بازدید 86824

پشت پرده وجود قرص در کیک‌های دانش‌آموزان

مدتی است فضای مجازی پر از تصاویر مربوط به کیک‌های خوراکی شده است که در میان آن‌ها قرص‌هایی جایگذاری شده‌اند، در حالی این تصاویر منتشر شده اند که ما موفق شدیم یکی از موارد مورد وثوق آن را پیدا و پیگیری کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴ 11 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مدتی است تصاویری مربوط به قرص‌هایی که در میان کیک‌های خوراکی قرار داده شده فضای مجازی سیستان و بلوچستان و به ویژه صفحات و کانال‌های مربوط به گروه‌های معاند را پر کرده است.

این موضوع خبرنگار ما را بر آن داشت که در تماس با مسئولان پیگیر ماجرا شود و بالاخره یکی از موارد موثق که توسط خانواده‌ای در سراوان در میان کیک خوراکی کودک‌شان پیدا شده بود مورد پیگیری قرار گرفت.
پشت پرده وجود قرص در کیک‌های دانش‌آموزان

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: در حال بررسی هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان که مدعی بود خودشان نیز در حال بررسی این موضوع هستند، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این تصاویر که از یک هفته پیش در فضای مجازی پخش شده مربوط به پیدا شدن قرص در میان کیک خوراکی متعلق به دانش‌آموزان در مدارس جنوب استان است.

سیدمحمد هاشمی شهری افزود: هنوز مشخص نشده این‌ها واقعاً قرص هستند و یا اسمارتیز‌های خوراکی، اما ما همچنان بررسی موضوع را در دستور کار داریم و به زودی پاسخگو خواهیم بود.

بنا بر این گزارش قرص‌هایی که تصاویرشان در فضای مجازی رسانه‌ای شده و لا به لای کیک‌ها دیده می‌شود مربوط به یکی از کارخانه‌های استانی در شمال شرق ایران هستند و نمونه قرص دار آن در شهر سراوان دیده شده است.

ماجرامشکوک است

روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان در گفت: گو با تسنیم مدعی شده است که احتمال دروغ بودن ماجرا و مشکوک بودن آن وجود دارد و بررسی‌های خبرنگار ما نیز نشان می‌دهد تصاویری که اخیراً تحت همین عنوان‌ها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص کانال‌های معاند و بدون هرگونه سند و مدرکی پخش شده است، مربوط به یک برند خاص کیک و یا یک نوع قرص نیستند.

عباسی، روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگارتسنیم مدعی شد: ماجرا مربوط به یک مورد است که خانواده‌ای در سراوان در میان کیک دانش آموز خود دو عدد قرص سفید رنگ پیدا کردند و بعد از اینکه به ما ماجرا را گفتند، سریعاً موضوع تحت بررسی قرار گرفت و حتی واحد صنفی که این کیک را به فروش رسانده بود، مورد بررسی قرار گرفت و هیچ مورد دیگری مانند این کیک در آنجا پیدا نشد.

وی با اشاره به اینکه، کیک هنگام بررسی باز شده بود ادامه داد: این موضوع با توجه به نوع اتفاق به ما منعکس شده است و کار‌های قانونی آن در حال انجام شده است و بررسی نوع قرص و صحت و سقم آن در دستور کار بررسی تیم حراست ما قرار دارد.

عباسی در انتها با اشاره به این که خود ماجرا نیز مشکوک است در ادامه اظهار داشت: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است و امکان اینکه موضوع دروغ باشد با توجه به این که نمونه دیگری تا به الان گزارش نشده است وجود دارد، چرا که مورد دیگری مانند همین کیک حتی در واحد صنفی فروشنده نیز پیدا نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
هیچ منطقی پشت این موضوع نمیتونه باشه چون اگر قرار باشه کسی قرص را به منظور خاص توی کیک یه عده زیادی بذاره، یقینا پودرش میکنه که کسی متوجه نشه.
یعنی چی که در حال بررسیه کارخانه رو تعطیل کنید صاحبش رو بیارید توضیح بده که این چیه ! مردم کیک میخرن یا قرص ؟
خدا رحم کنه
با سلام
منظور از "کیک های دانش آموزان" چیه؟
مگه آموزش و پرورش جایی بین دانش اموزان کیک توزیع می کنه؟؟؟؟
اینکه از دور هم معلومه قرص هست ! آخه اسمارتیز خط وسط داره واسه نصف کردن ؟؟
گر چه صحت ماجرا اول باید تایید بشه وگرنه هر کسی میتونه قرص بزاره و عکس بگیره !
این کار منافقین است شایعه درست کردن کاری ندارد باید برسی شود این گزارش از کجا شروع شده است ممکن است گزارش منافقانه باشد
یعنی چی مشکوک است؟؟؟؟ وظیفه شما تعیین تکلیف است. سریع باید تعیین تکلیف شود. نکند برای اینهم منتظر دستور پیگیری هستید؟؟؟ شما فرصت فرار مجرمان احتمالی را مهیا می کنید.
شاید حرف شما درست باشه اما مردم دیگه به حرف این مسئولین اعتماد ندارن. بارها و بارها مطلبی رو تکذیب میکنن چند روز بعدش میبینیم تایید میشه.
برند به اون غولی، یه ناظر نداره!
درست مملکت شیر تو شیره، اما کارخونه به این عظمت رو با دو تا تصویر، زیر سوال بردن، بیشتر شبیه به جوکه تا حقیقت.پژوهش ساوالان..
بازی با سلامت آن هم در سطح مواد غذایی که بیشتر کودکان مملکت از آن تغذیه می کنند نهایت پست فطرت بودن مسببین را می رساند. تو ژاپن به هنگام جنگ پیرمردها که می خواستند در جنگ شرکت داشته باشند از اونها پرسیدند شما که سنی ازتون گذشته بذارید جونها برند جبهه ، گفتند ما عمرمان را کردیم باید جوانها بمانند و مملکت را بسازند؟! اینان برای نشان دادن پست فطرتی و نامردی به سراغ سلامتی کودکان حمله ور شدند. پست فطرت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی