بازدید 4821

گاتزتا:استقلال قبل بازی پیکان پول ندهد، استراماچونی فسخ می‌کند

حال قرار است دستمزد استراماچونی پس از دیدار پیش روی استقلال که برابر پیکان است، پرداخت شود، ولی اگر این مسئله رخ ندهد، استراماچونی که برای استقلالی‌ها به یک قهرمان تبدیل شده است، مجبور است به ایتالیا بازگردد
کد خبر: ۹۴۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 08 December 2019

مربی ایتالیایی آبی پوشان اخیرا با حواشی دیگری در باشگاه بی پول استقلال مواجه شده است و حالا در آستانه جدایی قطعی قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، عدم پرداخت مطالبات هنگفت آندره آ استراماچونی یک حاشیه جدید برای باشگاه استقلال به وجود آورده است. در واقع گفته می‌شود آبی پوشان باید ۱۱۰ هزار دلار به حساب این مربی واریز می کردند که این کار را برخلاف همه وعده های انجام ندادند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در واکنش به حواشی اخیر پیش آمده برای مربی ایتالیایی استقلال نوشت: « وضعیت باشگاه زیر نظر AFC است. در واقع این سازمان به خصوص به تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، قوانینی دارد که به بازیکنان و مربیان یک باشگاه اجازه نمی‌دهد که در زمان دریافت نامنظم مطالبات خود، به کارشان ادامه دهند. حال قرار است دستمزد استراماچونی پس از دیدار پیش روی استقلال که برابر پیکان است، پرداخت شود، ولی اگر این مسئله رخ ندهد، استراماچونی که برای استقلالی‌ها به یک قهرمان تبدیل شده است، مجبور است به ایتالیا بازگردد. پس این می‌تواند پایان دردسر‌های آندره آ باشد و البته نمی‌توان از کنار نتایج خوب او و تجربه حضورش در لیگ ایران گذشت.»
استقلال و پیکان فردا (دوشنبه) مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل