بازدید 13844
سوژه

استراماچونی از دسترس خارج شد؛ مقصد قطر یا امارات؟

استراماچونی در تلاش بود مدت قرارداد خود را کاهش داده تا در سال دوم با قراردادی تازه پول بیشتری دریافت کند. گفته می‌شود استراماچونی از چند تیم اماراتی و قطری پیشنهاد دارد که البته صحت این اخبار تایید نشده است.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 09 December 2019

همزمان با اینکه مدیران باشگاه استقلال با تاخیر رقم مطالبات «آندره‌آ استراماچونی» را برای پرداخت آماده کرده‌اند، وی از دسترس خارج شده و پاسخگوی مدیران این تیم نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند. مدیران ارشد استقلال که از تصمیم ناگهانی استراماچونی شوکه شده‌اند، نشست اضطراری تشکیل دادند.

باشگاه استقلال مطالبات استراماچونی را آماده و قصد پرداخت به او را دارد، اما وی تلفن همراهش را خاموش کرده و تلفن منزلش را پاسخ نمی‌دهد. استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده بود قرارداد ۲ ساله وی را به یک ساله کاهش دهند که این موضوع با پاسخ منفی سران باشگاه همراه شد.

استراماچونی از دسترس خارج شد؛ مقصد قطر یا امارات؟

به نظر می‌رسد برخی‌ها به استراماچونی اطلاعاتی داده اند و به وی اعلام کرده بودند مارک ویلموتس و دستیارانش برای یک سال قرارداد سه میلیون یورویی بسته‌اند و این رقم در قبال مبلغ قرارداد مربی ایتالیایی با توجه به دستاوردهایش برای استقلال تا اینجای فصل بسیار ناچیز است. 

در همین راستا استراماچونی در تلاش بود مدت قرارداد خود را کاهش داده تا در سال دوم با قراردادی تازه پول بیشتری دریافت کند. شنیده می‌شود استراماچونی در صورت ادامه روند فعلی تا امشب ایران را ترک کند. گفته می‌شود استراماچونی از چند تیم اماراتی و قطری پیشنهاد دارد که البته صحت این اخبار تایید نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
باز هم بی کفایتی خودمون و بندازیم گردن بقیه...این نوع ادبیات که بخواید افکار عمومی رو علیه مربی کنید واقعا شرم آوره
مدیران نا لایق شوکه شدند !!!!!!!!!!!!!!
از چه جیزی شوکه شدید ؟ از اینکه پول طرف رو ندادید و گذاشته رفته ؟
آیا باید تمام دنیا مثل شما ناجوانمردانه فکر کنند و زیر قول و قرارشون بزنند ؟
یه روزی قدیمها می گفتنند مرد و حرفش ولی کو مرد ....
بالاخره این تحریمها هم خودش بهانه و دردسری شد که تمامی قراردادهایمان دچار خسارت شوییم . مارک ولیموتس قانونمدار از راه قانون از بیت المال ایران دزدی کرد و استراماچونی ایتالیایی هم که وعده پول بیشتر قطری فریفته اش کرد تا به بهانه همان مورد ویلموتس ... فسخ قرار داد بزند می بینید هر دو شبیه هم هستند . ولی این استراماچونی از دریافت 5000 دلاری های صرافی که بی نام ونشان به حسابش واریز شده بیشتر ترسیده است .. قانون از کجا و توسط چه کسی آورده ایی در اروپا و آمذیکا و سایر نقاط دنیا بشدت اجرا می شود طفلک ترسیده پول مافیایی باشد و زندانش کنند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
عزیز جان اگه تو مملکت ما مهم نیست که پول از طرف 10 نفر به حساب بیاد تو همه جای دنیا این قضیه مشکوکه شما یه قرارداد می بندی همه چیز روشنه حالا اینکه هر دفعه از حساب افراد مختلف برات تیکه تیکه پول میاد تو دنیا متهم میشی به پولشویی
تا حالا چندتا مربی خارجی اوردند ایران و حق و حقوقشان را ندادند؟؟ شما که پول ندارید و یا نمیتوانید پرداخت کنید اخه چرا اینقدر ابروریزی میکنید در دنیا؟؟
خانم ها آقایون تابناک به جای پرداختن به این خبرها . به خوزستان برسید مردم تو روستاها گاز ندارن غذا درست کنند با هیزم و بخاری برقی و نفتی دارند غذا درست میکنند و نان می پزند یک سر به روستاهای شعیبیه شوشتر بزنید پارسال سیل بردشون امسال گاز ندارند
یعنی چی؟ مگه تعاملات بین المللی اینطوریه که به طرف زنگ بزنن و جواب نده و به بن بست برسه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
حتما یه واسطه حیقی یا حقوقی این وسط بوده، فیفا هست، باشگاه وکیل داره و .....
تیمی که عضو هیات مدیره اش تو فهرست بدهکاران بزرگ بانکی باشه، بهتر از این نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تیمی که حامی مالی سال های اخیرش تو زندانه چی؟ اونم تکلیفش معلومه؟
خوب کاری کرد زشته آدم قول بده و بزنه زیره قولش. باید مدیران استقلال رو برکنار کنند و دو تا آدم راستگو رو جانشینشون کنند. اصلاً مدیریت رو با وعده سر خرمن اشتباه گرفتند
"مدیران باشگاه استقلال با تاخیر رقم مطالبات «آندره‌آ استراماچونی» را برای پرداخت آماده کرده‌اند ": اصولا مدیران دولتی ما اینطور تربیت شده اند. و با بی اهمیتی و بی برنامگی تا لحظه آخر اموراتشان می گذرد. چون نظر و نارضایتی مردم برایشان مهم نیست، چون برکناری یا ماندن آنها دست مردم نیست بلکه دست مقام دولتی بالاتر است. و تازه برکنار شوند از این شعل مدیریتی به شغل بعدی می روند.
اخه این مربی دوزاری که تا 5هفته فقط یک امتیاز آورد و در فعر جدول بود و با رانت خواری و پارتی توانست تیمها را ببرد چطور به خودش اجازه داده قرارداد را یک طرفه فسخ کند. اون در مصاحبه ای که در هفته 5 داشت عنوان کرد من حاضرم تا آخر فصل رایگان برای استقلال کار کنم و التماس میکرد که بررونش نکنند. حالا این آقا دم در آورده. اون قطعا یک جنایتکار و دستش با اسرائیل در یک کاسه است.
این خارجی ها اصلا مرام و معرفت ندارند و فقط پول رو می شناسند این آقای اسراماچونی را قبلا کی می شناخت از طریق باشگاه بزرگ استقلال اسم و رسمی برای خودش پیدا کرد حالا که پیشنهاد بهتر عرب از قطر براش آمده می خواد بزنه زیر همه چیز و براش دل میلیونها هوادار پشیزی اهمیت نداره غافل از اینکه مثل برانکو که رفت و سنگ روی یخ شد اینا هم چند صباحی در تیمهای عربی درآمد زایی میکنند و حسابی می دوشن و آخرش با خفت اخراج میشن.
واضح است که با پول چمدانی نمیتونه هیچ جای دنیا بره ٫ چون مشمول قانون پولشویی میشود
در این شرایط اقتصادی که ارز، کم و ارزشمند است چه اصراری دارند مربی خارجی بیاورند که نتوانند پول را به موقع بدهند و آبروریزی کنند؟ چرا کلاً تا زمان رفع مشکل ورود بازیکن و مربی خارجی را ممنوع نمیکنند؟ واقعا چند درصد از 3میلیون یوروی ویلموتس سهم خودش بوده و چقدر .... ؟؟؟
جوسازی نکنید . همه می دانیم که تیم های ایرانی در پرداخت بسیار بدقول هستند . ایرانی ها با این موضوع کنار آمده اند ولی خارجی ها نمی توانند تحمل کنند .
وزیر ورزش پرسپولیسی بابت دسیسه کاری استراماچونی و مافیای سرخ فوتبال و قهرمانی سریالی پرسپولیس توسط نیروی هواداران استقلال به خاک ذلت کشیده خواهد شد
فقط دروغ و دروغ و دروغ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر