بازدید 4328
اسلامی:

طرح ملی ادامه دار خواهد بود

وزیر راه و شهرسازی می‌گوید فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد، آنچه در شهرهای مختلف به عنوان پیش پرداخت ثبت نام در طرح ملی مسکن تعیین شده، حداقلی است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 09 December 2019

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره طرح ملی مسکن، گفت: طرح ملی مسکن به صورت واقعی و تقاضا محور پیش می‌رود و میزان عرضه و تقاضا در حدود 70 درصد شهرهایی که در این طرح شرکت کردند، منطبق است بنابراین وزارت راه و شهرسازی باید برای حدود 30درصد باقی مانده پروژه پیش بینی کرده و فراخوان دهد.

وی با بیان اینکه طرح ملی مسکن با توجه به نیاز افراد واجد شرایط پیش بینی می شود، افزود: اجرای طرح ملی مسکن در کلان شهرها با معضل روبه رو است زیرا زمین گران است و از سوی دیگر زمین دولتی وجود ندارد بنابراین نمی توان برای جامعه هدف- قشر متوسط به پایین- مسکن ساخت. به منظور حل این مشکل در شهرهای جدید و شهرک های اطراف پیش بینی های لازم انجام می گیرد.

اجرای طرح ملی مسکن ادامه دار است

عضو کابینه دوازدهم طرح ملی مسکن را نهضت دانست و اظهار کرد: طرح ملی مسکن ادامه دار خواهد بود تا جایی که به تولید مسکن مناسب تبدیل شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره برخی اعتراضات مبنی بر زیاد بودن میزان پیش پرداخت ثبت نام در طرح ملی مسکن، اضافه کرد: فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد و آنچه در شهرهای مختلف به عنوان مبلغ اولیه برای ثبت نام در طرح ملی مسکن تعیین شده حداقلی بوده و متناسب با تمامی جوانب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار