بازدید 13584
۵

رفع فیلتر تلگرام خیلی زود تکذیب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیروز در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند به حضار اعلام کرد که وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهند داشت. شایعه رفع فیلتر تلگرام از همین جا شکل گرفت اما این خبر از سوی شورای عالی فضای مجازی تکذیب شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 10 December 2019

رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد.

به گزارش «تابناک»، به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، با توجه به انتشار خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام با عنوان (خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است) به اطلاع می رساند، جلسه کارشناسی شورای عالی فضای مجازی کشور درخصوص رفع فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابراین تصمیم گیری در این خصوص در شورای عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتا تکذیب می شود.

گفتنی است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیروز در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند به حضار اعلام کرد که وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهند داشت. شایعه رفع فیلتر تلگرام از همین جا شکل گرفت اما این خبر از سوی شورای عالی فضای مجازی تکذیب شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
میخوان ترافیک داخلیو یا مجانی کنن یا ارزون کنن..
مشکلی نیست!
نمیخواد رفع فیلترش کنید چون بلدیم از فیلتر شکن استفاده کنیم.
فقط بدیش اینه که وقتی فیلتر شکن را بخاطر تلگرام روشن می کنی وسوسه میشی سراغ سایت‌های دیگه و سایتهای سیاسی که فیلتر هم هستند یه سر میزنی ...
تا تلگرام فیلتر نبود روی گوشی و کامپیوتر فیلترشکن نصب نبود ولی با فیلتر شدن تلگرام که حسابی بهش عادت کرده بودیم هم رو گوشی خودم و هم گوشی خانمم و هم گوشی پسرم فیلترشکن نصب کردم.
ببینید فردیکه به این سرعت تکذیب کرد چقدر از درآمد نصب فیلتر شکن به جیبش می رود
بعله آقا اینطوریه.....سایت پرمخاطب میلیونی رو فیلتر میکنن بعدش فیلترشکن میفروشن.به این میگن درآمدزایی و بودجه سازی!.....میلیارد میلیارد درآمد،چرا رفع فیلترش کنن
برنامه حذف کل اینترنت و داشتن اینترانت هست, بعد میگی رفع فیلتر, دلت خوشه ها!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار