بازدید 9283

جزئیات حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر در نجف

کد خبر: ۹۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 07 December 2019
رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن تأیید حمله پهپادی به محل اقامت رهبر جریان صدر عراق گفت، شواهد حاکی از آن است که این حمله از داخل کشور انجام شده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، لوی الیاسری، استاندار نجف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمدرضا الحیدری، رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به جزئیات حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در شهر نجف، اظهار کرد: ساعت ۳:۴۰ بامداد شنبه به وقت عراق یک بمب توسط یک پهپاد ساخت داخل به خانه صدر در نجف پرتاب شد.

وی افزود: این پهپاد از مناطق شمالی نجف به سمت محل اقامت مقتدی صدر پرواز کرده است.

الحیدری نیز در این‌باره گفت: فرماندهی نیروی هوایی اعلام کرد که هیچ پهپادی حریم هوایی عراق را نقض نکرده و منزل مقتدی صدر صبح امروز هدف حمله قرار گرفته است و این بدان معنا است که این حمله از داخل کشور انجام شده است.

در همین راستا، منابع مطلع نیز اعلام کردند که در این حمله به هیچ فردی آسیبی وارد نشده و مقتدی صدر نیز در زمان حمله در عراق نبوده است.

صالح محمد العراقی، از منابع نزدیک به جریان صدر عراق ظهر امروز گفت که منطقه "الحنانه" در نجف هدف حمله یک پهپاد مسیریاب قرار گرفت.

این منبع به جزئیات حمله اشاره‌ای نکرد و تنها گفت: این حمله پس از آن صورت گرفت که رهبر جریان صدر عراق به گروه موسوم به "کلاه آبی‌ها" دستور داد از تظاهرکنندگان در بغداد و نجف حمایت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان