بازدید 5616
در صورت توافق با باشگاه؛

فرهاد مجیدی تا جمعه سرمربی استقلال می‌شود

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مذاکرات به خوبی پیش رود، می‌توان گفت که فرهاد مجیدی روز جمعه در بازی با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 09 December 2019

طبق کد‌هایی که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی خود ارائه کرد، به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سرمربی بعدی استقلال خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، خلیل‌زاده در صحبت‌های خود اعلام کرد که باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی تلاش خواهد کرد، اما در صورتی که حاضر به بازگشت نشود آن‌ها سراغ گزینه داخلی خواهند رفت. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: «کسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود که همه او را دوست دارند و مربی بزرگی می‌شود.»

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بعدی استقلال انتخاب خواهد شد و پس از دیدار با پیکان مدیریت باشگاه استقلال تصمیم قطعی خود را می‌گیرد. شنیده شده برخی مسولان باشگاه استقلال صحبت‌هایی با مجیدی انجام داده و مذاکرات ابتدایی با این مربی جوان صورت گرفته است.

فرهاد مجیدی پیش از این هم تجربه مربیگری در استقلال را داشته و پس از برکناری شفر، اواخر فصل گذشته هدایت آبی‌پوشان را به صورت موقت در اختیار گرفت و تا پایان فصل سرمربی استقلال بود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مذاکرات به خوبی پیش رود، می‌توان گفت که فرهاد مجیدی روز جمعه در بازی با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر