیاز آن می توانست تداوم صدرنشینی و قهرمانی آبی ها در نیم فصل لیگ نوزدهم را به قطعیت نزدیک کند، شائبه‌هایی جدی در مورد کناره‌گیری استراماچونی از سکان هدایت استقلال شنیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا عدم حضور مرد ایتالیایی در تمرین تیم خبرساز شد و وقتی دستیاران او هم تیم را تمرین ندادند موضوع جدی تر شد. در نخستین واکنش اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال که مدتی است بسیار زیاد در رسانه ها آفتابی می شود، ضمن رد خبر استعفای استراماچونی، آن را کذب محض خواند!

اما استراماچونی بی اعتنا به این مواضع عجیب، قبل از بازی با پیکان و در اعتراض به رفتار مدیران استقلال خبر از فسخ یکطرفه قرارداد خود داد و ایران را ترک کرد. با شدت گرفتن اعتراضات هواداران استقلال، امیرحسین فتحی استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش می‌کند. فارغ از اینکه اسعفای او به اراده خودش بوده یا به اجبار مقامات بالایی، با این استعفا سریعا موافقت می‌شود و حتی هیات مدیره نیز آن را کتبا می پذیرد.

انتصاب عجیب وزیر؛ حکم به کسی که استراماچونی با او مشکل دارد!

رسانه‌ها خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی می‌کنند، اما خلیل زاده در گفتگویی در واکنش به این خبر می‌گوید: « این خبر اصلا صحت ندارد و جوک سال است! »
در این بحبوحه اسماعیل خلیل زاده در مصاحبه‌ای بحث برانگیز که خون سرمریی ایتالیایی را به جوش می آورد می‌گوید که استراماچونی از تیم‌های خارج از کشور پیشنهاد داشته و همچنین خواستار کاهش مدت قراردادش از دو سال به یک سال بوده است. مربی ایتالیایی استقلال سریعاً د مصاحبه ای با رسانه های خارجی واکنش نشان داد و این ادعای خلیل زاده را دروغ خطاب کرد و گفت: « یکی از مشکلات استقلال که در این چند ماه به طور ملموس حس کردم، اینطور رفتار‌ها است. آقای خلیل زاده نباید پشت سر من این حرف را می‌زد، چون واقعیت ندارد و این بی احترامی به من و هواداران استقلال است. من ایشان را نمی‌شناسم. ایشان حتی در یک تمرین استقلال حاضر نشد و تنها یک بار ایشان را دیده ام و حالا این آقا می‌آید و چنین مصاحبه‌ای می‌کند و چنین دروغ‌هایی می‌گوید. من از دروغ بیزارم و تنها چیزی که در ذهن من است، سرنوشت استقلال است. استقلال مثل خانوده من است. لازم نیست که شرایطی که شفاف است را گل آلود و غیرشفاف کنیم.»

اما در نهایت تعجب جوک سال به واقعیت تبدیل می‌شود. خلیل زاده از سوی مقامات بالا به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب می‌شود. در این میان باید دو سؤال را از وزارت ورزش و حتی شخص وزیر ورزش مسعود سلطانی فر که استیضاحش کلید خورده است، پرسید: نخست آنکه اگر امیرحسین فتحی در شکل‌گیری اوضاع آشفته استقلال مقصر است پس اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز مقصر هستند و چرا از میان همین اعضاء یک عضو به سرپرستی این باشگاه رسیده است؟

دوم آنکه اگر عزم و اراده وزارت ورزش به بازگرداندن استراماچونی و متعاقب آن بازگشت آرامش به تیم استقلال است چرا فردی را که سرمربی ایتالیایی او را دروغگو خطاب کرده است را به سمت سرپرستی برگزیده و او را مأمور بازگرداندن استراماچونی کرده‌اند؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
از ماست كه بر ماست
تيم ملي هم احتمالا از اين مشكلات داشته دخالت رانت هاي اشكار وپنهان
عمدا" اینکار را کرد
عمدا" اینکار را کرد که حاشیه های استقلال زیاد بشه هواداران به خیابان و جلو باشگاه بیایند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار