بازدید 4799
پیشکسوت فوتبال آذربایجان:

تراکتور به روزهای اوج برمی گردد

کد خبر: ۹۴۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 10 December 2019

پیشکسوت خوشنام باشگاه تراکتور می گوید: گرچه در بازی های اخیر نتایج مناسبی کسب نشده است،اما با درایت مالک باشگاه،تراکتور به روزهای اوج باز می گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن آذرنیا درباره شرایط کنونی باشگاه پس از برکناری مدیر عامل گفت:مالک و هیات مدیره باشگاه در تلاش هستند که اوضاع را بهبود ببخشند. در حال حاضر شرایط باشگاه را نباید از حالت طبیعی خارج کرد و تنها چیزی که به باشگاه و مدیران کمک می کند آرامش است.

آذرنیا اضافه کرد: هواداران و تماشاچی ها و پیشکسوتان و بازیکنان باید به باشگاه و مالک آن کمک کنند تا بتواند تصمیم درستی بگیرد.
وی افزود: در حال حاضر فقط باید صبر کرد و فضا را آرام کرد تا تصمیم درست اتخاذ شود،در غیر این صورت با عجله و اعتراض کاری به پیش نمی رود. مردم هم ناراحت هستند که تیم در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته است اما من به عنوان کسی که با باشگاه آشنا هستم و در میان هواداران هستم مطمئنم که باشگاه تراکتور به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و طراوت و شادابی را در تیم تراکتور شاهد خواهیم بود.

وی با توصیه به هواداران در این مقطع کلیدی و حساس گفت: هواداران درک درستی از باشگاه دارند و خودشان می دانند که تصمیم درست در این شرایط اینست که صبوری بیشتری به خرج دهند تا مدیریت جدید منصوب شود و بتواند در آرامش تصمیم های مناسبی را بگیرد تا باشگاه تراکتور از این بحران بیرون بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار