بازدید 3597

تخصیص اعتبار برای منطقه ۱۲ تا آذر ماه

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، گفت: خوشبختانه شیوه نامه‌های پروژه‌های اولویت دار ارسال شده و با توجه به اهمیت منطقه ۱۲ اعتبار این منطقه تا آذر ماه تخصیص داده شده تا اقدامات اجرایی آغاز شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 09 December 2019

به گزارش تابناک: کاوه حاجی علی اکبری در جلسه ستاد بازآفرینی منطقه ۱۲ با بیان اینکه طی جلسات متعدد ستاد بازآفرینی مناطق، گزارشات بسیاری ارائه شد، ولی تا به امروز موضوعی حل و فصل نشد، اظهارکرد: امروز  در جلسه ستاد، موضوعات با رویکرد اجرایی مطرح شد که این خود نقطه عطفی است چراکه تا زمانی که مشکلات مطرح نشود، حل نخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این ستاد، حل و فصل مشکلات است، گفت: باید موضوعات و رویه‌های عادی در چنین جلساتی مطرح و همفکری‌ها انجام شود؛ در جلسه مطرح شد تا جلسات دیگری نیز برای حل مشکلات تشکیل شود، ولی باید بگویم با تشکیل چنین ستادی باید موضوعات مطرح و حل شود تا جلسات دیگر برگزار نشود. به طور مثال در این ستاد باید دید چه عوامل و مشکلاتی در سیروس و سنگلج وجود داشته تا حل شود.

جلسات در فواصل زمانی کوتاه و با دستور کار مشخص برگزار شود

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: با توجه به پیچیدگی‌هایی که منطقه ۱۲ دارد، از شهردار این منطقه درخواست دارم تا این جلسات را در فواصل زمانی کوتاه و با دستور کار مشخص برگزار کند تا در نهایت همفکری و تعامل بیشتر شود.
وی در ادامه با بیان اینکه بافت فرسوده به خودی خود موضوع پیچیده، فرابخشی و چند دستگاهی است، گفت: وقتی در منطقه‌ای شاهد استقرار وزارتخانه و سفارتخانه باشیم این پیچیدگی بیشتر می‌شود، بنابراین در خصوص منطقه ۱۲ نیز باید با توجه به حساسیت موضوع اقدامات بیشتری صورت گیرد.
حاجی علی اکبری در ادامه با بیان اینکه امروز شهرداری تهران به دنبال اقدامات و عملیاتی شدن پروژه‌هایی است که برای ارتقای مناطق کم برخوردار است، افزود: در این راستا شاخص مهم این بوده که پروژه‌ها مبتنی بر نظر و دیدگاه همه ذی نفعان تهیه شده باشد.
وی با بیان اینکه در فرصت ۱۰ روزه دستگاه‌ها می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند، اظهارکرد: به طور کلی باید با افراد جدید شورایاری‌ها جلسه داشته و در خصوص پروژه‌های اولویت دار برای امسال و سال آینده مکاتباتی انجام شود تا در نهایت صورتجلسه مکتوب نوشته شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه شیوه نامه‌های پروژه‌های اولویت دار ارسال شده و با توجه به اهمیت منطقه ۱۲ باید اعتبار این منطقه تا آذر ماه تخصیص داده شود تا اقدامات اجرایی آغاز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر